EMLAK KONUT SULTANBEYLİ KONUTLARI KURA ÇEKİLİŞİ DOĞRU YAPILDIMI

Soru

Sn.Kireçci Emlak Konut Sultanbeyli konutları çekilişine katıldım. Bazı tespitlerimi sizinle paylaşıp yardımcı olmanızı rica ederim. 1-Başvuru süresinin sadece 1 hafta gibi kısa bir zamanda alınması acaba başvuru sayısını azaltmaya yönelik midir? 2-Emlak konutu aradığımızda başvuru sayısını veremeyiz demektedirler. Bunun nedeni nedir? 3-Çekilişi yapan noter kaçıncı noterdir, ve iletişim bilgileri nelerdir? 4- Çekiliş sonuçlarına göre sadece 115 daire için 4 adet aynı soyisimden çıkması tesadüf müdür? Abdullah, Ayla İHTİYAROĞLU, Fatih Sultan, Arzu YILMAZ, Levent, Esra ORUÇ, Muhammet Bilal, Mehmet GÜRSES Emlak Konut yetkililerinden bu soruların cevabını bekliyoruz. bu imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2013 | 12:10 osman nuri darbaz 741 Kişi okudu

Ümraniye

Soru

Tebernüş bey merhabalar şimdiden değerli tavsiyeleriniz için teşekkürler . Yurtdışında çalışıyorum bundan 1.5 yıl önce Üsküdar Ünal'ından 1 adet yatırım amaçlı daire aldım şu anda kirada .. Ünalanın geleceğnii gerek faaliyete geçen metro gerekse emaar ve Akbasya Acıbadem projeleri ile inşallah iyi görüyorum. Şimdi nasipse 1 adet daha daire almak istiyorum 200 bin civarında nakitim var lokasyon olarak Ümraniye tercihim . Bu alacağım daire hem yatırım hemde oturum amaçlı olacağı için en az 130-140 m2 arası olsun istiyorum ve deprem yönetmeliğine göre yapılmış olmalı bu paraya bu büyüklükte daireler için ulaşım açısındanda düşünürsek Ümraniye en iyi lokasyonlardan biri . Fakat Ümraniye çok büyük bir ilçe sorum şu : Ümraniye'de metro hattınıda göz önünde bulundurursak hangi semte ayda semtlere yoğunlaşalım sizin tavsiyeniz nereler örneğin çakmak armağan evler hakkında düşüncelerini nedir . Saygılar .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2013 | 21:37 Hasan önder 742 Kişi okudu

Marmara Evleri-3

Soru

İhlas Yapı A.Ş. nin Beylikdüzündeki Marmaraevleri 3 projesinden daire almayı düşünüyorum. 3+1 daire, 1.kat, peyzaja bakıyor, kuzey-doğu cephe. Nakit indrimiyle, brüt 167 m2 daire fiyatı 355.000.-TL. Bu bölge için fiyatı nasıl buluyorsunuz? 15 Eylül 2013 e teslim etmeye çalışıyorlar. İnşaat kalitesi ve teslim tarihi özellikle de projede binalar arasındaki mesafe, ferahlık tercih etmemizde rol oynadı. Ancak o bölgede ki arz fazlası biraz korkutuyor. O bölgenin ve bu projenin pirim potansiyelini nasıl görüyorsunuz? Oturmak için alıyoruz ancak yatırım olarak mantıklı mıdır? Denize yakınlık avantaj mı, dezavantaj mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2013 | 11:51 Sara Mörü 742 Kişi okudu

nish adalar

Soru

merhaba Tebernüş Bey, yine zümrütevler bölgesinden bir sorum olacak size. dün projeden 2+1 bir ev baktık oturumluk düşünmekteyiz. 123 m2 m2 fiyatı 2.592 TL'ye gelmekte, 4. kat ve iki bina arasından ufak bir deniz manzarası mevcut. 1) bu fiyatlar makul müdür ? nish adalar pazarlama kadrosu ile ilgili olumsuz görüşlerinizi okudum, ama biraz eski tarihli 2) projede daire satışlarının ve pirim kapasitesinin son drumu nedir acaba, sizden daha doğru bilgi alabileceğimi düşündüm. 3) projedki inşaat kalitesi ve satış sonrası hizmetler için müşteri memnuniyeti hakkkındaki görüşleriniz nelerdir ? 4) birde şirket sahibi ile son dönemde görüşmediğinizi yazmışsınız olumsuz bir durum mu sözkonusu ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2013 | 09:17 metin cevik 742 Kişi okudu

mimart yapı

Soru

mimart yapı kelebekler vadisine iş yaptık ve hala paramızın tamamını alamadık. Düzgün şirket dediğiniz şirket iş yaptırdıkları bir çok küçük firmayı mağdur etmiştir......................Sayın Kireçci bunuda göz önünde bulundurun.3 evlat sahibiyim ve çocuklarımın hakkını şirket sahiplerine HELAL etmiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2013 | 15:17 zeynep kurtoğlu 741 Kişi okudu

saygideger tebernus bey size defalarca sordum sizd...

Soru

saygideger tebernus bey size defalarca sordum sizde yanitladiniz saolun hic kimse sizin yaptiginizi yapmaz bir kurus talep etmeden insanlara ozelliklede bizim gibi yurtdisinda yasayanlara gozumuz oldugunuz icin size minnettarim fikirlerinize cok deger veriyorum sorum su bizim acunkentte b1 blokta dairealmistik parasinida coktan odedik tapumuzuda aldik ama dairelerimiz haziran 2012 teslim edilecekti nerdeyse yine haziran gelecek ama bizi aramadilar ben birkac defa aradim necati beye ulasmak zor baska yetkiliyle konustumkasimda teslim dediler ama ses soluk yoksitenizdede aktuel fotolarini goremedim lutfen bizim icin zamaninizin kiymetli ve az oldugunu biliyorum ama arastirirmisiniz durum nedir tam olarak ne zaman teslim etmeyi dusunuyorlarmis simdiden sonsuz tesekkurler saglicakla kalin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2013 | 02:02 nevin unver 741 Kişi okudu

SIT Alanı Olan Arsa Son Durumu

Soru

Merhabalar Ayvalık Cunda Adası'nda hisseli, 3. derece(tapuda zeytinlik diye geçiyor) sit alanı olan bir arsam var. Son okuduklarıma göre Cunda Adası içerisine bir enerji santrali kurulacakmış ve bazı yerlerdeki sit alanlarının kalkma ihtimali varmış. Bu durumun olma ihtimali ve zamanı hakkında bilginiz var mı ? SAYGILARIMLA

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2013 | 20:21 Sevim Öz 742 Kişi okudu

Yeni imar kanunu

Soru

Merhaba Basinda yeni imar kanunundan bahsediliyor. Bu kanun cikarsa Besiktasda imar artisi olabilirmi. Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2012 | 11:43 Burak Cal 742 Kişi okudu

nmerkez

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, malumunuz Esenyurt Belediye Başkanının açıklamalarına göre Esenyurt ta herşey harika, imarla ilgili bir sorun yok! İBB nin açıklamalarına bakarsak, Esenyurtta iş yapan ve projesinde emsal oranını aşan firmaların, emsalden fazla yaptığı inşaat kadar inşaat yapılabilecek bir arsayı satın alarak kamuya devretmeleri şartıyla, imarla ilgili sorunların çözüleceğini söylüyor...Özyurtlar inşaattan Tamer Özyurt un 2 ay önceki açıklamalarına hatırlarsanız, İBB nin aldığı bu son kararlar Özyurtlar inşaatın beklediği , hatta istediği kararlar...Çünkü kendileri Esenyurt sınırları içinde daha önceden satın alınmış arsalarının olduğunu ve bu arsaları hemen İBB ye devredip biran önce inşaata başlamak istediklerinin söylemişti... Ancak sizin yayınladığınız videolarda açıkça görüldüğü üzere inşaatlar kaplumbağa hızında ilerliyor...Burada birleri FENA HALDE YALAN MI SÖYLÜYOR? Yoksa biz mi olayı anlayamıyoruz? Sizin herzamanki objektif görüşlerinizi merak ediyorum...Sağlıkla kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2012 | 17:40 bülent bağcı 741 Kişi okudu

Tuzla

Soru

Tebernüş Bey merhaba, yazılarınızı ilgiyle okuyorum, emeğiniz için çok teşekkürler. Benim öğrenmek istediğim: Tuzla Aydınlı'da halen ödemekte oldugumuz ve yıl sonunda teslim edilecek olan Dumankaya AdresLobi 1+1 dairemle ilgili. Bu bölgede fiyatların pek yükselmediğini görüyorum, 2 yıldır paramı buraya bağladığım için de biraz pişman olmadım değil açıkcası. Bu bölgenin geleceğini nasıl görüyorsunuz, özellikle de bu projeni lokasyonunu düşündüğünüzde? Öneriniz nedir, satmak mı uygun olur yoksa kiraya vermek mi (o bölgede kiraya da şu aşamada verilebilir mi o konuda da şüphem var açıkcası). Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Kasım 2012 | 17:52 aykan korkmaz 742 Kişi okudu