cevabınız ıcı teşekkurler, brüt 93 net 72 m2 on cephe 20000
cevabınız ıcı teşekkurler, brüt 93 net 72 m2 on cephe 200000 tl. 2 1. sizce ilerde nekadar kazandırı bize.teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
cevabınız ıcı teşekkurler, brüt 93 net 72 m2 on cephe 200000 tl. 2 1. sizce ilerde nekadar kazandırı bize.teşekkürler
Tebernüş Bey, CerYapı mağdurlarının durumunu biliyorsunuz . 106 aile ciddi buhranlar geçiriyor,ciddi sağlık sorunları yaşayanlar var. Tapular verilmedi , evler teslim edilmedi. Firmanın da milyon dolarlar mertebesinde borcu var. Sitede firmanın reklamını yaparak insanların ev almasına katkıda bulunduğunuz için en azından ciddi bir araştırma yaparak bizleri bilgilendirme borcunuz var diye düşünüyoruz. Ne olucak bu işin sonu bilmiyoruz.
Hızlı cevabınız için tekrar teşekkürler. Fiyat konusunda ne düşünüyorsunuz, o proje için 3 1 daire 133 m2 200.000 TL uygun bir fiyat mıdır?
iyi çalışmalar tebernüş bey bu fi yapının 99 bine satışa çıkardığı 3 1 dairelere yatırım yapmak bu fiyata mantıklı bir yatırımmıdır sitenin konumunu tam olarak bilmiyorum ama akbatıdan geçen lerde bir daire almıştım yine o lokasyonda mı acaba
tebernus bey,Dumankaya atmosfere sizin tavsiyeniz ile gittim,gercekten proje inanılmaz guzel,merkezde olsa 10 usd bile olur m2 si.Fakat şuan etrafı cok boş,atlantis alısveris merkezide sanki iş yapmıyor ve boş.Ama elbet dolar buralarıda.sorum su faiz aynı,doviz aynı,politik istikrar aynı,hersey bugunku ile aynı kaldıgı halde Dumankaya atmosfer de 136 bine aldıgım 60 m2 1 artı 1 suan; m2 si 2200 tl bittiginde ne kadar olma ihtimali var?? saygılar
Ataman Karina projesinde, 1 1'lerde koruya bakanlar 115 bin tl, gölet görenler 125-130 bin tl civarında iken deniz görenler 135-140 bin civarında. sizce hangisi tercih edilebilir? aradaki 20-25 bin tl civarı kat ve manzara farkı düşünüldüğünde çokmudur?
Benim gozlemim şu onune gelen inşaat yapıyor,heryer havuz spa vb vb,iyi bilgili ve bilincli insanlardan tavsiye almayıp eski kafa ile hergordugu ilan ile ev alanlar şu uc sorunu yasayabilir..1-Proje bitmeyip iflas eden insaat sirketlerine para kaptırabilirker.2-Yatırım icin ev alıp cigdem hanım dedigi gibi 2.el fiyatlarına bakmadan gazete haberleri ile kar ettirmis sirketlerden yuksek fiyattan temelden ev alıp zarar edebilir.3-Kiraya vericem diye alıp veremediginde aidatları yuksek sirketlerde magdurlar olabilirler...dogru inşaat sirketi Aidatı mantıklı ,zamanında teslim edilen ve en onemlisi yatırımcıya maketten alırken dusuk fiyatla ev satan şirketlerdir..Onları bulmamız icinde iyi ki siz varsınız
Tebernüş bey selamlar, tulip turkuaz arazisi ihalesinin 2. aşamasındaki fiyatları inceleme şansınız oldu mu? ihalenin başka aşaması olcak mı, fiyatlar daha da yükselir mi ve yeni fiyatları nasıl değerlendiriyorsunuz?selamlar
Akkoza sözleşmede yazılı tarihde daire teslimi yapmamıştır.
merhaba iyi akşamlar. tebernüş bey bugün fikret inan beyle proje gezisine gidecektiniz ve ona filife insaatına ne zaman başlanacağını soracaktınız ben bu akşam yazarım demiştiniz acaba öğrendinizmi teşekkür ederim