Batışehir

Soru

Merhaba Tebernüş bey 2011 yılında 266.000TL'ye 91,57 m2 yarısı peşin kalanı 24 ay vadesiz taksitle batışehirden 1+1 Fblok teraslı ve şuan ki liste fiyatı 363.000TL'den satılan bir satın almıştım. Nisasn teslimlerinden sonra tuzlada arsa veya çekmeköyde uygun bir daire olarak yatırımımı devam ettirmek istiyorum. Sizce yapacağım bu hamle sahip olduğum evin priminden daha karlı olur mu? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2013 | 09:37 Serdar Aydınlı 740 Kişi okudu

avrupa konutlari tem-3 ile ihlas yerler farklimi

Soru

Tebernus bey merhaba.baslik ta sordugum gibi bu yerler farklimi acaba ? ihlasin aldigi yerler de tem-1 in guneyinde kaliyo galiba karayollari mahallesinden yeni mahalleye uzanan kesim.bide tem-2 fe oldugu gibi fiyatlar ortalama 4500 tl olurmi sizce yine ? Iki projede bu fiyatlardan cikarsa eger maketten ev almak pek mantikli olmayabilir.proje bitiminde hak sahiplerinin de arzini dusunursek bolgenin en buyuk beklentisi olan metro bu arzi eritmeye yetermi sizce ? ii gunler dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2013 | 20:05 mehmet selim 740 Kişi okudu

prestij park

Soru

iyi çalışmalar. prestij park projesi 2016 teslim 3+1 135 m2 daire almayı dusunuyoruz. 50000 tl peşinatla 150000 krediyle 200000 tllık daıre faizle 250000 tl ye mal oluyor. olmayan bir evi krediyle alınca karşılığında tapu olarak bana neyi teminat verecek sonucta 3 yıl bekleme suresı var? birde senet degılde banka aracılıgıyla peşin alınan bir sistem yenı projelerde dahamı cok tercıh edılır oldu ? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2013 | 20:53 ÖZGE NUR sobi 740 Kişi okudu

Turkbuku residance

Soru

Tebernüş Bey merhaba herşeyden önce sizin böyle karşiliksiz insanlara danışmanlık , yardım ve fikir vermeniz bizleri mutlu ediyor teşekür ederim.. Türkbükü Residance ta daire alma aşamasındayım fakat bana verildiği bilgiye göre kat irtifaklı tapusu var ama krediye uygun değildir.. %80 tamamlanması gerekiyormuş dediler ancak kendi sitelerinde %50 kredi ile satış yapılır diye açıklama yapmişlar .. aklım karişti acaba krediye uygun olmaması binanın daha inşaat halinden olmasıdan dolayımıdır yoksa projeye uygun inşa edilmediğinden dolayımı ? bu konu hakkında neden krediye uygun olmadığını nasıl öğrenebilirim ? bankaya gitsem expertis gitmeden bilemezler türkbükü firma olarak anlaştığı bir bankada yokmuş .. bina dış cephesi bitmiş pencereler dahi takilmis bir kısmı sadece iç kısmı ve ince iş kalmış bu durumda ben tapu dairesine gidip sorsam ruhsata uygun inşaa edilip edilmediğini bilebilirler mi ? lütfen yardımcı olun .. teşekür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2013 | 16:38 deniz can 740 Kişi okudu

mahkeme kararıyla arazi geri alma

Soru

merhana tebernüş bey kafamı kurcalayan bir soru oldu fatih adıgüzel beyin 2 ay evvel imarsız bir tarla aldığı arnavutköyden. 600m2 buyukluğunde. şimdi ise 24dönümlük arsanın ilk sahibi satılan tarlanın mahkeme kararıyal geri almak istediği böyle bir şey olama imkanı varmı ben satın aldığım yerimi neden geri vereyim diye itiraz etme hakkı yokmudur. cevap verirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2013 | 09:18 rıza solgun 740 Kişi okudu

rami

Soru

slm tebernuş bey sizin yazılarını zevkle okuyorum bu bilgileri bize paylaştığınız için cok teşekur ederim benim sorum rami kuru gıda toptanı gecen gun başbakan rami kışlası için de konuştu teke tek proğramında orasısınıda kütüphane yapılacakmış şimdi rami içinde kabaşı dediler hatta arsa yıda gösterdiler sizin bi cevabınızda arasa yerini arıyorlar yazmıışsınız bu bilgi gerçekten doğrumu doğru ise bizden şunda arasa taksitlerini istiyorlar taksitleri yatırmayan haksabinden siliniyor ne yapmamız gerekiyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2013 | 17:18 ADEM TARİ 739 Kişi okudu

Kapora geri alınması

Soru

Sayın Hilal hanım. Bizim şöyle bir sorunumuz var ki biz 1 hafta önce ev alımı için emlakcı aracılığıyla ev sahibiyle anlaştık. Ev sahibininde başka bi yerden bir ev alması söz konusu olduğundan bizden 5000 tl kapora alması gerektiğini sattığı evin hiçbir şekilde sorunu olmadığını kredi çekiminden bir sorun kaynaklansa bile cayma durumunda kaporanın geri verileceği konusunda anlaştık. Emlakcı ile sözleşme yaptığımızda da haksız yere cayılırsa emlakcının komisyonu ödenir diye yazıyordu zaten. Bankaya başvurmamız sonucunda eve gönderilen exper raporunda binanın iskanının olmadığı yazıyordu. Bizde haklı olarak iskanı olmayan bir bina almak istemediğimizden evi almaktan vazgeçtik. Böyle bir sorun bize başından söylenmiş olsa idi hiçbirşekilde masaya oturmazdık ki emlakçı dahi biliyormuş iskanının olmadığını. Haklı olarak evi almaktan vazgeçtik ve ev sahibinden kaporamızı geri istedik. Biz ev sahibinin hesabına havale yapmıştık geri ödemesinide öyle istedik. Önce kabul etti fakat sonra emlakcı ile görüşüp parayı emlakcıya vereceğini emlakcınında komisyon ücreti olarak 2000 tlyi keseceğini belirtti. Resmen dolandırıldık ve paramızı alamıyoruz. Haklı olarak caydığımız halde paramız geri ödenmiyor. Ödense bile komisyon ücreti kesileceği söyleniyor. Ben mahkemeye başvursam nasıl bir sonuç alabilirim. Bankanın bana verdiği kredi çıkmamasının nedeni olan raporlarda elimde. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi akşamlar.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2013 | 18:39 Feride Düşmez 740 Kişi okudu

Sofistanbul

Soru

Merhaba Tebernüş bey, ben Sofistanbul projesinde 4bin tl lik m2 fiyatı için inşaat bittiğinde, çevresinde bulunan üniversite hastane otel kurumsal firmaların devasa inşaatları ve yanından geçecek metro ile ve gittim inceledim inşaat kalitesi ve sosyal aktivite olarakta iyi ve kaliteli birde lokasyon olarak bütün bağlantı yollarının önünde olmasıyla inşaat bitiminde ve ilerisinde prim yaparmı benim için çok önemli lütfen yardımcı olurmusunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2013 | 12:54 Serkan Çağlak 739 Kişi okudu

Çandarlı

Soru

Serdar Bey, Çandarlı'da liman bölgesine yakın olan Çandarlı Tatil köyünden alabileceğimiz en güzel konumda ve büyüklükteki yazlığı yatırım amaçlı aldık.Yazlığımız o bölgedekien oturmuş site...Tek kusuru evler 16- 20 yıllık...Niyetimiz biraz kiralamak biraz kendimiz tatil yapmak ve daha sonra fiyatlar biraz artınca satmak.Bu bölgenin geleceğini nasıl görüyorsunuz ?Sizce kaydedeğer bir artış kaç yıl sonra olur?

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2013 | 17:11 Aslı Öztürk 739 Kişi okudu

atakent

Soru

Merhaba kolay gelsin,bu kayacity nin önünden geçen yol güzergahı nerden nereye bağlanıyor,yarımburgaz altınşehir güzargahtamı merak ettim, Teşekkürler saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2013 | 17:34 Erol korkmaz 740 Kişi okudu