NUROLPARK

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Size Nurolpark projesini ve 5 yıllık dönemde getirisinin İstanbul seviyesinde mi yoksa üzerinde mi olacağını sormak istiyorum. Diğer bir sorum ise yatırımlık ve kiraya vermek adına 1+1 brüt 75 metrekare 23. KAT 300.000TL önü açık bir daireyi mi, yoksa 1+1 aynı metrekare Sanko binasına bakan 10.kat 280.000TL'lik daireyi mi tercih etmeliyim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2013 | 08:42 ADİL KALALİ 337 Kişi okudu

kooperatif

Soru

SayınHilal, Ben Öğretmenim.Öğretmenlerin ekonomik durumlarından söz etmeyeceğim.Malumunuzdur.İki çocuğumla hayata tutunmaya çalışıyorum. 53 yaşındayım.Evim yok diye 2005 tarihinde S.S.Medya Şehir Konut Yapı Kooperatifi'ne 3 arkadaş üye olduk..Önceleri bunlar gazeteci, hak yemezler diye 3 yıl aidat ödedik..sonunda üyelikten ayrıldık. Ödediğimiz paraları alamadık. Sizce ne yapmak gerekir

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2013 | 21:45 aysel nergis 338 Kişi okudu

Acil Satılık

Soru

iyi günler Serdar Bey.benim sorum şu buca işçievlerinde bir daire satın aldım bundan 2 ay önce.bina ise yeni bina sıfır yaşında.bölgeyi iyi bilmediğimden yanlış yatırım yapmışım.buca adatepede aynı fiyata (70000'e aldım) daire alsaydım öğrencilere ayda 600-700 tl arası kiraya verebiliyormuşum.zararın neresinden dönersek kar tabi evimi satışa çıkardım yalnız fiyat konusunda elimden en hızlı şekilde çıkacak fiyatı size danışmak istiyorum evimi sahibinden.com'da 126702017 ilan nosu ile inceleyebilirsiniz.yardımlarınızı bekliyorum.şimdiden çok teşekkürler

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2013 | 18:47 Umut Sinan Özdemir 338 Kişi okudu

evimin tapusu kimin üzerine?

Soru

evim kimin üzerine?

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2013 | 09:27 elif kahraman 338 Kişi okudu

Tema İstanbul

Soru

Merhaba Tebernuş Bey, sonunda fiyatlar cikti:-) geri odeme planiyla birlikte toplam 340bin tl tutara 2+1 amerikan mutfak 96brut mu tavsiye edersiniz yoksa geri odemesi 490bin tl tutara 2+1 121brut mu tavsiye edersiniz? Amac yatirim ve getiri .Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2013 | 22:26 serkan can 337 Kişi okudu

TEMA İSTANBUL -RİSK

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, önceden sorduğum soruda 340.000 tl ve 480.000 tl geri ödeme şeklinde iki daire seçmek istediğimde 2+1 evlerden ( biri amerikan mutfak net 71 metrekare , ikincisi 90 net ) yatırım amaçlı prim yapsın diye sorduğumuzda GENİŞ olanı önermiştiniz. Bu durumda metrekare fiyatları ( peşin param 200.000-tl olduğu için) 3500-tl ve 4000-tl şeklinde gerçekleşmiş olmuyor mu? risk açısından son olarak daha ufak olanı sakin sakin ödesek mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2013 | 14:46 serkan candemir 338 Kişi okudu

Yatırım

Soru

Tebernüş abi merhabalar.ablamın Temaparktan borçsuz bir ev alacak kadar parası var.yatırım için düşünüyor.fakat o 2 daire alıyım yarılarını peşin veririm diğerlerinede kredi çekiyim diyor.bence olayı az borçlanma çok nakitle bitirmek lazım.haklı değil miyim?birde çok bilmişlik gibi olmayayım bu projede beni tek korkutan eğlence ve avm nin yapılmaması.böle bir durum olursa çok sıradanlaşır proje.ama proje tam anlamıyla aktif hale gelirse bence beklentileri çok rahat bir şekilde karşılar.ve bir o kadarda bölgeye etkisi olur;her anlamda.burdaki arkadaşlar devamlı birşeyler yazıyorlar.fazla uzatmayalım ve insanların kafasını karıştırmayalım.bunun cevabını sizçoktan verdiniz:siyasi istikrar sürdüğü sürece kolay kolay sorun olmaz.saygılarımla abi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2013 | 00:22 Caner Erdoğan 337 Kişi okudu

İnsanların kolay zengin olduğu 3 meslek

Soru

SELAMLAR TEBERNÜŞ BEY HARİKA BİR HİZMETİNİZ VAR İnsanların kolay zengin olduğu 3 meslek BU YAZINIZDAN DOLAYI DA AYRICA KUTLARIM ÇOK MÜTHİŞ HAYATIN BİREBİR GERCEKLERİ KOLAY GELSİN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2013 | 18:20 ATİLLA YILDIZ 337 Kişi okudu

bitmeyen inşaat

Soru

sayin tebernuş bey daha sürekli sizi takip ediyorum acunkent bitecek dediniz inşaatta in cin top oynuyor bu inşaati kim nasil bitirecek daha oncelerı yazimada cv vermediniz yinede verecekmısınız bilmiyorum saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2013 | 00:52 vedat büyükçolak 337 Kişi okudu

iştirak halinde mülkiyet

Soru

dedemin üzerine kayıtlı 15 dönümlük çayır var.Hissedarları annem,dayılarım ve teyzelerim.dayımlar kendi aralarında anlaşarak 6/11 kısmını satmışlar.Geriye kalan kısmını kızkardeşlere bırakmışlar.5/11.Ancak yer iştirak halinde,yani hisseli değil.Bu nasıl olmuş.Yer çok uzakta olduğu için ve işimizi bırakamadığımız için sağlıklı bilgi alamıyoruz.Kız kardeşleri birleşmek isteyip satmak isteselerde mümkün değil.Çünkü vefat edenler var.Bunların çocuklarından da vefat edenler var.Bizde anneme ait 1/11 lik kısmı satabilirmiyiz? teşekkür ederim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2013 | 19:43 ilker güngör 337 Kişi okudu