GLOW3-EVİDEA
Merhaba 2006 yılından bu yana Evidea da 3+1 135 m2 bir dairede oturuyoruz. Bugün satsak 465.000 TL ye satabiliriz,burayı satıp Glow 3 ten yine 3+1 bir daire almayı düşündük,kıyaslama yaparsak sizce ikisinin yapacağı prim nasıl olur? Cevabınız için şimdiden teşekkürler Esenlikler
