sinpaş güneypark projesine başlayacak diye ileride ordan ev lm

Soru

sinpaş güneypark projesine başlayacak diye ileride ordan ev lmayı düşündügüm para ile şimdiden sngyo hissesi aldım 1 ayda yüzde ondan fazla kaybettim. güneypark projesi mahkemece durduruldu diyorlar dogrumu. zararın neresinden dönsek kar mı olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 16:54 Ahmet Ozan 741 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey,öncelikle daire sahibi olmak isteyen v

Soru

merhabalar tebernüş bey,öncelikle daire sahibi olmak isteyen vatandaş ile proje temsilcileri arasında kurmuş olduğunuz ve ben adını \'bağ platformu \'olarak adlandırabileceğim, tarafsız ve doğru yönlendirmeleriniz ile ilerleyen bu imkanı sağladığınız için size tekrar çok teşekkür ederim.tamamiyle merve birsen atuk isimli takipçinizin yazısı üzerine, bir babacanyapı çalışanı olarak cevap hakkımı kullanmak istiyorum..bugun tüm müşteri kayıtlarımız ve muhasebe kayıtlarımızda incelenerek böyle bir müşteri girişimiz olmadığı tespitlenmiştir.muhasebemize benzer soyad yada isimde bile herhangi bir kapora gelmemiştir.kendisini farklı bir isimle, platformda yer verdiğini düşünerek daha derine indiğimiz araştırmamızda, bu tarz soru işareti olan bir müşteri, mutlaka kaporasını iade talebi bulunacağını düşündük ve asla başka bir isimlede olsa,kapora iadesi olmamıştır. hanfendiden ricamız, eğer bu durum gerçek ise,gerçek ismini bize sunmasıdır. aksi takdirde bu tarz bir yazıyı,hedef şaşırtma olarak düşüneceğiz. ve keşke türkiye\'de böyle yararlı bir platform bir ilk de olsa, doğru hedefine göre çalışsa.. tabiki siz tüm takipçilerinizin yazılarını yayınlamakta haklısınız ve kimin gerçek kimin fake olduğunu maalesef anlayamazsınız.dilerimki böyle doğru bir blog, doğru amacında kalsa.. en azından sizin sayfanız kirletilmese ve en azından, sizin o değerli vaktinizi, hedef şaşırtmak amacıyla çalmasalar. zemin tereddütleri içinde, şunu sormak isterim. günümüzde maalesef yaşanılan 9.00 şiddetinde bir japonya acısı var. sizce bu şiddetteki bir sarsıntı ve tsunami de hasar neden, normalinde altında? bu tamamiyle alt yapı ve sağlam bina inşaası ile alakalıdır.burdan bu tür tereddütleri olan herkese şunu söylemek isterim. isterseniz denizin ortasınada ev yapabilirsiniz 40 katlıda yapabilirsiniz.. bu tamamiyle alt yapınızda kullandığınız zemin güçlenme ekipmanlarına bağlıdır. ve crown tower projesinde 177 adet fore ve iksa kazık sistemi kullanılarak radye temel üzerine c40 betonla inşa edilmektedir. bu çalışmalarımız yapı denetim firması ve itü profosoru ayfer toprak tarafından onaylanmıştır. binamız aynen japonya depremi 9.00 şiddetindeki bir depreme dayanıklıdır. ve biz müşterilerimize şeffaf bir şirketiz.tüm statik proejlerimizi, zemin güçlendirme raporlarımızı,belediye onaylı projelerimize kadar gösteriyoruz.buyrun inceleyin,inceletin diyoruz..ve istersek bu zemin güçlendirme ile bataklığa bile bina yapabiliriz! bu bizim zemin etudlerimizle alakalıdır ve crown tower beylikdüzü bölgesinde tek deney üzerine yapılıp güçlendirme yapılan binadır!! lütfen tebernüş kireççi nin bize sunduğu bu tartışma platformunu amacımıza göre ve doğru bir nitelikte kullanalım kendisinin ve ekibinin o değerli vakitlerinden çalmayıp, tek güvence noktanız olan, yatırımcıyı en doğru yönlendiren bu siteyi yanlış amaçlarımıza göre kullanmayalım..tüm proje satış temsilcisi arkadaşlarımıza sesleniyorum..her evin bir alıcısı vardır, biz bu bölgeye hizmet veren temscilciler olarak, proje kötülemesi yapmayalım..birbirimize destek olmalıyız ki proje üzerinden ev satan firmalar hep ayakta kalabilsin.. 1 satış fazla yapacaksınız diye, halkı yanlış bilinçlendirmeyelim ne mağlum şuan çalıştığınız şirketten ayrılıp, yarın bize iş başvurusu yapmayacağınız ? )teşekkürler kireççi!saygı ve sevgilerimlemeliha türkerBABACANYAPI

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2011 | 21:43 meliha türker 741 Kişi okudu

Serkan bey yaşım 40 sizden küçüğüm , ikitellide tümsan

Soru

Serkan bey yaşım 40 sizden küçüğüm , ikitellide tümsan sanayi sitesinin girişinde şu an akbank ın olduğu yer kirası 10.000 tl ,1997 yılında 200.ooo marka almadım. Metro olayı ikitellide tüm siteler için geçerli ,o bahsettiğiniz metro istasyonu dolapdere ,bağ gün ,giyim sanatkarları metal iş demirciler hepsini ortalıyor.eskop metro istasyonu ipkasla eskop arasında iki siteyede giriş var yürüyen merdivenle ,Atatürk oto sanayi önü metro ,tümsan önü metro ..Müstakil yerleri adam etmek çok kolay ,bir dış cephe bir kaç ta kat izni olay biter.Maslak oto sanayi de milyon dolarlar veriyorlar oto sanayi sitesi dükkanlarına ..4 dükkanı alıp bir plaza yapıyorlar ..Bunları konuşmak ne güzel .. bir zamanlar 2000 li yıllarda ikitelliden çıktığım zaman yolda benzini bitip kalan lüks arabaları sayıyordum.Tebernüş bey Leylek gibisiniz.İyi yolculuklar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 18:55 AHMET YÜKSEL 742 Kişi okudu

Tebernüş bey,Ümraniye İnkılap Mah. satılık bir gecekondu v

Soru

Tebernüş bey,Ümraniye İnkılap Mah. satılık bir gecekondu var. Satan kişi çevrili arsanın 3 dönüm olduğunu söylüyor ama belediyeye verilen beyanda ve ödenen vergi makbuzlarına göre 200 m2 gözüküyor. Tapu döneminde hangisi baz alınır.Şahsın mevcut çevirdiği arsa mı belediyedeki 200 m2 mi?. bir de yatırım için alıyorum tapusuz yeri tavsiye eder misiniz? iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2008 | 11:17 enes pınar 741 Kişi okudu

Su kanalı kenarı tarla yatırımı uygun mu

Soru

Kırklareli merkeze 7km uzaklıkta müstakil tapulu su kanalı ve yol yanında 2 dönüm tarla dönümü 200bin. Sizce su kanalı yanında olmasının dezavantajlı bir durumu olur mu bu konuda hiç bilgim yok

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2025 | 21:57 Melis Yılmaz 740 Kişi okudu

Kentsel dönüşüm için tapuda yanlışlık

Soru

Merhabalar yan bina kentsel donusume girecek bina yıkılacakmış ama 40 santim kadar bizim arsaya bir tecavüz söz konusu, ben onay vermeden yan bina kentsel donusume girebilir mi? Ya da yeniden yaparken tekrardan tecavüz edebilir mi? Yoksa o arayı boş mu bırakmalıyız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2024 | 15:24 İmam Yıldız 739 Kişi okudu

Istanbul Sirinevler'de daire yatirimi

Soru

Hocam merhaba, metro ve metrobuse yaklasik 10 dk yurume mesafesinde, 10 yillik binada, kira carpani yaklasik 150 olan bir daire yatirimi, sizce mantikli mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2024 | 09:15 Kemal Akca 740 Kişi okudu

merkez konumdaki apartman dairesi satıp çeperdeki siteden ev almak

Soru

yanıtınız için teşekkürler hocam. Bahse konu site bölgesi sıfır trafik olan bir yer. Çocukların okulları açısından bir problem yok lokasyon olarak. Kuzey marmara yoluna yakın. Merkezdeki dairemi arkadaşıma 15.bin tl ye kiraya verdm.1 sene sonra çıkma taahhütlü.Normalde 17-18 bandına çıkmış durumdaydı ben verirken. Sitedeki 3+1 lerde 25 bin tl den kiraya verilmiş yeni.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2024 | 10:50 Nurullah Aga 739 Kişi okudu

0.69 kredisi ve intifa hakkı

Soru

Merhabalar, benim üzerime daire var ama intifa hakkı babamda. Ben yine de 0.69 krediden yararlanabilir miyim? Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2023 | 22:40 Eda Pehlivan 739 Kişi okudu

Resmiyette Site Olmamasına Rağmen Site Yönetimi Kurmak

Soru

İyi günler dilerim...Benim sorunum aynı Ada üzerinde bulunan fakat farklı parseller üzerindeki 3 farklı adresli binaların aynı müteahhit tarafından yapılması üzerine toprak sahiplerininde rızasıyla müteahhittin etraflarına bahçe duvarı çevrilerek aynı otoparkı ve bahçesi kullanarak site görünümünde olması istenmiş buna istinaden sanki siteymiş gibi sadece 1 tanesinin adresini vergi dairesine göstererek vergi numarası aldım. Notere ve bankaya o adresi verdim(aslında adres oradaki tek bir binanın), kendimizce A-B-C blok ismi vererek her bir bloğa toplantı çağrısı yaptım. Şuan gayri resmi bir site yönetimimiz var çoğunluğu sağlayarak kararlar alıyoruz vs. Ama benim çekincem bir gün kat maliklerinden birisi çıkıpta örnek veriyorum siz doğalgaz yaptırma kararı aldınız ama burası resmiyette site değil bende bunu yeni öğrendim yaptığınız iş doğru değil alınan kararlar geçersiz itiraz ediyorum derse, haklı mıdır yoksa her blok bunu zamanında kabul ederek 3 yıl boyunca aidatını kabullenmiş ve yatırmış hiçbir işe sesini çıkarmamış fakat şimdi işine gelmediği için böyle bir sebeple yapılması kabul edilmiş bir işi kendisi istemediği için problem çıkarıyor.. Sizlere sorum bu işin doğrusu bizim gayrı resmî olan siteyi resmiyete mi çevirmemiz mi? yoksa zaten zamanında kabullenilmiş olan oluşumu devam ettirmemiz mi? Bir kat maliki dava açsa acaba nasıl sonuçlanır?

Nihat Dönmez tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2021 | 15:11 SÜLEYMAN CANTÜRK 740 Kişi okudu