kocaeli gebze botosan koopertifi hakkinda
iyi calismalar...botosan koop. gebze balcik koyunde yaptigi sanayi bolgesi hakkinda dusuncelerinizi alabilirmiyim guvenilir mi ordan dukkan alinir mi vs.. simdiden cok tesekkur ederim...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi calismalar...botosan koop. gebze balcik koyunde yaptigi sanayi bolgesi hakkinda dusuncelerinizi alabilirmiyim guvenilir mi ordan dukkan alinir mi vs.. simdiden cok tesekkur ederim...
merhaba yeşilköy çekmece caddesi üzerinde toplamda 198 m2 olan 3 katlı bir yapıtımız mevcut ve buna bir değer biçtirip satmak istiyoruz buranın ne değerden gideceğine dair bir bilgi talep ediyoruz yanlız bizim durumumuz biraz acil en kısa sürede bir yanıt bekliyorum sizden teşekkürler
Merhaba,Esenyurt Kamu Binaları 5 Yıldır Bitmedi(CİTY CENTER)Tam Olarak Ne Zaman Biter Ne zaman Hizmete Girer Acaba,
Merhaba Tebernus bey. Emlak sektörüne yeni başladığım için yazılarınızı ve size sorulan soruları ilgiyle takip ediyorum.onlardan çok şey öğreniyorum. Kitabinizdan daha çok istifade o edeceğimi düşünüyorum o bu yüzden Emlakta Mantık isimli kitabınızı almak istiyorum fakat hiçbir yerde yok. Nasıl alabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler..
Merhaba, Tebernus bey Ben Artvinin Hopa ilçesinde ikamet ediyorum. Burada memur olarak görev yapıyorum.. Su anda 650 TL lik bir evde kirada oturuyorum.. Buradan 170 bin TL lik 9 katlı binanın 8. Katı Günay batı cepheli net 118 M2 li bir daire almak üzereyim burada arazi fazla olmadığı için (dağlık) ev fiyatları yuksek... Kira getirisi 650 civarı...2.5 sene sonra tayinciyim... Evi banka kredisi ile 36 ay 0.80 faiz oranı ile alacağım pesinatim 30 bin kalanı kredi... Sizce kira çarpanı çok mu düşük ? Başka illerden aynı paraya getirisi yüksek olabilecek baska konutlari mı değerlendirelim? Yani aynı paraya başka illerden mı konut alsak sizce ? Çok kararsız kaldık ?
Geçen hafta 2 dönümü üzerinde Karayolları tarafından Eylül 2016'da kısmi kamulaştırma şerhi konulan ve toplamda 5 dönüm büyüklüğünde bir tarla satın aldım. Şerhli olarak almamın bana ödenecek kamulaştırma bedeli veya diğer herhangi bir yasal hakkımı kullanmam açısından bir dezavantajı olur mu? Yani almadan önce şerh konulmuş olmasıyla aldıktan sonra şerh konulması arasında malik açısından dezavantaj yaratacak bir unsur var mıdır?
Merhaba ben yenibosna yıldırım beyazıt cad yeni binada 80 metre kare ev buldum almak istiyorum yatırımlık 260000 tl anılırmı buralar 5 yılda değer kazanırmı teşekkürler
Merhaba,Mavişehir Soyak Optimusdan yatırım amaçlı 1+1 daire almayı planlıyorum.Fiyatı 295.000 tl eşyalı 1400 tl civarında getirisi var.Farklı şehirler ama Bursa Korupark Evlerinde de 1+1 satış fiyatı 270.000 tl kira getirisi eşyalı 1700 tl-1750 tl.Bursa Korupark ın kira getirisi daha yüksek fakat ben şahsen İzmir Mavişehir in önümüzdeki 5 yıl içerisinde daha çok prim yapacağını düşünüyorum.Siz nasıl değerlendirirsiniz hangisini almak 5-10 yıllık yatırım için daha mantıklı? İki sitede 2-3 yaşında ve aynı sosyal olanaklara sahip..sadece semt olarak soyak optimus daha nezih bir yerde..şimdiden cevabınız için teşekkürler..
Merhabalar. Eklem romatizması ve solunum fonksiyon kaybından dolayı &76 engelli raporum mevcut. Birinde oturduğum birininde kirada olduğu 2 evim var. Oturduğum ev 4. kat ve asansör yok. Çıkarken zorlanıyorum. Diğer evimde asansör var ve kiracıya bunu sözlü beyan ettim ev bulayım çıkacağım diye beni geçiştirdi ve kontrat tarihini geçirdi. Şimdi 6 aydan önce çıkmam diyor. Bu mazeretimden dolayı kiracının 6 aydan önce evden çıkartılma durumu var mıdır? Teşekkürler.
İyi günler , vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim beylikdüzü fii towerda ve star towerda daireler uygun fiyatta ancak hakkında geçmişten gelen kötü dedikodular var. Şu anki durumu biliyormusunuz oralardan daire alınabilirmi. Tüm birikimimizi ve kredi ile gelecegimizi dolandırıcılara ipotek etmemek için fikirlerinizi duymayı sabırsızlıkla bekliyorum