İş Kurma Amacıyla Çerkezköyde Arsa Satmak
Selamlar. Iş kurma dusüncemden dolayi Çerkezköydeki 4kat imarli 400mkare arsami satmayi düşünüyorum . 2011de 48bine almistim.Simdi emlakcilar 150bin civarina satariz diyorlar. 1- Yakin cevredeki imarsiz arazilerin secim sonrasi vb zamanda imara acilmasi benim arsamin degerini dusürür mü? Portakal cok olunca ucuz az uretilince pahali olmasi misali. Sizce kurmayi düşündüğüm isten aylik ne kadar gelir elde etmeliyim ki arsayi sattigima pişman olmayayım? Arsamin fiyatinin her sene ayni oranda artacağini düsünürsek. Yaklaşık yüzde 30 artış senelik artış. 3-2011de 48bin tl simdi ise 150bin tl olan fiyat artişi sizce nasıl? Tesekkürler
