tavsiye lütfen...

Soru

merhabalar,200 tl kadar bir meblağ ile hem yatırım hem oturum için bir daire almak istiyoruz...bölge ve proje tavsiyesinde bulunabilir misiniz..?işim gereği tuzla'da yaşıyorum...selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2012 | 17:25 ALİ TEPECİK 205 Kişi okudu

esenyurt

Soru

bu ne hantallıktır abi,belliki birileriçözümden yana değil,iski yi mana edin yarın başka bişey ,bu kafalar o binaları görmüyor,bizleri görmüyor,belediyeye arazi bağışlayın çözelim diyor,yani hepsi mana al araziyi bağışla başla inşaata,filler ve çimen anlıcağın karamsarım tebernüş bey az bir umut vardı ama bugünden sonra anladım ki sorun başka,tamam patronlarla görüşüyorsun abi, arazileri alsınlar bağışlasınlar daire sahiplerine desinler arazi şu kadar biner lira da sizden almamız lazım bitecek se eminim bir çoğu verir,,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2012 | 19:35 hüseyin şahin 206 Kişi okudu

yurtkur

Soru

yurtkurdan öğrenim kredisi aldım 5917 say kanun351 öğrenim kredisi aldım. ve6183 yasa ,kredi borclarımı 28.8.2009 tarihinde 12 ay taksitlendirdim fakat mayıs 2010 taksidini haziran 2010 tarihinde 1 ay gecikmeli ödedim 15.6.2012 tarihinde cıkan yeniden yapılandırma 6111 yasadan istifade edememekteyim ve 28.8.2009 ki yapılanmayı bozup kapsama giren faiz ve cezaları benden istiyip alacağı tahsil icin vergi dairelerine devredip icra işlemleri başlattılar. Sizden ricam:Cok büyük olan haksızlığa nasıl ve nereye itiraz edeyim. Teşekkur ederim. Derin saygılarımla.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2012 | 15:07 NECİP TURHAN 205 Kişi okudu

Tac Mahal'de 38 metrekare 67 bin TL

Soru

Uluhan grubun yaptıgı tac mahal hakkında düşünceniz nedir 38 m2 67000 tl 50 ay vade ile alinabilir bir fiyatmi.iki adet yan yana alıp iki artı bire çevirme durumumda var.bilginize ihtiyacım var.ilk sorum proje hakkında düşünceniz.ikinci sorum fiyat.üçüncü sorum iki adet alıp 1 artı 1 mı bırakayım yoksa iki adet alıp iki artı biteni çevireyim .teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2012 | 00:16 Adem yuce 205 Kişi okudu

alacak davası

Soru

diyarbakırda diyor mobilya firması adına sözleşmeli taşıron olan rasim gül adına adanadan diyarbakıra 5 kişi gittik şöyleki 12gün biz bu taşırona çalıştık ve bununla beraber 400 lira yarın veririm vaadıyla borç verdik 12 günlük çalışmamızı ve 400 lirayı alamadık adanaya döndük bilgilerinize arz olunur. şimdiden teşekürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
18 Eylül 2012 | 00:47 fikret uzun 206 Kişi okudu

tapu bilgisi

Soru

kız kulesinin tapusu kime aittir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2012 | 11:47 birol yavuz 205 Kişi okudu

Sözleşme iptali

Soru

Hilal hanım fi yapı kırıkkaleden parasını peşin öeyerek daire aldım.Fiyapı hakkındaki durum malumunuz.Ben bu süreçte sözleşmemi feshetsem ödedigim paramın yüzde 10 kısmı fesih yaptıgım için benden kesilirmi?Saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2012 | 13:50 bayram ustun 206 Kişi okudu

fikirtepe kentsel donusum

Soru

Merhaba Hilal hanım, Ben Fikirtepe mahallesindeki 3 katlı 2005 tarihinde yapilmis, depreme dayanikli bir binada 1 daire sahibiyim. Kentsel donusum alani icinde yer aldigimiz icin (cevredeki yapilarin cogunlugu depreme dayaniksiz ve gecekondu tipinde, bununla beraber bizim binamız gibi yeni birkac bina da mevcut) insaat sirketleri bizimle de anlasmaya calisiyor. Ancak, belediyenin projesinde ortak alanlar haric brut alan 92,35 m2 gorunurken, insaat sirketinin bize teklif ettigi alan net 76 m2. Biz dairemizin net 76m2'ye dusurulmesine itiraz ediyoruz, ayrica yeni yapilacak binada hangi kattan daire verecekleri, dairenin konumu ve binanin hangi cephesinde oldugu gibi bilgiler bulunmuyor. Bununla beraber binadaki 7 daireden 3'ü sozlesmeyi imzaladi, 4 daire hala imza atmadik. Boyle bir sozlesmeye imza atmamiz sizce dogru mudur? Bizi magdur durumda birakir mi? Bir de eger sozlesmeyi imzalamayi red edersek, depreme dayanikli yeni bina olmasina ragmen, yasa geregi daire elimizden alinip yikilabilir mi? Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim. Iyi calismalar

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2012 | 15:44 Burcu Basgul 206 Kişi okudu

satıs vaadı sözlesmesı

Soru

merhabalar efendım kolay gelsın benım sorum belkı benım karısık ıfademden dolayı sıze yanlıs gelebilir ama konunun uzmanı olduğunuz için derleyıp toparlayıp cevap vereceğınıze ınanıyorum bır yakınımdan kendısı uzerıne olan bır yerı almak istyorum kendısı noterden bana vakelatname göndermıs yerımı istedığıne satabilir yarısını satabilir vesaıre gıbı bırde satıs sözlesmesı yapabilir demıs simdı o vakelet ile yerı kendı uzerıme alamuyorum cunku kendı uzerıne alabilir dıye bırsey yazdırmamıs ben bır baskasına satıs yapacakmısım tekrar o kısıden gerı almam gerekıyormus buda ıkı sefer alım satım vergısı demek buda yuzde 4 denk gelıyor cok masraflı bırıncı sorum bu mulku uzerıme tekrar bır vekaletnamaye gerek duymadan nasıl devır alabilirım ıkıncısı satıs vaadı sözlesmasıyle bırıne devır etsem sonra tekrar uzerıme alabilirmıyım amacım ıkı sefer alım satım vergısı ödememek bu sartalrda cok zor oluyor bı memur maaası ile vereceğiniz cevap için sımdıden cok tesekkur eder kolaylıklar dilerim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2012 | 02:44 orhan turkmen 205 Kişi okudu

tekrar UKRA İNŞAAT

Soru

Tebernüş Bey kolay gelsin yine ben. Birkaç gün önce UKRA İNŞAAT ile ilgili bir sıkıntımı dile getirmiştim. 2 gün önce UKRA İNŞAAT Finans Direktörü Vedat Bey'le telefonda görüştük ve dün itibariyle sorunum çözülmüştür. Sadece şikayet iletilen değil güzel gelişmeler olduğunda onun da paylaşılması gerek diye düşünüyorum. İlgileri için Fatih Bey ve Vedat Bey'e tekrar teşekkür etmek isterim. Size de bu ortamı sağlayıp insanların sesini duyurup bilgi alabildiği böyle bir ortam oluşturduğunuz için teşekkür ederim. (arada sinirleniyorsunuz haklı olarak ama yine de sabrınıza hayranım:)) Kolay gelsin İyi günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2012 | 13:54 Ç.Süleyman Esen 206 Kişi okudu