teminat ipoteği konusundadır

Soru

büyükannem oturduğu daireyi üzerime yaptı fakat daha önceden daireyi bankanın birine herhangi bir sebeple teminat ipoteği olarak vermiş ve ipoteği kaldırmasını istesemde kaldırtmyor ileriki bir durumda benim haberim olmadan elinden tutup götürüp önceden verilmiş bir teminata istinaden bu tapunun üstüne kredi çektirebilirlermi tehlikeli bir durum yaşarmıyım tşk

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2016 | 17:09 osman haklı 579 Kişi okudu

Kdv iadesi hakkında bilgi almak istiyorum ?

Soru

Merhaba. 2013 yılında 150.000 liraya ev aldım. Bunun bir kısmını nakit, kalan 60.000 lirasını bankadan konut kredisi çekerek ve evi ipotek ederek aldım. Ev 176 m2 oturum alanına sahip. Ben kdv iadesini alabilir miyim, alabilirsem ne kadar bir tutar alabilirim ? Teşekkürler ..

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2016 | 22:34 RAMAZAN GEDİK 579 Kişi okudu

konut kdv iadesi hakkında bilgi

Soru

İcradan ev satın aldım kdv iadesi alabilir miyim

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2016 | 00:32 Cihad AKANSEL 579 Kişi okudu

trampa olan bina hakkındadır

Soru

merhabalar nakit para ile daire alacağım uzun arayışlar sonunda mükemmel bir lokasyonda bir daire buldum hemen yanındaki ve çevresindeki daireler yeni yapı olduğundan 350bin 400 bin ve yukarı fiyat iken benim bulduğum dairenin yaşı eski ve trampa olduğundan 145 bine fiyat aldım ama dairenin içi çok temiz yani tadilat görmüş ben yatırım amaçlı almak istediğimden alıp kiraya vereceğim doğru yapmış olurmuyum acaba trampalıda olsa prim yaparmı artı kira gelirimde olacak yani satarken anlan kişiye kredi çıkmıyacak olması benim için çok olumsuz bi durummu çünkü normalde o semtten ben daire alamam nakit alacam iyi edermiyim tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2016 | 13:44 Osman Katı 580 Kişi okudu

hisseli tapulu konut satışı

Soru

tapuda 6 hisseli müstakil evin 1 hissesi benim diğerleri kardeşlerimin.kardeşlerimden biri hissesini satacak ben onun hissini almam için diğer kardeşlerin onayı gerekirmi

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2016 | 01:08 gürhani güngör 579 Kişi okudu

SOS yatsımıza acil ihtiyacım var tapuda hisse paylaşma yanlışlığı!!!!

Soru

11550 yerimiz ayırmak için tapuya gittik ilk müracattan itibaren yarışımı ben aldım yarısı üzerime geçecek kalan yarıdaki bir hissemde bana eklenecek dedik! Tüm tapu 4 kardeşe bölünüp hepsi yarı hissesini bana devredecekti sorun yok anlaşmalı! Fakat tapudaki memurlar doğru düzgün cvp vermediği gibi 2. Aşama 3 aşama da olacak dediler ! Kardeşimin hissesini enişteye enişteden alınıp bana verilmesi gerekenimde ona vermişler ona 2100 küsür olacakken çocuklar 1800 er metrekare enişteyede 1443 vermişler tapuya derdimizi anlatamıyoruz yanlış yapıldı baştan beri söylüyoruz böyle olacaktı diye kem küm ediyorlar müdürde farkında memurun hatasını bildiği halde bize konuşma fırsatı dahi vermeden öyle istemiştiniz diyor! Fakat kardeşlerimde aynı diyor baltan beri anlattık yanlış yaptılar diye tapunun eski haline dönelim diyoruz tapu yok diyor! Eniştede bildiği halde konuştuğumuz halde devlet böyle uygun görmüş diyor lütfen nevyapalım yasal Hakkı'mız nedir bu tapuculara Nasıl bir yol izlemeliyiz ??? Yurt dışındayım bitirmem lazım lütfen ban bir yol gösterin teşekkür ederim

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2016 | 00:38 Yasemin köseO 579 Kişi okudu

tapu devri sırasında tapu harcı

Soru

annem bana 95.000 tl değerinde bir ev aldı. bu evi bana hibe etmesi durumunda tapu harcı ödermiyiz. ilerki zamanlarda eşimle boşanırsak eşim bu evden hak talep edebilirmi

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2016 | 01:57 İLKNUR TÜRK 580 Kişi okudu

51 dönüm tarladan hisse satın almak

Soru

Tebernüş bey. 51 dönüm tarlanın 2.5 dönümünü hisse tapu olarak almamız mümkünmüdür. tapuda satın alım işlemi Nasıl gerçekleşir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2016 | 20:58 Emre Özsoylar 579 Kişi okudu

tapusu yanlış yazılmış nasıl düzelir

Soru

miras kalan tarlanın tapusu yanlış isim yazıyor öyle biri yok civarda herkez bizim oldugunu biliyor tapuyu kendi üzerimize nasıl ceviririz

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2016 | 20:24 kadir yılmaz 579 Kişi okudu

bağkur emeklisi inşaat yaparsa...

Soru

Beyefendi, 2006 bağkur emeklisiyim. 2011 de aldığım arsaya 2015 de iki daireli bir ev yaptım. bunlardan birini 2016 yılı ocak ayında belediye rayiç bedeli 54000tl iken 140000tlye sattım. alıcının bankadan aldığı kredi tutarı o kadardı çünkü. şu anda başka ticari faaliyetim yoktur. elimdeki ikinci daireyi satabilir miyim? satarsam ne gibi mali sorunlar çıkabilir? iki yıl beklemek zorunluluğum var mıdır satmak için? teşekkür ederim. saygılarımla...

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2016 | 14:15 ahmet yıldız 580 Kişi okudu