Maltepede özellikle başıbüyük, fındıklı lokasyonunda yap

Soru

Maltepede özellikle başıbüyük, fındıklı lokasyonunda yapılacak projeler var mıdır.Buradaki arsalar çok boş yardımlarınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2010 | 11:32 levent kul 201 Kişi okudu

Tebernüş Bey tekrar merhaba Akkoza projesi için verdiğiniz ce

Soru

Tebernüş Bey tekrar merhaba Akkoza projesi için verdiğiniz cevaplar çok kısa ve neden gecikme yaşanıyor sorunlar neler hiçbir bilgi yok siz Murat Binark'la dostane bir sohbetle bir kahvemi içtiniz. Yoksa size bu konularda bilgi vermedimi. Ayrıca ışık kolejinin olmayacagı ve Hastane inşaatının şimdilik başlamayacagını söylüyorsunuz. Bizler bunların neden olmadığını ve bu evleri Garanti Koza pazarlarken okul, Hastane ve AVM olması dolayısıyla yüksek fiyatlardan satarak tüketeciyi aldatmış olmuyormu. Acaba kanun önünde bunların bir yaptırımı yokmu çok merak ediyorum. Granti Koza acaba elmi değiştirdi. Çünkü bizler bu firmayı güvenilir saglam bir inşaat firması biliyorduk. Ama bu onların sektördeki son projesi olacaktır. Bir markanın bu hallere düşmesi çok acı birşey yazıklar olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2010 | 00:28 Murat Nasır 201 Kişi okudu

merhabalar ben bakırköyde çalışıyorum regnum astrum da ev k

Soru

merhabalar ben bakırköyde çalışıyorum regnum astrum da ev kiralıycam toplu taşıma aracı kullanıcam acaba neye binmem gerekiyor yakınlarından otobüs geçiyormu yardımınız için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2010 | 16:53 deniz özbolat 201 Kişi okudu

Tebernüş Bey, merhaba. Cevabiniz icin simdiden cok tesekkur ede

Soru

Tebernüş Bey, merhaba. Cevabiniz icin simdiden cok tesekkur ederim. Agaoglu'nun Ayazaga'da yapacagi proje ile ilgili gelisme var mi? Bir gelisme olursa bizi hemen haberdar edersiniz degil mi? Bu projede uygun kira getirisi acisindan yatirim amacli olarak nasil bir daire onerirsiniz? 1 1 yoksa 2 1 mi daha uygun olur. Saglicakla kalin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2010 | 03:12 sunshine 201 Kişi okudu

selamlar...ben usada yasiyorum,tvde sizin programin sonunda yetis

Soru

selamlar...ben usada yasiyorum,tvde sizin programin sonunda yetistim bana pesinat ve aylik odeme bana biraz aydinlanitirani sevinirim iyi calismalar ....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2010 | 04:08 nuray lawrence 202 Kişi okudu