Uni Konut Projesi'nde metrekaresi 1.650'ye aldım

Soru

Selamlar, Unikonut projesinden 179 m2 (brüt) 4+1 10. kat önü açık bir dairem var m2 fiyatı olarak yaklaşık 1650 tl den satın aldım. Proje bitiminden 6 ay sonra dairemi satmak istiyorum. Fiyat noktasındaki düşüncem m2 bazında 2500 tl civarıda. Sizce m2 fiyatı olarak hangi fiyat üzerinden satmam uygun olur. Toplamda maksimum hangi fiyatı görebilir İlginiz için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2012 | 10:52 Gökhan Göktaş 635 Kişi okudu

haneplus

Soru

haneplus... kusura bakmayın Tebernüş bey soyadımı yazmayı unuttum .merhaba ,hane plus da dairenin sahibiyim.evi satın alırken müşteri temsilcisi daire tesliminin 31 aralık 2011 yılında yapılacağını ,3 aylık opsiyonlarının olduğunu ancak bunu kullanmadan teslim edileceğini söylemişti. evin tapusunu aldıktan sonra bana imzalatılan teknik şartnamede opsiyonun 4 ay olduğu yazmaktadır.şuan projeye baktığımda A blok un dış cephesinin dahi bitmediği görülmektedir.kaldıki opsiyon kullanmadan dairelerin teslimi yönünde necati şaşmaz ın da katıldığı bir kahvaltı programında atilla bey tarafından açıklanmıştı. bizler Teknik şartname sözleşme v.s bunlara dayanarak güvenerek ev almadık.Atilla bey in ve onun çalışanlarının sözüne güvenerek ev aldık. teknik şartnamede geçen ve nedense hep ukra inş ın lehine olan maddeler kendilerince değişmekte olduğunu görüyoruz.mutfak dolapları,camlar v.s. üstelik her ay bilgilendirme olarak yapılan aramalar şimdi yapılmamakta ve kimse kesin bir tarih verememektedir. üstelik teslim edildikten sonra oturma izinlerinin hemen çıkamayacağı da herkesin malumu .sizin düşünceniz nedir ,bu hususlar hakkında Atilla bey le görüştünüz mü ? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2012 | 07:37 hatice cengiz 636 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey, merhaba.Biz Anthill Bomonti'den 21. kat B

Soru

Sayın Tebernüş Bey, merhaba.Biz Anthill Bomonti'den 21. kat B kule güneydoğu cepheli 1+1 88m2 brüt alanlı bir daire almak istiyoruz. Anthill'i yönetim ve proje açısından çok beğendik,bu anlamda taleplerimizi karşılıyor. Ancak girişteki yol ve çevre gecekondular sorun, ki seçtiğimiz daire de tam da o cepheye bakıyor. Gerçi 21. katın ufku açık ama gene de çok güzel bir görüntü yok.Fiyatı, tapu masrafları dahil toplam ve peşin ödeme olarak 650.000 TL. Bu fiyat sizce nasıldır? Amacımız hemen geçip oturmak, ancak tabi, çok zor yaptık birikimimizi, o nedenle iyi bir yatırım olmasını da istiyoruz.Bu fiyat bize yüksek görünüyor. Sizce $TL kurunun çok yüksek olması nedeniyle, böyle bir gayrimenkul alımı için yanlış bir zaman mı seçtik? Pek çok seçeneği gördükten sonra nihayet Anthill'e karar verdik. Ama hala bu fiyatın yüksek olduğuyla ve çevreyle ilgili endişeler taşıyoruz. Lütfen bize yardımcı olur musunuz? Değerli görüşlerinize gerçekten ihtiyacımız var Burada kentsel dönüşüm ve bulvar düzenlemesi ne zaman gerçekleşir? Satın alacağımız fiyat belirttiğimiz daire için yüksek midir? İlginize şimdiden çok teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2012 | 11:58 sule erol 635 Kişi okudu

Bulut inşaatın hangi projesi diye sormuştunuz;Eviva Yaşam Mer

Soru

Bulut inşaatın hangi projesi diye sormuştunuz;Eviva Yaşam Merkezi projesi Life In Vera ile yanyana olan, Torium Alışveriş merkezinin hemen arkasında bulunuyor bu iki proje.Life In Vera benim aldığım dairenin m2 1600tl gibi bir rakam bu rakam o bölge için ideal midir?Vera group ile ilgili bilginiz var mıdır?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2011 | 20:26 buğra arıcan 636 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Kireççi Beyefendi,Ben size nasıl teşekkür

Soru

Sayın Tebernüş Kireççi Beyefendi,Ben size nasıl teşekkür edeceğim? Minnetimi nasıl hangi kelimelere dökeceğim? Siz bir azizsiniz! Anımsarsanız, birkaç gün evvel size MAKROM YAPI ile alakalı bir şikayette bulunmuştum. MYES GARDEN projelerinden bir stüdyo daire almak için girişimde bulunup sonra çeşitli nedenlerden ötürü vazgeçtiğimi ama paramın bana iade edilmediğini ve hiçbir yetkiliye ulaşamadığımı anlatmış ve sizden yardım dilemiştim. Dün akşam LÜTFÜ BAKIRCI Bey, Makrom Yapı sahibi kendisi beni sürpriz bir şekilde aradı ve öyle şeyler söyledi ki mucize gibiydi. Sabahı sabah ettim ve öğleden sonra hesabıma saat iki civarı kuruşu kuruşuna param iade olunmuştu. Saatlerdir size dua ediyorum. Telefonda sizinle çay içtiğinden bahsetti ve çok gönül alıcı ifadelerle beni rahatlattı. Bu akşamüstü de tekrar aradıklarında annem ile konuşmuşlar ve annem de bu arada size çok ama çok teşekkürlerini ondan öte şükranlarını sunuyor selamları ile birlikte. Ben hala inanıyorum ki, ne olursa olsun ben arada siz olmasanız paramı bu kadar kısa zamanda ve bütün o başlangıçtaki hatayı silecek kadar güzel bir şekilde alamayacaktım. Bunun evet Lütfü Beyefendi ile bir alakası yokmuş ama ne olursa olsun günlerce üzüldükten sonra sadece sizin devreye girmenizle birlikte Lütfü Bey durumdan haberdar olabildi ve aksi halde ben kendisinin birşey bilmediğini bilmeyecek ve firma hakkında edindiğim izlenimlerimle devam edip olayı hakkımı geri alana kadar yorucu ve yıpratıcı bir süreçle soruşturacaktım. Sayenizde bir yanlış anlaşılma tatlıya bağlandı ve şimdi şunu biliyorum ki, bazen biri çıkar ve hayatınızı değiştirir herşeye bambaşka açıdan bakmanızı sağlar. Ben anladım ki sizden sonra, iyi insanlar hala varmış. O sizsiniz işte. Üzgünüm çok daha güzel sözler söylemek isterdim ama yaşadığım sağlık sorunları şu anda buna mani oluyor. Ömrüm vefa ettiğince çok yakın bir takipçiniz olacağız gerek ben ve gerek ailem. Size olanca sevgi saygı selamlarımı sunuyorum. Siz kutsal bir insansınız. İyi ki varsınız. Hayatımın sonuna kadar sizi şükranla hatırlayacağım. Milyarlarca kere teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın. Dilerim ki daima herşey sizin için gönlünüz kadar aydınlık ve güzel olsun. Ebru Gülsüm Şengil

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2011 | 19:15 EBRU GÜLSÜM ŞENGİL 636 Kişi okudu

Merhabalar, haftasonu İstanbul\'daydım ve NEF Kemerburgaz\'ı z

Soru

Merhabalar, haftasonu İstanbul'daydım ve NEF Kemerburgaz'ı ziyaret ettim. Gerçekten harika bir iş çıkarmışlar. Herşey çok zevkli ve müteahhit değil ama bir mimarın elinden çıktığı çok belli. Satmadan yaptık diyorlar, tebrik ediyorum. 50 senelik inşaat mühendisi babam bile bayıldı inşaata. Projede tek beğenmediğim şey, yeri! Göktürk denen yeri bence yetkililer mahfetmiş. Bu kadar yeni bir yerleşim bölgesinin bu kadar sıkışık olmasının ne manası var??NEF Kemerburgaz fiyatları yaklaşık 3500 TLm2 civarında. Bence o konsept ve imalat için çok çok uygun. Nasıl çıkıyorlar işin içinden açıkçası anlamadım. Fold home konsepti bence güzel tasarlanmış bir hikaye ama işin içine girince yaşayanlar için gerçekten bir değeri var mı kestiremedim. O alanlar site ortak alanı olsa aidata ne kadar etkisi olur, ve o kadar etki o evleri alanları ne kadar etkiler ki?? Soruma gelince ), Levent'te yapacakları projede kafamızı karıştıran ve babamı bile hadi alalım dedirten kira garantili ve kendini 14 senede amorti eden bir formül bulmuşlar. İşin yasal altyapısı nasıl olacak bilmiyorum ama kapalı gişe sattığını söyleyen bir şirket niye kira garantisi olayına girer? 1+1 üniteler için 2900 TL kira garantisi veriyorlar. 50-60 m2 arası birşey galiba, 3 saat kalmamıza rağmen planları pek göremedik ). Bu NEF Levent projesi, ve kira garantisi olayı hakkında yorumlarını rica ediyorum. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2011 | 22:07 Serdar Dağıstan 636 Kişi okudu

sayın kireççi bizler 2008 tarihinde sayın kadir topbaş bey

Soru

sayın kireççi bizler 2008 tarihinde sayın kadir topbaş bey efendinin bizzat lansmanını yaptığı maltepe kiptaş 2.etapkonutları seyrantepe sitesinde oturmaktayız.bilindiği gibi konutlar öngörülenden çok sonra bizlere teslim edildi.konutların gerek gazetelere verildiği ilan görsellerinde gerek bizlere verdikleri katalok görsellerinde ve bizleri bilgilendirdikleri görsellerdeki site arazisinin ve yeşil alanın büyüklüğü belli idi.görsellerde 3 basketbol sahası ve 2 tenis kortu bulunmaktaydı.üç basketbol sahasının bulunduğu kayalık alan düzeltilmeyerek öylece bırakıldı.ve kayalık alan dışarı kalacak şekilde tel örgü ile çevrildi. kiptaş yönetimine niçin dişarıda bırakıldığını sorduğumuzda cevaba şaşıracaksınız kiptaş yönetimindeki proje mühendisi anket yaptık ev sahipleri böyle istedi şeklinde abuk subuk cevaplar verdiler.bizlere böyle anket için gelinmediğini öyle olsa haberimiz olmazmı cevabını verdiğimizde bu sefer kayalık alanın görsel olaeak kalmasını ismet yıldırım beyin istediğini olası çocukların kayalara tırmanarak zarar görmemesi için tel örgülerle çevrildiğini beyan ettiler.sayın kireççi bu kayalık alan ve sitenin dışında bırakılmaya çalışılan alanın toplamı inanın bir dönüm kadar bir alan bunu kiptaş yönetimine söylediğimizde ne dediler dersiniz.kiptaş projede değişiklik hakkını saklı tutar.sayın kireççi bunların satış sırasındaki görsellerinde her projedeki gibi kiptaş yapım sırasında teknik zorluklardan dolayı değişiklik yapabilir yazısı vardı.bunu her firma yazabilir.otomobil reklamlarında bile görsellerde değişiklik olabilir diyor.fakat kiptaşın yaptığı bir lastiği,bir kapısı eksik otomobil vermek gibi bir şey.bununla ilgili kiptaş maltepe 2.etap seyrantepe sitesi daire sahipleri olarak hukuksal olarak dava açtık.20 gün kadar önce keşif için mahkemeden hakim ve memurlar geldi.bu konuda hukuksal mücadelemiz sürerken birde baktık bizim seyranfepe sitesinin bu sefer A1 blok un önündeki site girişi yıkılarak fuaye ye verilecekmiş geçenlerde fuayenin elamanları ismet bey in oluruyla yıkım için ölçüme geldiler.ne yapıyorsunuz dediğimizde bizim alana girmişsiniz buranın büyük kısmını fuayenin dikeceği kule inşaatına katılacak dediler.allah aşkına kireççi bey bu fuayenin dikeceği 28 katlı kulenin esamesi yokken o alan yeşil alan görünürken.bizim sitenin temeli atıldı yapımı bitti. site giriş çıkış güvenlik alanı yapıldı.bizler oturmaya başladık.altı ay kadar bunlar fuaye konutlarının lansmanını yaptılar.şimdi bir dönümlük kayalık alan ve çevresine evleri yapmaya başladılar. birde üstüne üstük girişinizide alacağız diyorlar.ismet yıldırım bey böyle taktir etmiş.allah aşkına ternüş bey bu ülkede hukuk ahlak insaf yokmu? ismet bey o kadar canımızı yaktı bir gün gelipte maltepe kiptaş 2.etap konutlarına gelmiyor.yanlışlıkla geldiğinde bizlerle görüşme imkanı olmasın diye soy ismi gibi yıldırım gibi kaçıyor.tutabilene aşk olsun.bu insanları anlıyamıyorum niçin bizlerin canını yakıp bizleri gasp ediyorlar.allahtan korkmuyorlarmı alınlarını secdeye koyduklarında ne düşünüyorlar merak ediyorum. ataist in allah inancı yok fakat vicdanı var vicdanı inanın bu yazdıklarım yüzlerce kiptaş maltepe 2.etap daire sahiplerinin çığlığıdır.bu çığlığımıza ismet bey kulak tıkıyor.karşılaştığınızda bu mağduriyetimizi birde siz dile getirseniz bu insanların ilelebet gönüllerini kazanacağınıza şüphem yoktur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2011 | 18:08 keramettin işcioğlu 636 Kişi okudu

Sayin Kirecci Koru Florya ile ilgili soracagim. Google Earth den

Soru

Sayin Kirecci Koru Florya ile ilgili soracagim. Google Earth den bakinca proje parselinin hemen solunde ve altinda kucuk bos parseller yer almakta, buralarin akibeti ile ilgili bir bildiginiz varmi? Sonra projedeki daireler manzarali diye alanlar surpriz yasamasin?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2011 | 00:58 Mehmet Datcali 636 Kişi okudu

Merhaba üstadım. Zaman buldukça sitenizi takip etmeye çalış

Soru

Merhaba üstadım. Zaman buldukça sitenizi takip etmeye çalışıyorum. İyi niyetli ve özverili çalışmalarınızdan dolayı vatandaş olarak size teşekkürü bir borç bilirim. Soruma gelince... Geçen yıl Eylül ayında Ağaoğlu My Wolrd Europe Golf Residence'ten 2+1 daire aldık. Geçen hafta örnek daireyi gezdim. Projesinde yerli malı kullanmayı tercih eden Ali Ağaoğlu beyefendinin ve diğer patronların aynı hassasiyeti "yerli" dilimiz olan Türkçe konusunda da göstermelerini ümit ederdim. My World Europe, My Towerland, My Office, My City, diğer projelerden Aquacity, Park Aparts, Bosphorus City, Spradon vesaire vesaire... Bunlar sadece ilk aklıma gelenler. Listeyi uzattıkça uzamaya devam eder. Patronlar veya projeler değişir ama sonuçta hepsi aynı zihniyetin ürünü. Mevcut durumun, güzel ülkemize verdiğimiz zararın belki çoğumuz farkında değiliz ancak yetişen yeni nesiller çok daha bilinçli büyüyor başta İnternet olmak üzere yoğun iletişim araçları sayesinde sayesinde. Birinci Dünya Savaşı öncesinde aydınlarımız (?) "manda olsun da hangisi İngiliz mi, Fransız mı, Alman mı?" tartışması yaparlarmış. Bence onlar bizden biraz daha şanslılarmış. Günümüzde ise İngiliz olmasa da İngilizce mandasını çoktan kabul etmişiz gibi görünüyoruz. Sadece şahsi isimlerimiz kaldı yabancı olmayan. Çok teşekkür ederim. Selamlar&Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2011 | 11:14 Mustafa Günfer 636 Kişi okudu

Merhaba,Internette gezinirken aynen kendi durumuma uyan Utku Poyr

Soru

Merhaba,Internette gezinirken aynen kendi durumuma uyan Utku Poyraz beyin slorusu ve sizin cevabınıza ratstladım ) Biz de aynen Utku bey gibi Sahrayıcedid'teki havuzlu sitedeki evimizi satılığa çıkarıp Arkeon Evlerinde anlaşıp kapora verdiğimiz K tipi bir villaya taşınmak üzereyiz ) Çocuklar ve hanım için problem yok ama benim tek kaygım, işim Esentepe'de olduğu için ilaveten yapacağın 25 km yol ve muhtemel trafik problemi. Yine de daha insanca bir yaşam standartı adına bunları göze alıp, hayatın keyfini çıkarmayı umuyoruz. Merak ettim acaba Utku beyden dönüş oldu mu? sizinle deneyimlerini paylaştı mı? duymak ve varsa sizin görüşlerinizi almak çok mutlu edecektir. Selam ve saygılarımlaÖzkan Yavaşal

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2011 | 16:16 Ozkan Yavasal 635 Kişi okudu