1+0 1453 ağaoğlu

Soru

merhabalar teberniş bey, vereceğiniz yanıt için şimdiden teşekkür ederim . benim 2 gün içinde karar vermem gerekiyor.soruma ivedilikle yanıt alabilirsem çok mutlu olurum. 1)almayı planladığım ev 1+0 c bloklarda cadde konumlu ,9.kat '2)37 m2 net 3)275.000 tl 4) 200.000 peşin verip kalanını ayda 1400 olarak 120 ay ödicem bu daireyi almalımıyım,bitince kiraya verebilirmiyim.ne kadardan verebilirm.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2012 | 06:32 YEŞİM ALDATMAZ 205 Kişi okudu

Nevsehir toki evleri

Soru

Merhaba, Nevsehir toki evleri hakkinda fiyat ve genisligi hakkinda bilgi verebilirmisiniz? nasil yazila bilirim bu evlere? saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2012 | 22:14 Bozkurt 206 Kişi okudu

3.havaalani yeri dogrumu sizce yapilan son aciklamaya göre

Soru

merhaba tebernüs bey nasilsiniz?yazilarinizi günlük takip ediyorum yeni cikan haberle ilgili bu gün hic bir yorumunuzu görmedim 3.havaalaniyla ilgili belediye baskani cikti aciklama yapti havaaalaninin yeri belli olmusmus ben sunu merak ediyorum acaba dünyanin neresinde su havzalarina yakin hava alani var? bu insanlar neye göre yada kim karar veriyor havaalani buraya yada suraya yapilsin diye ?insanlari zehirlemekmi istiyorlar ?ileride ne gibi sonuclar olur ?su havzasina yapilan bu yer?tebernüs bey sizden insanalri bilgilendirme acisinda yorumlarinizi bekliyorum size göre havaalani yapilacak yer neresi olmali ?nasil bir yer olmali ?siz onayliyormusunuz bakanin aciklamasini yer dogrumudur sizce?bu gün tüm gazeteleri okudum konuyla ilgili olarak yorumlarida akp liside chp lisi de herkes karsi havzanin yanina yapilacak olan havaalanina lütfen bu konuda biraz uzun yorum yazarsaniz sevinirim.havaalani nereye yapilmasi lazim hic kimseye ve hic bir seye zarar vermeden.tskler iyi calismalar diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2012 | 18:50 samed yilmaz 206 Kişi okudu

benden istenen vergi parası

Soru

mrb. Hilal hanım.1999 Kocaeli depreminde inşşatını yapmış olduğumuz s.s.yeni dünya konut yapı koop. başkan olarak görev yapıyordum.inşaatın yüzde 80 ini bitmişti deprem binalarımızı yıktı. hak sahibi olamadık biz kop.olarak binalarımızın yıkılmış olduğunu mahkeme kararı ile tesbit yaptırdık ve vergi dairesine bir belge ile bildirdik aradan 13 veya 14yıl sonra benim adıma 1998 ve 1999 yılının yarısına ait bir stobaj vergisi geldi ben belge geldiğinde türkiyede değildim gecikmeli vergi daresine gittiğimde bu vergiyi sen ödeyeceksin dediler ben de bunu nasıl öderim dedim koop.yok ortada hiçbir üye yok herkes deyişk illerede 144 kişi benim bunları bulmam için bu paranın iki katı para harcamam lazım dedim. ve anlaşamadan oradan ayrıldım. bana bu konuda bilgi verirseniz ayrıntılı bir şekilde meyileme yazarsanız çok mem nun olacam saygı ve selamlarımı sunuyorum

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2012 | 18:45 yaşar kahraman 206 Kişi okudu

tapu sorunu

Soru

Tebernüş bey benim istanbul şirinevlerde 15 yıllık bir binada bir dairem varfakat tapusu 1/2 hisse yani üsteki daire kacak oldugu için 2daire sahibine bir daire tapusunu paylastırdılar.benim sorum daireyi almak isteyen müşteri var sizce satmak mantıklımıdır.tapu böyle olunca tabi ucuza satılacak teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 07:04 selçuk ışık 205 Kişi okudu

davutpaşanın tamamen avrupaya yakışır bir şekildeprojelendirilmes

Soru

neden bugüne kadar davutpaşa komple projelendirilmiyor aslında büyük rezidans projeleri ile çok güzel ve pahalı yer olurdu aslında büyük inşaat firmaları sizin gibi büyükler ancak bu işin üstesinden gelebilir ve ordaki enkazlar temizlenemezmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 20:26 ismail akpınar 205 Kişi okudu

31.12.12 tarihinde teslim edilmesi gereken daire

Soru

Hilal Hnm Merhaba; Eskişehir LAREXS MOBİLYA ve inşahat firması ÇETİNKAYA KONUTLARI projesinden nisan 2012 tarihinde 3+1 115 m2. 75.000 peşinatlı toplam 130.000tl ödemeli daire aldım daire teslimatı sözleşmemizde 31.12.2012 tarihi yazmaktadır.fakat bu tarihte yetiştirmeleri mümkün olmaması ve firmanın maddi sorunları yada başka nedenlerden dolayı bilmedigimiz sorunları oldugundan dolayı farklı bir firmaya devrederek inşata devam edecegini ögrendim fakat o firmanında yetiştiremeyecegi aşikar sözleşmem de ilgili diyer firma ile muhattap olmak zorundamıyım yada daire teslimat tarihi ni bekleyip yasal süreci başlatmalımıyım. haklarım nelerdir? bu konuda yardımcı olurmusunuz.(sözleşmede teslimat tarihi geçilirse geçilen her ay kira bedeli ödenme vaadi vardır.) teşekkürler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2012 | 03:27 YUSUF YILMAZ 206 Kişi okudu

Sıradan ve Benzer Evler Problemi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, neden bizde ufacık alanlara 3 tane oda bir de odadan biraz büyükçe salon sığdırılar anlamam.. Big Bang Theory dizisini izliyor musunuz bilmiyorum ama bu arkadaşların kaldığı ev tam istediğim özelliklerde, kocaman bir salon ve mutfak iç içe, 2 tane de makul büyüklükte oda var... Lafı uzatmadan, Anadolu yakasında Ümraniye, Ataşehir, Çekmeköy, Sancaktepe ve bu civarlarda bu tarz (amerikan stili) projeler mevcut mudur? (Fiyat aralığı 350.000 - 400.000) Oda sayısı 1 olsa da olur, önemli olan büyük bir yaşam alanı (salon+mutfak). Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2012 | 10:34 Ilker Taysi 205 Kişi okudu

arsa üzerindeki ipotek

Soru

Merhabalar tebernuş bey size bir soru sormak istiyorum belki yardımcı olabilirsiniz.2001 yılında tanıdığım bir dostumun fırmasının borcuna karşılık bir arsamı ipotek gosterdim yani bir nevi kefil oldum fakat dostumun firması borcu ödemedi ve arsamin üzerindeki ipotek öyle kaldı ve arsama el konulmadan ipotek verdigim firma battı ve benim arsam öyle kaldı. İpotek verdigim şirketin varisleri işletenleride vefat etti. Şu an ne yapmalıyim arsamı geri almak için.( tapu felan herşey benim elimde). Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2012 | 21:55 ömer sarı 206 Kişi okudu

dumankaya modern vadi

Soru

Iyi aksamlar Tebernus bey, Nurdogan beyin isyanina ilaveten...... Bende modern vadiden aldim teslim mayis 2014. Elimde sizinde dediginiz gibi, mahal listede hersey yaziyor. Kalitesine kadar. Hatta malzemelerin 1nci kalite oldugunu.. Bide showroom'da ornek daire var. Hemen hemen aynisi olmuyormu? Allah sonumuzu hayir etsin. Dumankaya gibi bir dev icin bu hic iyi bir reklam degil. Umarim kendileri aksiyona gecer. Bu arada sizede cok tessekur ederim. Sitenizin koligi olduk. Emeginize saglik. Iyi aksamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2012 | 23:03 rahim sen 205 Kişi okudu