merhaba, dumankaya atmosfer satışa çıktı, sizce hemen girile

Soru

merhaba, dumankaya atmosfer satışa çıktı, sizce hemen girilebilir mi yoksa bekleyip görmeyi tavsiye edersiniz bu bekleme süresi ne kadar olabilir? teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 17:43 can okan 335 Kişi okudu

Merhabalar,bugun sitenizde gordum.Ispartakule 3.Bolge ihaleye cı

Soru

Merhabalar,bugun sitenizde gordum.Ispartakule 3.Bolge ihaleye cıkmış.3.Bolge nin tam olarak neresi oldugunu biliyormusunuz.Avrupa konutlarının arka tarafında Koza ya kadar olan kısım mı ?yoksa Bizimevler 3 projesinin yapıldığı bölgenin arka tarafı mı? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 11:30 Hakan Yokus 336 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey, ben fitower dan ilk ev sahibi olanlard

Soru

merhabalar tebernüş bey, ben fitower dan ilk ev sahibi olanlardanım. daha ortada hiçbir şey yokken, esenşehir ofisinden, fikret bey'in nur yüzüne güvenerek bu daireye girdik. asla pişman değiliz, fikret bey'in simasında hakikaten nur gizli. allah utandırmasın kendisini inşaallah. biz bu evi 79.000 tl den almıştık. (2 1) vadeli olarak bize 109.000 tl ye geldi. oldukça iyi bir fiyat yani. kendisine her zaman dua ediyoruz. tapuları bize, toplam borcumuzun P si bittikten sonra dağıtılacak dendi. şu ana kadar biz yaklaşık 42.000 tl ödemiş durumdayız, tapuyu almamız için daha yaklaşık 15.000 tl daha ödemek zorundayız. bu kadar kötü söylentiler varken, biz ev sahiplerinin üzerindeki tedirginliğini ortadan kaldımak için Fikret Bey, benim gibi ödemesini asla aksatmayan ve yeterince miktarda ödeme yapmış kişilerin tapularını dağıtsa ve bizleri rahatlatsa çok iyi olmaz mı sizce. bence bu, kendisi adına çok kuvvetli bir reklam olur. bu sitede işin aslını bilmeden saçma sapan yorum yapanlara en iyi cevabı, tapularını almış ev sahiplerinden gelecektir. en nihayetinde, tapuları verse dahi borç bitene kadar, fiyapı adına ipotek koyacaktır nasıl olsa. naçizane bu fikrimi, fikret bey'e iletmenizi saygılarımla rica ederim. siz'leri temin ederim, eğer fikret bey bu olayı gerçekleştirirse, olumsuz yorumlar minimum p azalacaktır. zaten evlerin tapu masrafları, ilk senetlerimizle beraber bizlerden tahsil edilmişti. extra bir masraf daha çıksa bile, biz ev sahipleri bunu tereddüt etmeden karşılarız. saygılarımı sunar, işlerinizdeki başarıların devamını dilerim. biricik oğlunuz ve kızınızın da ileri de babaları gibi faydalı birer fert olacağından hiç şüphem yok...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 23:04 murat akın 335 Kişi okudu

Sayın kireçci AHMET YÜKSEL bey uzun bir süredir tulip konusun

Soru

Sayın kireçci AHMET YÜKSEL bey uzun bir süredir tulip konusunda doğru, yanlış yazıyor siz cevap vermiyorsunuz ,ben cevap yazıyorum yaynlamıyorsunuz en azından bari adresini kendisine iletmeme izin verirseniz doğruları öğrenir belki-(((

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2010 | 17:43 ALİ BALKAN 336 Kişi okudu

belediyeden aldığım imar durumuna göre serbest inşaat mühen

Soru

belediyeden aldığım imar durumuna göre serbest inşaat mühendisine gerekli projemi çizdirerek 02.12.2008 tarihli dilekçe ile ruhsat için belediye başkanlığına müracaat ettim.dilekçemi kayda aldırttım.ruhsatı almak için hemen hemen her gün bazen günde bikaç kez talepte bulundum.işlerinin yoğun olduğunu,yarın gel tamam,ruhsatların bundan böyle bilgisayar ortamında veridiğini ancak hazırlamasını bilmediklerini bahane ederek beni salladılar,nihayet 21.02.2009 tarihinde verdiler.ruhsat başvurusundan bir kaç ay evvel bitişiğimdeki arsayı da satın almıştım iki arsa üzerine inşaat yapmak üzere ruhsat aldım.belediye yola giden kısımları kamulaştıdı.tapuda kamulaştırılan kısımlar ayrıldı.iki arsayı birleştirmek için kadastroda gerekli değişiklik belgelerini hazırlattım.belediye encümeninde kabul edildi.bu arada inşaatımın yapımı hızla devam ediyor.kendimin ve satın aldığım arsaların tapuları eski olduğundan her iki arsa üzerindede herhangi bir yapı olmadığı çok eskiden yıkılmış olmasına rağmendaha evvel cins değişikliği yapılmadığından iki katlı ahşap bina ve ahır ve samanlık vs yazıyordu cins tahsisi için kadastroda gerekli belgeleri hazırlattım tapu müdürlüğüne muracaat ettim.muamele için tapu müdürü iki gün sonraya randevu verdi.gittiğimde engel çıktığını arsanın sit ilan edildiğini,hazırladıkları yazıyı kültür ve tabiat varlıklarını koruma müdürlüğüne (edirneye)götürerek cevabını getirmemi istediler.Ben yazıyı belediye fen işleri müdürüne götürdüm.Benim arsalar sit alanı ilan edilmiş.Bu nedir dedim? cevap olarak Ver sen o yazıyı posta ile gönderelim dedi yazıyı postaladılar.banada onda bir şey yok devam dedi.nasıl olsa olumlu cevap gelir,dedi.cevap beklerken bir kaç zaman sonra ilçe emniyetinden bir telefon geldi hüseyin bey,cumhuriyet savcısına uğrayın bilginize başvurulacakmış dendi.bende hemen gittim.kültür ve tabiat varlıklarını koruma kurulunun kararı bir üst yazı ekinde gelmiş.benim parsellerimin 3.ncü derece arkolojik sit alanında kaldığını bu parsellere izinsiz yapılan yapının kaldırılmasına ilgililer hakkında suç duyurusunda bulunulmasına denilmiş.şaşırdım.benim izinsiz yaptığım bir şey yok,yapılması gerekli bütün resmi işlemleri yaptım.savcı bey ifademi aldı.yine belediyye gittim fen müdürüne durumu anlattım.senin ruhsatın var sen devam et inşaatını bitir dedi.bu bölgenin 19.12.2008 tarihinde 3.ncü derece arkeolojik sit alanı ilan edildiğini,09.03.2009 tarihinde tapuya şerh konulduğunu benim ruhsatımın şerhten önce olduğunu endişeye gerek olmadığını söyledi.bir müddet sonra cumhuriyet başşavcılığı koğuştumaya yer olmadığına kararı verdi. tarafıma tebliğ etti.sigorta ödemelerini bitirip ilişik olmadığına dair belge ile tekar edirne kültür varlıklarını koruma kurulu müdürlüğüne belediye iskan ruhsatı için yazı yazdı.cevabenkurul kararlarından bahisle parsellere izinsiz yapılan yapının kaldırılmasına,ilgililer hakkında suç duyurusunda bulunulmasına kararına istinaden talebin reddine denildi.yeniden yapılanma koşullarından yararlanma için tekrar başvuruda bulunduk.oda cevaben reddedildi.bu işin çözümü için ne yapabiliriz.zira bütün servetimi buraya yatırdım.cok zor durumdayım.yardımlarınızı kısa zamanda bekler,saygılarımı sunarım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2010 | 21:23 hüseyin kabayel 336 Kişi okudu

Merhaba,Arnavutköy Nakkaşköy'de almayı düşündüğümüz b

Soru

Merhaba,Arnavutköy Nakkaşköy'de almayı düşündüğümüz bir arsa var.Bize verilen projeye göre Çatalca Minibüs yolu üzerinde ve yan tarafında yeşil alan vardır.500 Mt için 35.000,00 TL istiyorlar.Hisseli Tapu var şuanda ,biz yaklaşık 5 - 6 sene sonrası için bir yatırım amaçlı düşünüyoruz.Sizce fiyatı uygunmudur,iyi bir yatırım olabilirmi? Ayrıca sizin tavsiye edebileceğiniz bir yer varsa da bilgilendirmeniz beni mutlu edecektir.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2010 | 08:43 NURŞEN KESKİN 336 Kişi okudu

sayın tebernus bey her gun yazılarınızı okuyorum hıc bır s

Soru

sayın tebernus bey her gun yazılarınızı okuyorum hıc bır seyı ustu kapalı gecmıyorsunuz cok guzel havadanemlak projesı harıka ama asya ıle avrupa yı ayırsanız ıyı olur bırde ozyurtların gardencıtıy ntovers projelerınıde cekermısınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2010 | 15:18 aynur sengul 335 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey;FİSİDE dan 2+1 daire almış biri olarak

Soru

Merhaba Tebernüş bey;FİSİDE dan 2+1 daire almış biri olarak bende birşey söylemek istiyorum;Pazar günü örnek residance daireleri gezdim gayet iyiyidi.Biz 2+1 aldığımızdan örnek daire olarak rezidance hariç diğerlerini yapmamışlar.sebebi ellerinde çok fazla daire kalamadığından gerek görmedik dediler.Gömme dolaplar ve vestiyer dolapları mevzusuna gelince;bizde almadan önce fitower projesini gezmiştik ve oradaki temsilci arkadaşlar mutfak,banyo,yerler vs.aynı mazlemelerden olacak dediler.Kaldı ki sözleşmede zaten vestiyer ve gömme dolap gibi bir ibare bulunmuyor,hee ben istemzmiydim bunlarda dahil olsun tabi ki.Ama kandırıldık gibi terimler kullanmakta karsı tarafa haksızlık yapılmış oluyor.Asıl olan sözleşmelerdir ve 100 küsür bin para verip,sözleşme okunmamış ise bunada diyecek bir lafım yok.Haklı oldukları sey ise çalışan temsilci arkadaşların işlerini daha ciddiye almaları ve doğru bilgi vermelerinin gerekliliği.Teşekkür ediyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 10:14 Ayşe KALABALIK 336 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Fi-life projesinde yuvarlak bloğun temeli

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Fi-life projesinde yuvarlak bloğun temelinin atıldığı diğerlerinin kazık çalışmalarının yapıldığı söyleniyordu ama havadan emlak sitesinde bugün yayınlanan fotoğraflarda hiç bir şey yapılmadığı görülüyor.2 vinç ve boş bir arazi.Bu konuyla ilgili bir bilginiz varmı acaba.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 22:14 erman kutlucan 336 Kişi okudu