beyfendi önceki yazdıklarınızı okusaydım bu soruyu sormazd

Soru

beyfendi önceki yazdıklarınızı okusaydım bu soruyu sormazdım...artı okuyun ifadesi bir emir kipi sizin gibi uzman birinin bu uslupta konuşması doğru mu?hiç cevap yzmasaydınız inanın daha şık olurdu diye düşünüyorum..çevrem de ki insanlarda cevap uslubunuzu beğenmiyor,bundan sonra size soru sormıycam o yeterlilikte değilsiniz...saygı yoksa insan da taşıdığı bilgi kıymetsizdir,umarım çalıştığınız kurum da bu eksikliğinizi anlar..rahatsız ettiğim için özür dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2009 | 23:57 serpil savcı 203 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey Garanti Koza'nın Akkoza projesinden bir d

Soru

Merhaba Tebernüş bey Garanti Koza'nın Akkoza projesinden bir daire aldım. Teslim tarihi 30 Temmuz 2010 Ama inşaata bakınca nasıl yetişir diye düşünüyorum. Bu konuyla ilgili bir yazınızı okumuştum. Acaba Firmadan bilgi alarak veya araştırarak zamanında teslim edilmeme ihtimali nedir çok sevinirim. Ben firmaya endişemi ilettiğimde kesinlikle bir gecikme olmayacağını hatta programın 20 gün ilerisinde olduklarını iddalı bir şekilde belirttiler. Ama içim rahat değil

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2009 | 22:44 Murat Nasır 204 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey. Kiptaş'ın Tuzla Şifa Mahallesi'ndek

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey. Kiptaş'ın Tuzla Şifa Mahallesi'ndeki 1. etap konutlarında 2 1, 75 m2 evim var. Şu anda fiyatı 100 bin TL civarında. Kira getirisi ise 400-450. Yani çarpan yaklaşık 240 ay. E-5'e çok yakın, Tuzla-Topkapı halk otobüsleri çok sık olduğu için ulaşıma da iyi sayılır. Ama etrafındaki yerleşim pek iyi değil. Burada oturma ihtimalim pek yok, ya kiraya vereceğim ya da satacağım. Tamamen orta ve uzun vadedeki değeri açısından düşünüyorum. Sizce buranın prim yapma durumu nasıl olur? Bu evi kiraya vermek yerine satıp başka bir yerde, örneğin Aydınlı'daki ya da Ispartakule'deki yeni projelerin birinden ev almak daha mı iyi olur? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2009 | 16:20 Teoman Yıldız 203 Kişi okudu

sayın kireçci şu kiptaş kayabaşı konutları hakkında bana

Soru

sayın kireçci şu kiptaş kayabaşı konutları hakkında bana şöyle geniş bir bilgi verebilirmisiniz olumlu olumsuz. herşeyi yorumlarınızdan pek ulaşamadım onun için lütfen bana yardımcı olun haberinizi bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2009 | 18:52 gaffar karakaya 203 Kişi okudu

kolay gelsın sılıvrı nın 1/1000 lık planları yapılıyormu

Soru

kolay gelsın sılıvrı nın 1/1000 lık planları yapılıyormus bılgınız varmı bu planlar koylerdekı tarla fıyatlarını etkılermı bırde 3.kopruyle ılgılı gelısmelerle ılgılı bılgı verebılırmısınız 1 meıl de ıkı soru oldu tsk ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2009 | 10:51 şerafettin kurt 203 Kişi okudu

Sayın KireççiUzun zamandır Kiptaşın yürütmekte olduğu p

Soru

Sayın KireççiUzun zamandır Kiptaşın yürütmekte olduğu projeler için güncel teslim tarihlerini vermediniz.Önümüzdeki 1 hafta içinde Hadımköy 2.etap,tepecik,kayabaşı projerinin kura çekimi var.Bu projelerle alakalı Kiptaşı aradığımızda çelişkili tarih veriliyor.Sizden ricam Kiptaştan teslim tarihlerini alıp yayınlamanız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2009 | 12:03 Mehmet Aslantürk 204 Kişi okudu

merhaba,belediyenin kullanmadıgı eskı otel,misafirhane gibi en

Soru

merhaba,belediyenin kullanmadıgı eskı otel,misafirhane gibi en az 80 yatak kapasiteli bina arıyorum bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz veya bu ihaleleri nerden ögrenebilirim...saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2010 | 18:35 Ercan KAPLANLI 203 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, fikret bey ile kamera sistemi hakkında k

Soru

merhaba tebernüş bey, fikret bey ile kamera sistemi hakkında konuşabildiniz mi? hala faal değil. ayrıca, siz'e ilk verdiği bilgide sistem çalışyor demişti ama hiç giremedik biz ev sahipleri. evet web sayfalarında bunun için bir işlem başlatmışlar ama girince şifre vs. soruyor ve biz ofise sorduğumuzda, siz'leri arayıp şifre vereceğiz demişlerdi ama hala bir gelişme yok. bu tarz sorularımızla sizi meşgul ettiğimiz için kusuruma bakmayın lütfen. teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2010 | 19:21 murat akin 204 Kişi okudu