Tema İstanbul

Soru

Merhaba Tebernuş Bey, sonunda fiyatlar cikti:-) geri odeme planiyla birlikte toplam 340bin tl tutara 2+1 amerikan mutfak 96brut mu tavsiye edersiniz yoksa geri odemesi 490bin tl tutara 2+1 121brut mu tavsiye edersiniz? Amac yatirim ve getiri .Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2013 | 22:26 serkan can 337 Kişi okudu

TEMA İSTANBUL -RİSK

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, önceden sorduğum soruda 340.000 tl ve 480.000 tl geri ödeme şeklinde iki daire seçmek istediğimde 2+1 evlerden ( biri amerikan mutfak net 71 metrekare , ikincisi 90 net ) yatırım amaçlı prim yapsın diye sorduğumuzda GENİŞ olanı önermiştiniz. Bu durumda metrekare fiyatları ( peşin param 200.000-tl olduğu için) 3500-tl ve 4000-tl şeklinde gerçekleşmiş olmuyor mu? risk açısından son olarak daha ufak olanı sakin sakin ödesek mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2013 | 14:46 serkan candemir 338 Kişi okudu

Yatırım

Soru

Tebernüş abi merhabalar.ablamın Temaparktan borçsuz bir ev alacak kadar parası var.yatırım için düşünüyor.fakat o 2 daire alıyım yarılarını peşin veririm diğerlerinede kredi çekiyim diyor.bence olayı az borçlanma çok nakitle bitirmek lazım.haklı değil miyim?birde çok bilmişlik gibi olmayayım bu projede beni tek korkutan eğlence ve avm nin yapılmaması.böle bir durum olursa çok sıradanlaşır proje.ama proje tam anlamıyla aktif hale gelirse bence beklentileri çok rahat bir şekilde karşılar.ve bir o kadarda bölgeye etkisi olur;her anlamda.burdaki arkadaşlar devamlı birşeyler yazıyorlar.fazla uzatmayalım ve insanların kafasını karıştırmayalım.bunun cevabını sizçoktan verdiniz:siyasi istikrar sürdüğü sürece kolay kolay sorun olmaz.saygılarımla abi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2013 | 00:22 Caner Erdoğan 337 Kişi okudu

İnsanların kolay zengin olduğu 3 meslek

Soru

SELAMLAR TEBERNÜŞ BEY HARİKA BİR HİZMETİNİZ VAR İnsanların kolay zengin olduğu 3 meslek BU YAZINIZDAN DOLAYI DA AYRICA KUTLARIM ÇOK MÜTHİŞ HAYATIN BİREBİR GERCEKLERİ KOLAY GELSİN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2013 | 18:20 ATİLLA YILDIZ 337 Kişi okudu

bitmeyen inşaat

Soru

sayin tebernuş bey daha sürekli sizi takip ediyorum acunkent bitecek dediniz inşaatta in cin top oynuyor bu inşaati kim nasil bitirecek daha oncelerı yazimada cv vermediniz yinede verecekmısınız bilmiyorum saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2013 | 00:52 vedat büyükçolak 337 Kişi okudu

iştirak halinde mülkiyet

Soru

dedemin üzerine kayıtlı 15 dönümlük çayır var.Hissedarları annem,dayılarım ve teyzelerim.dayımlar kendi aralarında anlaşarak 6/11 kısmını satmışlar.Geriye kalan kısmını kızkardeşlere bırakmışlar.5/11.Ancak yer iştirak halinde,yani hisseli değil.Bu nasıl olmuş.Yer çok uzakta olduğu için ve işimizi bırakamadığımız için sağlıklı bilgi alamıyoruz.Kız kardeşleri birleşmek isteyip satmak isteselerde mümkün değil.Çünkü vefat edenler var.Bunların çocuklarından da vefat edenler var.Bizde anneme ait 1/11 lik kısmı satabilirmiyiz? teşekkür ederim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2013 | 19:43 ilker güngör 337 Kişi okudu

annemin kefilliği yüzünden evimiz bankadan 16 ağustosta satılıyor

Soru

Merhaba Hilal hanım biz eşimle bir iş yeri açmıştık bunun üzerine iş bankasından ticari kredi kullandık fakat aynı bankadan eşimin daha önce eski ortağına ticari kefilliğinden dolayı kredileri ipotek sözleşmesinde mütesselsilden bağlamışlar eski ortak iflas edince 3-4 kredisini eşim kefil olarak iş bankasına ödedi.biz krediyi kullandıktan 4 ay sonra bize tebligatlar gelmeye başladı eşime neden bu tebligatlar geliyor diye sorduğumda ise hiç bir yanıt alamadım meğer eşim konudan haberi varmış ben küçük bebeğimin olması sebebiyle araştırmalarıma geç başladım öğrendimki tüm itiraz haklarımız geçmiş en son bankanın kıymet takdirine itiraz edebildim.iş bankası avukatlarıyla görüştüğümde borcun tamamının kapanması halinde fek yazılarını vericeklerini ya da ihale yoluyla satılırsa annemin bankaya olan borcunun devam edeceğini söylediler borcun tamamını ev karşılamadığı için annemin adına kayıtlı aracınada haciz koydular bankadan önce evi satıp kurtulalım derken araya emlak sezonun kötü olması,ramazan girdi eve hiç bir şekilde müşteri bulamıyoruz bulsakta bankadan ipotekli olduğunu duyan fiyatı kırıyor banka kapama rakamı olarak 200 milyar verdi bu konuyla ilgili neredeyse boynuma satılık ev var ilanını asıp sokaklarda gezmediğim kaldı yatırımcı şirketlerle görüştüm kimse ihale varken bizden almıyor banka da uzlaşmaya yanaşmıyor.Bu konu yüzünden eşim evi terketti aileme ise beni mahcup etti inanın çok zor durumdayım avukatımız yapılabilcek bişey kalmadı diyor ihaleyi fes davası açmak milyarlarca para sizden bu konuyla ilgili görüşlerinizi talep ediyorum

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2013 | 20:18 Aslı Dindar 338 Kişi okudu

Atatürkde çalışıyosak nerde ev kiralamak en mantıklısı

Soru

iyi günler, atatürkde yeni çalışmaya başladım ve halkalıda ev tutmak mantıklı diyorlar. gece uçuşlarımızda olduğu için ve metro kullanmak daha mantıklı olduğu için bazılarıda bakırköy tarafında ev tut diyolar. şirinevler veya yenibosna da diyolar. siz ne dersiniz ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2013 | 16:59 Burak Kasapoglu 337 Kişi okudu

Yatırım

Soru

Karasudamı şiledemi yazlık almak yatırım için makbuld?r

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2013 | 22:30 Cengiz Polat 337 Kişi okudu

Finanskent prim?

Soru

Tebernus Bey birkaç ay içinde tapuların dağıtılacağı ve finanskent 2 ile bezmi alem üniversitesinin temelinin atılacağı haberlerinin etkisiyle ve ayrıca doğrudan TEM otoyoluna bağlantı yolunun açılmasıyla özellikle son 6 ay içinde finanskent çok iyi prim yaptı. 85 m2 1+1'lerin satış fiyatı 350.000 TL'yi kira bedeli de 1.500 TL'yi geçti. Acaba tapuların verilmesi ve diğer inşaatların temelinin atılmasının arından daha ne kadar prim potansiyeli olur? Malum alibeyköy metrosu da olacak...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2013 | 15:07 Deniz Demir 337 Kişi okudu