2B tapusu verilmedi ve kentsel dönüşüme gircek ?
2B tapusu almak için 1980 de ve 2008 de 2 kez tapu katılım ücreti 2,000 TL ödedik şimdi bu oturduğumuz yer kentsel dönüşüme giricekmiş. Biz tapuyu alarak kentsel dönüşüme girmeden kendi evimizi yapamazmıyız mesela tek katlı müstakil bir yapı yada istediğimiz mütahitle anlaşıp yapamazmıyız ? Yada tapuyu vermeden bizi kovacaklarmı bu yerden ?
