dubleks fırın nitelikli tapu
tabum nitelik olarak dubleks fırın yazmaktadir. tapum acaba dükkan niteliğinde mi işlem görmekmektedir acaba? dubleks fırın yazmasi ne demektir. burada market eczane vs açamaz miyim?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tabum nitelik olarak dubleks fırın yazmaktadir. tapum acaba dükkan niteliğinde mi işlem görmekmektedir acaba? dubleks fırın yazmasi ne demektir. burada market eczane vs açamaz miyim?
Merhabalar Tebernüş Bey; Oturduğumuz ev eşimin annesinin üzerine kayıtlı biz tapuyu eşimin üzerine alacağız tapu harcı falan yine ödememiz gerekiyor mu? cevap için teşekkürler
Merhaba Tebernus bey Kentsel dönüşüm yapılacak bölgede ev alınırken yeni bir ev mi yoksa eski ve daha büyük bir ev mi almak daha mantikli dir? Teşekkür ederim
Alt kiralama hakları vardı. Sözleşme dede yazıyor. Bizi çıkartabilmek için kendi aralarındaki alt kiralama sözkeşmelerini yeni feshettiler. Feshettik deyip çıkarmak istiyorlar. Kanun veya sözleşmenin hükmü yokmu. avm içersinde 2 yıldır alt kiracıyız. bize kiraya veren kendine kiralayan ile alt kira sözleşmesini feshettim deyip bize çıkış ihtarı veriyor. Çıkartabilirmi. Zaten biz alt kiracı olduğumuzdan dolayı, bizim ile aynı işi yapan asıl kiracılarından avm tepki alıyormuş ve bundan dolayıda bize baskı yaptı mahkemelik olduk. çözümü kendi aralarındaki alt kira sözleşmesini feshetmekte bulmuşlar. çıkarabilirlermi. veya tazminat hakkımız doğarmı. Zira ne istiyorsunuz diye soruyorlar ama siz ne veriyorsunuz sorusunu hiç cevaplamıyorlar. nasıl bir yol izleyelim. Teşkkür ederiz. Saygılarımızla.
Kayinpederim 3 katli bir binada oturuyor. 1 kat ona ait diger 2 kat kardesine ait fakat kayinpederim 3. Kattan sonra kendisine 1 cekme kat olarak yapmis elektrik su baglamislar fakat cekme katin tapusu yok buraya tapu cikartmak mumkunmudur nasil yapabiliriz
Merhabalar, 1999 öncesi Tekirdağ taraflarında kendi imkanlarımızla çift daireli konut inşa ettirdik. Şuan yaz aaylarında kullanıyoruz. Yalnız biz burayı 90 m2 izin varken 120 m2 olarak yaptırdık daireleri. yani plandan fazla. Bu konu ile ilgili ne yapabiliriz? Yol gösterebilir misiniz? teşk
Merhaba, 6 ay önce senet ile indirimli satın aldığım bir konut projesinde 3 adet yeni ödeme planı çıkartıldı. 60 ay 0 faiz, 120 ay 0.45, 240 ay 0,79. 4 ay sonraki senedim için güncel faiz oranlarıyla çekeceğim kredi faizi, yapılan indirimden daha fazla tutuyor. doğal olarak burada bir mağduriyet söz konusu. Tüketici olarak burada bir hak iddia edebilir miyim? teşekkürler
iyi günler.kira beyannamesi vereceğim; giderlerim olduğu için gerçek götürü yöntemini seçeceğim.bununla ilgili; 1. Amortisman indirimi alır mıyım alırsam ne kadar alırım :( evin yaşı 30) 2. Amortisman indiriminde evin bedelinin % 2 si gider olarak yansıtılıyor değil mi? evi 2008 yılında 110 bin tl ye aldım.fakat tapuda 35500 tl yazıyor.amortisman indirimi hangi fiyattan hesaplanacak? yoksa bunların dışında evin güncel değeri üzerinden mi hesaplanacak? yanıtlarsanız sevinirim.teşekkürler
Tesekkur ederim Tebernus bey sorumu cevapladiginiz icin. Aslinda benim evin taksitlerini ödemekte sorunum yok kiraya vermesem de odemelerimi yapabilirim .Benim sorunum yüksek faiz ödemekten duyduğum rahatsızlık. Birde evi şimdi kiraya verip 3 yıl sonra satsam bu süreçte yüksek faiz ödeyeceğim için ev çok değerlemez ise zarar edecegimden korkuyorum lokasyonu çok iyi sonra pişman olurum diye de korkuyorum. Ev 3+1 134 m2
İyi çalışmalar, Evime geçen yıl taşındım bir yıldır oturuyorum 15 Kasımda da kontratım doluyor. Kontratı yaparken emlakçı kira artışı olarak TÜFE oranı diye yazmış bende o haliyle imzalamışım. 2 ay önce ev sahibim aradı şu kadar kira istiyorum diye yüksek bir kira istiyor. Kira artışımı Yİ-ÜFE oranı ile yaparsam kiranın düşük kaldığı gerekçesiyle ev sahibi evden çık diyebilir mi? Bu durumda Kasım ayı kiramı öderken neye göre artış yapmalıyım ? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.