merhaba.. geçtiğimiz sene krizi fırsat bilip 3 projeden (2 si
merhaba.. geçtiğimiz sene krizi fırsat bilip 3 projeden (2 si topraktan) ev aldım.. ödemelerim 5 ila 10 yıl sürecek ve toplam borcum eldeki nakitimden 100 bin TL fazla.. sizce bu borca sahipken avrupa konutları ıspartakule projesinden de bir ev alınabilir mi, yoksa gereksiz mi görüyorsunuz bu kadar evi? eğer ok derseniz avrupa konutları ıspartakule 1 den mi almamı yoksa yakında satışa sunulacak 2. den mi alış yapmamı önerirsiniz.. ayrıca yeni satışa sunulacak avrupa konutları ıspartakule 2 için metrekare fiyatları 1 göre fazla mı olur? teşekkür ederim, hepsine cevap alabilirsem çok mutlu olurum
