BANKA KREDİ FAZİNDE İNDİRİM YAPMAK ZORUNDA DEĞİLMİ

Soru

2006 senesinde 55.000tl kredi kullanarak morgıça dahil kredi kullandım, 1 kere indirim yaptırdım şu an 0.89 la kredi ödemesinde bulunmaktayım, banka düşen kredi faizleri doğrultusunda kredi aylık faizimi düşürmek zorundamı değilmi, düşürmezse yasal yollara başvuru hakkım varmı armı yokmu tarafıma bilgi verirseniz sevinirim MURAT ÖMEROĞLU

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Nisan 2013 | 18:00 MURAT ÖMEROĞLU 205 Kişi okudu

Yatirim amacli dukkan

Soru

Tubernus bey iki gunler yatirim amacli 300 bin TL ye Kayra bir dukkan allaying dusunuyorum hangi projeleri onerirsiniz tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2013 | 18:25 Tugrul AK 205 Kişi okudu

Kanal projesi

Soru

İyi günler tebernüs bey...son günlerde kanal projesinin arnavutkoyden geçeceği söyleniyor...bu konu ile ilgili bilgilerinizi söyleyebilir mısınız...teşekkürler kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2013 | 16:16 Kenan Demir 206 Kişi okudu

ecrimisil

Soru

12 senedir ecrimisilini odediğim arsaya şimdi satış olacak diye başkaları hak ida ediyor fakat bu güne kadar adlarına ecrimisil olmadığı gibi herhangi bir makbuzda yatırmamışlar bu konuda ne yapabilirim

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2013 | 16:39 irfan ozden 205 Kişi okudu

dükkan satın alma

Soru

250 veya 500 metre dükkan almak istiyorum metre kare fiyatlarını öğrene bilirmiyim tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2013 | 21:13 hakan öner 206 Kişi okudu

Vergi Muafiyeti

Soru

Merhaba, 18 ay önce önce bir ev satın aldım. Benim ve bakmakla yükümlü olduklarımın başka evi de yok. Tayin olduğum için başka bir ile taşınıyorum. Evi satıp, gittiğim yerden ev almak istiyorum. Alırken tapuda rayiç bedel üzerinden satın almıştım. Satarken kredili sattığım takdirde vergi ödeyeceğim söyleniyor. Ayrıca 2 yıl dolduğu takdirde vergi muafiyeti olacağı da belirtiliyor. Sizden ricam kredili olarak evi sattığım zaman vergi ödeyecek miyim? Başka ilde ev aldığımda vergi muafiyetinden yararlanabilecek miyim? Daha önce de mail gönderdim ancak onay cep telefonuma gelmediği için yeniden yazdım. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2013 | 18:02 GÖKAN ŞİŞMAN 205 Kişi okudu

ahngisi mantıklı

Soru

Ben Trabzon da ikamet ediyorum yatırım amaçlı ev almak istiyorum prestij park İstanbul da karar kılmak üzereyim yalnız 2014 aralık teslim 3+1 132m2 daire 220 000 TL aynı dairenin 2016 şubat teslim ise 179 000 TL hangisi mantıklı sizce 24 ay kredi kullanacağım..?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2013 | 17:05 burak zengin 205 Kişi okudu

beyaz tower

Soru

merhabalar tebernüş bey.. beyaz tower da yaklaşık net 100m2 bir ofis 650.000 TL civarı... bu ofisi almak için 2+1 ve 3+1 başakşehirde 2 daireyi satmak (yaklaşık fiyatları 260.000 - diğeri 250.000 ,dairelerin biri metrokentte 2+1 diğeri 5. etapta 3+1, kira getirileri 1000 ve 1.100 TL civar) emlakta mantık çerçevesinde nasıl değerlendiirsiniz , ofisi kendim kullanmayı düşünüyorum... şu an ofis için 1000 TL kira ödüyorum.. teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2013 | 13:44 akif şahin 206 Kişi okudu

babamin arsasindaki evimi babam bosandigim karima vermis

Soru

1997 yilinda bosandim 1985 yilinda babamin arsasina ev yaptim babam bu arsayi bosandigim kisiye vermis ben evimin masrafini alabilirmiyim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2013 | 13:13 ramazan solkol 206 Kişi okudu

Beylik evleri

Soru

Sayin hilal hanim ben beylikevlerine topraktan almistim o zaman hollandada yasiyordum almanyada emlakci vesilesiyle almistim odemeleri geciktirmeden yapiyordum taki son araodemesinin bankama geri gonderildigine kadar ve ondan sonra malum insaat durdu ve teslim tarihi degisti simdi dogrusu pek guvenim kalmadi teslim tarihi 2 sene gecmesine ragmen elimizde hicbir belge yok en son toplantida odemelere tekrar baslamamiz istendi ve bende bu konuda anlasmak uzere ofislerine gittim bana acikca sunu soylediler odemeyi yapmazsaniz sozlesmeyi iptal edip bu daireyi tekrar suanki fiyatindan yani 140 bin tl fazla bir fiyatla satariz dendi halbuki benim teklifim taksitleri geriye gidererek tamamlayip tapu aldigimdada tamamini odegecemi soyleme ragmen.simdi benim dusuncem bunlarin bir planin parcasi oldugudur.yani hicbir guvence vermeden musteriy bezdirip kontrati iptal edip 1senelik senetle kandirmak. Ve daha sonra bu kadar insanin tirnagini kazarak kazandigi paralari gaspedip daireleri geri almak.benim merak ettigim su madem turkiye bir hukuk devleti ki ben buna pek inanmiyorum bu gibi durumlarda devlet yasal olarak magdurlara neden bi guvence vermiyor yani biz illa toki denmi ev almak zorundayiz biraz saglam olmasi icin bu nasil bi mantik yani hukuken biz hakli degilmiyiz teslim tarihi 2 sene gecmis. Saygilarimla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2013 | 14:11 Junus 206 Kişi okudu