SAHİLPARK
merhaba temin sahilpark hakkında konuşmuştuk 3+1 in kira getirisi 1750 lira sizce nasıl?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba temin sahilpark hakkında konuşmuştuk 3+1 in kira getirisi 1750 lira sizce nasıl?
Tebernüş Bey merhaba, yazılarınızı ilgiyle okuyorum, emeğiniz için çok teşekkürler. Benim öğrenmek istediğim: Tuzla Aydınlı'da halen ödemekte oldugumuz ve yıl sonunda teslim edilecek olan Dumankaya AdresLobi 1+1 dairemle ilgili. Bu bölgede fiyatların pek yükselmediğini görüyorum, 2 yıldır paramı buraya bağladığım için de biraz pişman olmadım değil açıkcası. Bu bölgenin geleceğini nasıl görüyorsunuz, özellikle de bu projeni lokasyonunu düşündüğünüzde? Öneriniz nedir, satmak mı uygun olur yoksa kiraya vermek mi (o bölgede kiraya da şu aşamada verilebilir mi o konuda da şüphem var açıkcası). Saygılarımla
Merhaba Tebernüş Bey, sağlık kent esenyurt projesinden yaklaşık 2 sene önce ev aldık ancak imar salonu nedeniyle haziran sonunda teslim edilmesi gereken taahhüt halen yerine getirilmedi. satış ofisinden ise teslim için net bir tarih alamıyoruz. sizin elinize ulaşan güncel bir bilgi var mı acaba sağlık kentle ilgili? kolaylıklar dilerim
Merhaba 2006 yılından bu yana Evidea da 3+1 135 m2 bir dairede oturuyoruz. Bugün satsak 465.000 TL ye satabiliriz,burayı satıp Glow 3 ten yine 3+1 bir daire almayı düşündük,kıyaslama yaparsak sizce ikisinin yapacağı prim nasıl olur? Cevabınız için şimdiden teşekkürler Esenlikler
sayın tebernüs kiresci......fikirtepede su an sunja yapı a.ş adı altında bi firmamız bulunmakta ve parsellerin bi coguyla anlasmıs durumda..bu firma ıstanbul yapı ve the ıstanbul gibi firmaların devamı gibi bizlere gosterilmekte ... sizden ricam sunja insaat a.ş...fikirteperede bu işleri yapmaya muktedir olabılırmi acaba ...finansal gucu sahıbi veya ortakları ve yaptıgı isler hakkında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim.....cünku fazla bi bilgiye ulasamııyoruz...tskler simdiden ...saygılarımla....
Merhaba, Sayfanızı yorum ve haberleri hergün takip ediyorum.Artaş inşaatın markası atakent3 avrupa konutlarından maketten daire aldım.4 temmuz da teslim ettiler.Erken teslim etmeleri sevindirici idi.Ama zaten firma da bunu reklam amaçlı kullanıyor ve genelde tüm projeleri erken teslim ediyor.Lakin aradan nerdeyse 2 ay geçmesine ragmen dairemdeki eksikler hala giderilmiş değil, defalarca gidip yönetim ve teslim ofisi vede teslim sonrası ofisle görüşmeme rağmen sonuç alamadım.Her birim topu başkasına atıyor.Bir başıboşluk var koordinasyon eksikliği var.Son olarak satış müdürü ve aynı zamanda firmanın avukatı olan Y isimli şahısla görüşmemde bana daireleri erken teslim ettiklerini ve sözleşmede yazan teslim tarihi olan 31 aralık 2012 ye kadar dairedeki eksikleri gidermek için sürelerinin olduğunu hukuki olarakda benim daire sahibi olarak birsey yapamayacagımı cunku erken teslım ettıklerıni kaba tavırlarla anlattı.Yani firma erken teslim ettik diye bizim burnumuzdan getiriyor.En son daireme klima taktırmak istedim klima yeri kapalı olduğundan sabah 10 dan aksam 4 e kadar teknik ofisten eleman gelmesini bekledim.3-4 kişi geldi ama klimanın yerini bulamadılar.Hatta bu yuzden servis yalnış duvarı kırdı..Böyle beceriksiz bir teslim sonrası ekipleri var.sizden ricam bu yazdıklarımı yayınlamanız ve Süleyman Bey e iletmenizdir.Saygılarımla
3+1 365 bin TL. zemin kat ama çok geniş bir daire. site içinde yeşil alana bakıyor. sıfır kimse oturmamış. kira getirisi 1400TLdeniyor. Biz kendimiz oturacağız ama ileride kiraya verilebilir. mantıklı bir satın alma mı? Kentplus kartal projesi hakkında görüşünüz?
meraba,ben şuan park city esenkentten brüt 144 m 2+1 i 190.000 liraya almayı dzüşünüyorum.Buraya hastane ve okul yapılıcak denmişti ama duyduğumuza göre hastane iptal olmuş.Aldığımız takdirde de en az 5 sene oturmayı düşünüyoruz.Fiyat nasıl sizce 5 6 sene sonra satarken aldığımıza pişman olur muyuz?Narin park çerkezköyden alıcaktık fakat satış ofisi 144 m 3+1 218.000 dedi bizde narin park yerine daha çok primi artıcağını düşündüğümüz ve metre kare fiyatı daha uygun olan park city e daha çok ısındık gibi.Sizce hangisi daha mantıklı açıkcası narin park mı park city mi?
merhaba sayin Tebernüş bey,ben istanbu bahcelievlerde uturyorum ,yani kiraciym kayaşehirdeki evere başburu yapmak istiyorum innşala,ama telefon ettimde devamlı taha başvuru alınmıyor ve ne zaman da yapıacak başvuru acıklamı yorla ,lütfen siz acıklarmısınıs ne zaman başvuru yapabiiris kayaşehir evlerine
tebernüş bey ihlas holdingin ıspartakule firuzköyde 1.700 adet konut yapacak diye haberleri çıkan proje bizimevler 5 projesi mi yoksa bizimevler 5 projesi ile aynı anda bir de 1700 konutluk başka bir projemi var?