Merhaba Tebernus Bey, size kisa bir sorum olacak. 1+1 bir daire a

Soru

Merhaba Tebernus Bey, size kisa bir sorum olacak. 1+1 bir daire almak istiyorum.Tamamen yatirim amacli olacagi icin dikkat ettigim kriterler metrekare basina verecegim para, kira getirisi ve onumuzdeki 5-10 yil icerisinde bolgenin ve dairenin ne kadar degerlenecegi. Dumankaya Adres Panorama ile Narin Park arasinda kaldim. 1+1 60 metrekare civarindaki daireler 75-85Bin lira civarinda.Kira getirileri olarak Narin Park yetkilerinin bana soyledigi rakamlar 500-600TL civarinda.Adres Panorama icin bir fikrim yok ama sanirim ayni civardadir (yanlissam duzeltin beni lutfen). Onumuzdeki 5-10 yil icerisinde ne kadar degerlenecegi meselesinde sizin fikrinizi ogrenmek istemistim.Takip ettigim kadariyla siz Narin Park ve bolgesi icin iyi tahminleriniz var. TuzlaAydinli bolgesi ve Adres Panorama icin de goruslerinizi alabilirmiyim ? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 00:36 Omer Ozvardar 581 Kişi okudu

bosphorus city'den 2+1 bir daire almayı düşünüyorum daire yi

Soru

bosphorus city'den 2+1 bir daire almayı düşünüyorum daire yi oturmak için alıcam ama yazılanları okuduğumda almaktan çekindim hayelet bir şehirde oturmak istemem sizce almalımıyım 2.sorum şahıslardan satılan dairelere nazaran sinpaşın kendi sattığı daireler arasında fiyat farkları var benim sinpaştan aldığım fiyat 346bin tl sahışlardan satılanlar 300bin tl'ye kadar var sinpaştaki fiyatları sizce zorlasam daha aşağı çekebilirmiyim tavsiyeniz nedir? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2012 | 01:42 sami bozkuş 581 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba, oncelikle soylemek isterim ki bu kadar cok

Soru

Tebernus Bey merhaba, oncelikle soylemek isterim ki bu kadar cok kisi ve soruya (binlerce soru) yanit vermeniz takdire sayan. Yurtdisinda yasiyorum. Havaalanina yakinligi, sehre de fazla uzak sayilmayacagi, yapilan konut projeleri, Tema Park, Marmaray v.s. gibi sebeplerle Halkali`dan yatirim-oturum amacli ev almayi dusunuyorum. Hemen teslim (ikinci el)Ka Green Konutlarinda 6 ve 7ci katlarda 1+1 505256 m2 fiyatlari 120125135 bin TL, 18ci kat (son kat) 2+1 118m2 200 bin TL veya Istanbul Lounge 1 Bu yil Ekim Teslim 1+1 65-70 m2 200 bin TL civari. Bu konudaki degerli goruslerinizi paylasirsaniz cok memnun olurum. Cok tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 07:54 Aydin Nursal 581 Kişi okudu

Merhaba lar.Ben son 1 senedır sızı takıp eden bırısıyım.s

Soru

Merhaba lar.Ben son 1 senedır sızı takıp eden bırısıyım.sıze bır konu hakkında danısmak ıstıyrum.Bılıyorum pek ılgılenmıyorsunuz fiyapı ile.Sakarya Adapazarı nda yasayan bırısıyım.Abim fi yapı Adapazarı projesinden ev almak ıstıyor.Bunun ıcın 1 senedır beklıyoruz.Ama bır turlu baslamadı proje.Rica etsem bılgı verır mısınız bızde ona gorehareket edecegız.Beklemek ıstemıyoruz daha fazla.Proje 2011 yılında baskıyacak dıye bılgı almıstık suan 2012 yılındayız.Cevabınız ıcın sımdıden cok tesekkur ederım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2012 | 16:22 Gökhan ELMAS 581 Kişi okudu

hayırlı geceler.eski beylikdüzü belediye başkanı vehbi orak

Soru

hayırlı geceler.eski beylikdüzü belediye başkanı vehbi orakçının sahibi olduğu marmara concept projesiyle ilgili bilgi sahibi misiniz tebernüiş bey.nazım hikmet bulvarında yeni bir proje.38 metre studyo 55,000 tl 48 ay vadeli senetle.atlık taxit 550 tl.her yönü ile nasıl bir yatırım olur sizce ..teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2011 | 21:03 ersan taşoğlu 581 Kişi okudu

merhaba! viaport venezia prejesi ile ilgili bikaç sorum olacak.

Soru

merhaba! viaport venezia prejesi ile ilgili bikaç sorum olacak. 1. yapan firma güvelirmi? çünkü sözleşme hariç herhangi bir belge vermiyorlar. 2. sorum. 1+1 (69m2) 201.000tl 2+1(96m2)319.000tl bu fiyattan daire almak mantıklımı? 3.prim yaparmı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2011 | 12:09 murat şenol 582 Kişi okudu

merhaba! ben türk vatandaşı değilim, fiyaka kırıkkale evler

Soru

merhaba! ben türk vatandaşı değilim, fiyaka kırıkkale evlerinden alabilecekmiyim? özbek vatandaşıyım. ödemeleri taksit değil nakit yatırabilirmiyim. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2011 | 10:13 ogiloy halilova 581 Kişi okudu

Sn. Tebernüş Bey, Bahçeşehirlilerin yıllardır büyük bir i

Soru

Sn. Tebernüş Bey, Bahçeşehirlilerin yıllardır büyük bir istek ile beklediği ve bu platformda da bir çok yazışmaya da konu olan AVM sonunda Akbatı ismi ile açıldı. Ancak projeyi detaylandıran, boyutlandıran Amerikan DDG firması ile çok ciddi miktardaki parayı bu işe yatıran Akiş gayrimenkul firmasının bu projeden neyi hedeflediğini pek anlayamadım. AVM içine Beyazıttaki kapalı çarşıyı andıran sokaklar yapılmış fakat hiçbir şekilde vakit geçirilecek bir ortam yaratılmamış. Kısaca projeyi tasarlayanlar gelin alışverişinizi yapın ve hemen gidin demişler. AVM de bulunan markalar son derece kaliteli ama hepsi bu. Örneğin İstinye Park ve Cevahir de insanlar saatlerce oyalanıp alış veriş yapabilirken buraya gelenlerin girmeleri ile çıkmaları bir oluyor. Diğer bir husus ise arsadan kaynaklanabilecek hiçbir fiziksel problem yok iken AVM lerde çeşitli etkinliklerin yapıldığı, şehir ve meydan ortamının yaratıldığı Atrium kısmının (Fountain Court olarak adlandırmışlar) neden dar ve alçak yapıldığı. Oysa ki Akiş gayrimenkul Akmerkez de yaşam öğesini öne çıkaracak imar değişiklikleri için İstanbul Büyük Şehir Belediyesi ile mühürlemeye varan tartışmalar yaşamıştı. Artık günümüzde tematik olmayan, insanları hoş vakit geçirmeye davet etmeyen AVM ler iş yapmıyor. Kimse çorap, gömlek alacağım diye arabasına binip onca trafik ile boğuştuktan sonra AVM lere gitmiyor. Öncelik daima düzgün mimariye sahip güvenli ve etkileyici bir ortamda bulunmak ve sonrasında alış veriş yapmak. Kısaca bu dev AVM reklamlarında sıkça vurguladığı AVYM tanımlamasındaki Y harfi olmaksızın açıldı. Artık umudumuz önümüzdeki yaz aylarında açılacağı söylenen Restaurantlar Meydanı ile Festival Parka kaldı. Eğer bu bölümler de hayal kırıklığı yaratırsa biz yine yıllarca Bahçeşehir'e ikinci bir AVM nin yapılmasını bekleyeceğiz. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2011 | 15:48 Hüseyin TINAL 581 Kişi okudu

Merhaba, ben yatirimlik studyo yada 1+1 daire almak istiyorum. Ba

Soru

Merhaba, ben yatirimlik studyo yada 1+1 daire almak istiyorum. Bana suanda onerebileceginiznproje hangisidir. Yeni baslanacak projelerden birkac isim verirseni coj sevinirin. Tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 12:13 Nehir okuyan 581 Kişi okudu