Sayın Kireçci, iyi akşamlar my world europe\'da yüksek gerili
Sayın Kireçci, iyi akşamlar my world europe'da yüksek gerilimler ne aman kalkacak acaba?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın Kireçci, iyi akşamlar my world europe'da yüksek gerilimler ne aman kalkacak acaba?
sitenizi sürekli takip ediyorum ve çok faydalanıyorum. ama şu tt arena ile ilgili verdiğiniz haberlerdeki fotoyu değiştirin artık) gerçek arenayla bu resmin alakası bile yok... çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Esneyurt-Beylikdüzü-Küçükçekmece üçgenindeki bu proje sizce pahalı olabilir mi? Özellikle 120 m2 Brüt 2+1 daire 187.000 TL, 25.00 TL peşin kalanı da 60 ay 0,50 faiz ile birlikte.36 veya 48 ayda teslim edilecek bir proje için pahalı değil mi? ya da bu teslim süresi, proje için uzun bir süre değil mi? İlginiz ve yardımlarınız için teşekkürler
merhaba.bir sorum olacak şimdiden teşekkürler.yeşilpınar mah.çay sokak tarafında bir proje çalışması olacakmış.böyle bir şey gerçekten varmı.AVM falan mı yapılacak acaba ne zaman bilginiz varmı
Belki ben de aramaktan yorulmuşumdur oturduğum bölgeye tahammül gücüm kalmamıştır belli mi olur?Hangi projenin lansmanı var merak ettimD
Tebernüş Bey,Fikret Bey'i aradım ,santrol gorevlisi telefon numaramı aldı,kendisinin ilgisini bekliyorum. Bu sebeple tekrar burdan durumumu iletme geregi duydum.tesekkurler.
merhaba ntowers ilk bloklar mayıs ayında teslm edlcek yazmışsınız.mayıs 2011? 2012?ilk bloklar hangsi?tşşkr ederm
merhabalar..dumankaya modernın yanındakı arsaya dumankaya konutmu yapıcak yoksa alışverıs merkezı olarakmı degerlendırıcek..bılgılernız ıcın tesekkurler..
Merhaba, Tulip turkuaz magduruyum. Şu an ihale farklı bir firmada fakat konu ile ilgili bilgi alamıyorum. Teslim edilme tarihi hakkında bilgi almam mumkunmudur acaba ? tesekkurler syg,
95m 120000 2. kat sıfır şileden daire aldım.eksper 140000 fıyat biçmiş.acaba eksperler fazlamı fıat verıyor.şimdi bu evı ne kadara satmam gerekir?teşekkurler tebernüş bey....