beyfendi önceki yazdıklarınızı okusaydım bu soruyu sormazd
beyfendi önceki yazdıklarınızı okusaydım bu soruyu sormazdım...artı okuyun ifadesi bir emir kipi sizin gibi uzman birinin bu uslupta konuşması doğru mu?hiç cevap yzmasaydınız inanın daha şık olurdu diye düşünüyorum..çevrem de ki insanlarda cevap uslubunuzu beğenmiyor,bundan sonra size soru sormıycam o yeterlilikte değilsiniz...saygı yoksa insan da taşıdığı bilgi kıymetsizdir,umarım çalıştığınız kurum da bu eksikliğinizi anlar..rahatsız ettiğim için özür dilerim.
