Selam .Verdiğiniz tavsiyeler için tşk ederım.sitenizi sürekl
Selam .Verdiğiniz tavsiyeler için tşk ederım.sitenizi sürekli takip ediyorum.Nişh adalardan 3 1 195 m2 daire aldım.Sözleşmede devir yapılamaz maddesi var.Türkiyede konutu ciddi şekilde yatırım amacı olarak gören ve sadece yatırım için alan yüzlerce kişi var.Devir olayının olmaması bence bu projenin en büyük eksilerinden birisi.Çünkü yatırım amaçlı düşünen insanlar devir olayı olmamasından dolayı soguk bakabılır projeye.Dün inşaşata gittim.Katlar yükselmeye başlamış.İnternet sitesinde 18 blok yukselmeye başladı yazıyor ama 3 blok gördugum kadarıyla cok hızlı ılerlıyor.kafam karıştı.Kamera koysalar hem inşaatı hemde manzarayı seyretsek olmazmı? )
