Merhaba Tebernus Bey,Buyuk harf ile yazi yazmak hareket anlami ta
Merhaba Tebernus Bey,Buyuk harf ile yazi yazmak hareket anlami tasir gibi bir yorumda bulunulmus,hic anlam veremedim.Bende gecende mesajimi oyle yazdim ama sebebi turkce karakterleri tam yazamadigim icin(klavyeden dolayi)Sizce hangisi ileriye donuk olarak daha cazip atakent 3 1+1 ya da my world europe 1+1.Degerlendirmeleriniz benim icin cok onemli,simdiden cok tesekkur ederim.Saygilarimla Mehmet Can
