Merhaba,Ben Kiptaş Tepecik hak sahiplerindenim.Geçtiğimiz se

Soru

Merhaba,Ben Kiptaş Tepecik hak sahiplerindenim.Geçtiğimiz sene Mayıs ayında kiptaşa daire almak istediğimizi söylediklerinde Bize En geç Eylül Ekim ama kesin Ağustos ayında teslim olacağı bilgisini vermişlerdi bizlerde sözlerine inanarak aldık.Yalnız 5 ay geçmesine rağmen halen teslim edilmiş degil ve ne zaman teslim olacagıda belli degil.Biz hak sahiplerinin bu durumda ne yapması gerekir.Benim gibi zor durumda olan bir çok aile var.Bizlere ne yapmamız konusunda yardımcı olabilirmisiniz.Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2010 | 16:23 Sevim 203 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey benim sorum ARNAVUTKÖY ilçesindeki im

Soru

merhabalar tebernüş bey benim sorum ARNAVUTKÖY ilçesindeki imar planı değişikliğiyle ilgili, toplu konut olarak gözüken arazilerde imar  e düştü ve m2 fiyatları artırıldı burası genellikle göçmen bölgesi olduğu için vatandaşlar büyük arazilere sahipler ortalama 50 milyar vergi geliyor spekülatif hareketler olabilirmi buranın gidişatı konusunda bilgi verirseniz çok seviniriz şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2010 | 20:11 mehmet çelik 203 Kişi okudu

iyi gunler,eltes gold residence da ikamet etmekteyim,daha once el

Soru

iyi gunler,eltes gold residence da ikamet etmekteyim,daha once eltes gunesi sitesinde daire sahibi olan bir okuyucunuzun bolgenin su havzasi sorunuyla ilgili sorusu uzerine sancaktepe belediyesinin sitesine girdim ve imar planlarinin onaylandigini, bolgenin su havzasinda olmasindan kaynaklanan imar probleminin cozuldugunu okudum.Bu yazilanlar disinda acaba benim bilmedigim bir problem mi mevcut iskiyle bu bolgede?ve eger burasi su havzasiysa nasil 27 katli bir residence buraya dikilebiliyor ve tabi yakin cevresinde yapimi devam eden veya tamamlanmis binlerce luks konutta cabasi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2010 | 12:25 Gokhan Ozeray 203 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.35-40 bin gibi birikmişim var.Arsa almak

Soru

Merhaba Tebernüş bey.35-40 bin gibi birikmişim var.Arsa almak istiyorum.silivri veya gebze uygun mu.veya sizin önereceğiniz başka bir yer var mı.bu konuda fazla bilgim yok.nelere dikkat etmeliyim.(yola yakın-küçük,yola uzak-büyük gibi). şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2010 | 14:39 hülya öksüz 204 Kişi okudu

Tebernüş Bey tekrar merhaba. Akkoza ile ilgili olarak yanıtlar

Soru

Tebernüş Bey tekrar merhaba. Akkoza ile ilgili olarak yanıtlarınızı incelediğimde projenin er yada geç teslim edileceğini ancak gecikmeler yaşanacağını düşündüğünüzü görüyorum. 1 yıl önce Akkozanın 2a etabından aldığım 3 1 daireyi elden çıkarmamı tavsiye eder misiniz. Konu ile ilgili kişilere göre aldığım fiyatın % 60 üstü bir fiyata satılabilirmiş. Çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2010 | 09:36 AHMET TÜRKOĞLU 204 Kişi okudu

tebernüş bey, bir konuda fikrinizi almak istiyorum, havalimanı

Soru

tebernüş bey, bir konuda fikrinizi almak istiyorum, havalimanı civarında calisan biri olsaydınız, yatırımlık aynı zamanda 1-2 sene icinde oturmak icin hangi projede oturmak isterdiniz,3 1,ust limit 250K civarında , simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2010 | 02:22 Mucahit Doğru 204 Kişi okudu