tac mahmal
ben 1+1 satın aldım fakat biraz karamsarım neden diye sorarsanız celeşkili bir suzleşme imazaladım suzleşmede yakuplu yazıyor f akat inşaat alanı esenyurtadır
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ben 1+1 satın aldım fakat biraz karamsarım neden diye sorarsanız celeşkili bir suzleşme imazaladım suzleşmede yakuplu yazıyor f akat inşaat alanı esenyurtadır
İzmir Akevler yakınında yapılan yeni projelerde ev almak istiyorum. Lokasyon şu anda biraz ters geliyor. Lokasyonun geleceğini nasıl görüyorsunuz. (Kordelya Sitesi ve cıvarı.) Beni aydınlatırsanız çok memnun olurum.
iyi calismalar size daha öncede yazmistim cevabiniz icin tesekkurler.kordelye sitesinin hemen ust tarafi 420 m2 köse arsa icin.Bu arsayi satin alip 87 m2 ve 90 m2 olmak uzere 8 daire ciki?or.Bu daireleri deprem ve yapi denetim yönetmeligine uygun olarak 1 yil icinde tamamlasam kaca satabilirim.Arsa köse deniz ve sehir manzaralidir.Bu bölge kacyil icinde en ust duzeydeki degerini bulur.tesekkurler
İyi günler Kiracım 6 aydır ödeme yapmıyor. İki kez ihtarname gönderdim. Sürekli bugün- yarın ertelemeleriyle bu güne geldik. Yönetime aidat borcu da var. Son 10 gündür eve gelmiyor. Telefonlara da cevap vermiyor. Bu aşamada ne yapmalıyım? İşden de çıkmış. Düzenli geliri olduğunu düşünmüyorum. Bir kefil var kontratta. Daire 1+1 içerde eşyası olduğunu zannetmiyorum. Taşınmış olma olasılığı ile eve girmem mümkünmüdür? Kontrat Tarihi Mayıs.2012..Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.
İdeal kat nasıl olmalıdır?
istanbul avrupa yakasında toki konutları basvuruları ne zamn baslıyor ve nasıl basvuru yapabiliyorz..tşkkrler..
Merhaba Tebernüş Bey, her kafadan bir ses çıkıyor ve bende artık kime neye inanacağımı şaşırmış durumdayım. İnşaat gerçekten 25 kat olarak bitecek mi, bu nihai olarak ne zamana belli olabilecek? Bilgi verebilirseniz memnun olurum. Teşekkürler.
Hilal hanım merhaba,2008 yılında aldığımız evin 1.5 sene önce kiraya verdik evi aldığımızda doğalgaz kendi adımızaydı ve kiraya verirkende kiracı kendi adına aboneliği aldı , kiracı 8-9 ay önce taşındı ancak 1.300.00 tl borc gözüküyor ve yeniden kiraya veriyoruz ancak d.gaz firması yeni kiracıya borç var diye abonelik vermiyor eski borcu ev sahibiniz ödesin diyorlar.Lütfen bu konuda beni bilgilendirir misiniz?Eski kiracının adına olan faturaları ben niye ödeyeyim bilgi rica ederim,iyi çalışmalar
Tebernüş bey merhabalar, çok kısa sorum olacak, Gül&Mutlu İnşaat ın ortak yaptığı GÜNEŞLİ PARK GARDENYA Ruhsatı alınmışmıdır, ? a
tebernüş bey öncelikle yadımınız için şimdiden teşekkür ederim. ben sizden konuttaki kdv değişikliğinin hem sıfır hem ikinciel daireleri mi yoksa sadece sıfır dairelerimi ilgilendirdiğini öğrenirsem çok memnun olurum. ilginiz için şimdiden teşekkürler