Tebernüş Bey iyi geceler, Bence tartışma ve okurların ileti

Soru

Tebernüş Bey iyi geceler, Bence tartışma ve okurların iletişim kurabileceği bir platform kurmalı ve her katılımcıdan ücret almalısınız ) Emin olun sitenizi takip eden insanların sayısı hiçte azımsanmayacak ölçüde.. Her okur 7 yakını ile paylaşsa bu bilgileri bu 10 binleri aşar. Büyük firmaların satışlarının büyük bir kısmını karşılıyorsunuz. Fark eden yok ) Ticarete dökme zamanı geldi derim. ) Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2010 | 23:13 Dinçer Oğuz 202 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, biz elit city projesinden 3+1 opsiyonlad

Soru

Tebernüş Bey merhaba, biz elit city projesinden 3+1 opsiyonladık.Projenin konumu, diğer projelerle karşılaştırıldığında avantajları(örn. kapalı otopark ve otoparktan direk dairelere çıkış)çok hoşumuza gitti.Projeyi tasarlayan mimarların benzer projelerini de inceledik.Dün tekrar incelemek için tanıtım ofisine gittik, örnek daire kısmen tamamlanmış, proje iyice içimize sindi.Proje 2 senede tamamlanacak, bu süre zarfında Halkalı'da yeni projeler gündeme geleceği aşikar.Eğer daha çok beğendiğimiz bir alternatif ortaya çıkarsa, proje ve ödemeler devam ederken dairenin satışı nasıl gerçekleşiyor? Bu konuda detaylı bilgi verebilirseniz çok sevinirim.İyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2010 | 13:09 Zeynep Bakkurt 202 Kişi okudu

günaydın öncelikle verdiğiniz bu hizmetten dolayı teşekkür

Soru

günaydın öncelikle verdiğiniz bu hizmetten dolayı teşekkür ediyorum.Ağaoglu bahçelievlerdeki 2. projesi tahminen nezaman satışa çıkar (tahmini fiyat aralığı ne olur) 2011 içinde olurmu teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 09:07 Erhan Uğur 201 Kişi okudu

PelinHanım yaptıgınız hesap doğru doğru olmakla birlikte di

Soru

PelinHanım yaptıgınız hesap doğru doğru olmakla birlikte dikkatiniz için de tebrik ediyorum. benim gözümden kaçmıştı sayenizde farkettim )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2010 | 23:19 selcukdemirkıran 201 Kişi okudu

Tebernüş bey bundan yaklaşık 1,5 ay önce ak&n me

Soru

Tebernüş bey bundan yaklaşık 1,5 ay önce ak&n merkezeden 136 m2 brüt, net kullanım alanı 96 m2 olan 2+1 daire almaya karar verdik.(109.000 tl kağıt üzerinde daireleri konumu ve inşaat alanını göstererek)Bize daha örnek daireler ve maketler hazır olmadığı için sözleşme yapamıyacağımızı bunun için 1000 tl kapora verip beklememizi istediler. Bizde 1000 tl kapora verip bekledik.Daha sonra dün arayıp (01122010) projede değişiklik olduğunu, bu yüzden fiyatlarda artırım yaptıklarını (2+1 129000tl) söylediler.Şimdi bu yaptıkları sizce,böylesine büyük bir firmaya yakışan bir hareketmi? En azından proje değişti fiyatımız arttı ama siz daha önceden kapora verdiğiniz için normal satış fiyatımız üzerinden değilde belli bir indirim uyguluyoruz diyerek insanların mağduriyetlerini azda olsa hafifletmeleri gerkmiyormu?Lütfen sizden isteğimiz bu konuyu tamer bey ile görüşüp bize ne düşündüğünü iletmenizi rica ediyoruz.Saygılarımla kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 13:17 doğan çöpürkaya 202 Kişi okudu

merhabalar Tebernüş bey,Var-yap Çalık Doğu Ataşehir projesi

Soru

merhabalar Tebernüş bey,Var-yap Çalık Doğu Ataşehir projesi ile ilgili bir gelişme varmı?(siz bilirsiniz).Başlama-lansman? tarihi ne olur sizce?Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 13:48 olcayto incedere 201 Kişi okudu

selam.nasılsınız..sorum olacaktı..ben DİVAN RESİDENCE kat m

Soru

selam.nasılsınız..sorum olacaktı..ben DİVAN RESİDENCE kat malikiyim.yaşadığımız sorunları siz iyi biliyorsunuz..sitenizi ziyaret eden arkadaşlara gönül rahatlığıyla bu rezidence satın almalarını tavsiye edermisiniz.bunu merak ediyorum..çok teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2010 | 19:35 mürşit gedikoğlu 201 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Artık konut projelerinin birçoğunda sos

Soru

Tebernüş bey merhaba,Artık konut projelerinin birçoğunda sosyal donatı adı altında birçok donatı var.(açık,kapalı havuz,fitness center,sauna,hamam vb..)Ancak bu donatıların projede yaşayanlar tarafından ne kadar etkin kullanılabileceği ben de soru işareti..Bazı projelerdeki daire adetlerine baktığımda 5.000 ile 10.000 arasında nufüs sözkonusu olacak..Bu kadar insan yoğunluğunu projeye göre oldukça küçük yapılan sosyal donatılar kaldırabilecek mi?Ya da bunun bir kriteri var mıdır?Örneğin ortalalama 1.000 kişinin yaşayacağı bir projede,sosyal donatıların kişibaşına metrekare hesabı gibi..Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2010 | 14:20 Semih Akçay 202 Kişi okudu