Sayın Kireçci, sizin yorumlarınızdan da faydalanarak kasım a
Sayın Kireçci, sizin yorumlarınızdan da faydalanarak kasım ayında Oyakkent 2.Etap 1.Faz'dan 2 1 daireyi 182bin TL'ye satın aldım. inşallah nisan sonunda teslim edilecek. Evimi oturmak amaçlı olarak alsamda sitedeki kiraların düşüklüğü dikkatimi çekiyor. Aynı bölgedeki Misstanbul'da 2 1 kiraları 1.200TL iken Oyakkent'de 700TL civarında, aradaki bu farkı neye bağlıyorsunuz? Ayrıca satışa çıkacak olan oyakkent 2.etap 2.faz konutlarının fiyatları hakkında bilginiz var mı? Sizce yeni çıkacak konutlarda fiyat artışı olur mu yoksa aynı fiyat seviyelerinden mi satışa çıkar? Birde bölgeyi hareketlendireceğini söylediğiniz sağlık kenti projesi ne zaman başlayacak? Teşekkürler.
