Merhabalar tebernüş bey ben mehterçeşme mahallesinde oturuyor

Soru

Merhabalar tebernüş bey ben mehterçeşme mahallesinde oturuyorum.Fiyapı side denilen beylikdüzü projesi bizim karşımızda yapılıyor o yüzden görebiliyorum ne yaptıklarını.Tebernüş bey öncelikle harfiyat çalışması çok yapılmadı.Sadece a blok dedikleri satış ofisinin tam arkasını 2 kat olarak çıktılar onun harici malesef bir şey yok.Harfiyat bile tam çekilmedi.2011 Hazirana kesinlikle yetişmez.Ayrıca fikret inan bey engelliler okulu temelini attı.Ama malesef ordada in cin top oynuyor orayada ne gelen var ne giden umarım yardımcı olmuşumdur yani malesef durum negatif.iyi çalışmalar heyacanla bu sitenin tamamlanmasını bekliyorum.çünkü mehter çeşme mahallesinin çehresi değişecek.Ayrıca mahallemizin ismi cumhuriyet mahallesi oldu saygılar.Umarım fiyapıda başarılı olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2009 | 16:04 Ertunç Şahin 336 Kişi okudu

merhaba..maltepe ye bağlı olan idealtepe bölgesinde yeni yapl

Soru

merhaba..maltepe ye bağlı olan idealtepe bölgesinde yeni yaplılan sahil yolu byük avantaj sağladı bizimde 400.000 tl civarında olan birikimimizi burada değerlendirmek istedik ve narcity den bahçe dublex i satın aldık tepe inşaatın satış rakamları 485.000 civarında biz 2. el aldık acaba ilerleyen yıllarda fiyat artışı olurmu çünkü en az 5 sene oturmak istiyoruz daha sonra satmayı düşünüyortuz teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2009 | 11:22 bora hepkan 335 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş BeyAtaköy 2. kısımda kirada oturuyorum. Y

Soru

Merhaba Tebernüş BeyAtaköy 2. kısımda kirada oturuyorum. Yatırımlık Tem Avrupa konutlarından ev almıştım 2 1. Taşınsam mı, orayı satıp burdan mı bir daire alsam karar veremiyorum. Sizin düşünceniz nedir? İşyerim Maslak'ta.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2010 | 11:55 Merve Türkoğlu 335 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,daha önce sizinle fikir alışverişimiz

Soru

Merhaba Tebernüş bey,daha önce sizinle fikir alışverişimiz olmuştu.Yine sizin öngörülerinize ihtiyaç duymaktayım.Ben Kurtköy'de oturuyorum,oturduğum evi kredi ile almıştım ve halen 29.000 TL borcum var.Ayrıca 2009 yılında yatırım amaçlı Trillium sitesinde 130.000 TL'ye bir daire daha almıştım.Bu daire için kredi borcum yok.Daha önceki paylaşımımızda eğer daire 175.000 TL görür ise satın demiştiniz.Ancak şu sıralarda daire fiyatları malum,152.000 TL'ye aynı sitede satılık daire var ve uzun süredir satılamıyor.Sizin " kendi evim var , ikinci bir eve ne gerek var " düşüncenizden yola çıkarak bilginize sığınmak istediğim konu şu,Kurtköy malum gelişmeye açık bir bölge,acaba bu daireyi satmayarak , kiralamak suretiyle kazanç sağlamak mı , yoksa daire fiyatları daha da düşmeden , kiralama sonrası evin değerinin düşeceği düşüncesi ile de , biran evvel satıp nakde çevirmek mi daha akıllıca olacaktır.Bilgi ve yönlendirmeleriniz ricası ile.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2010 | 09:06 Mehmet Sağlam 335 Kişi okudu

merhaba tebernus bey.fiside'tan ev almıs bırı olarak bır bı

Soru

merhaba tebernus bey.fiside'tan ev almıs bırı olarak bır bılgı vermek ıstıyorum.fiside'ta kamera sıstemı artık calısıyor.ev alanlar gorebılıyor.spekulasyon yapanlara ve fiyapı hakkında bır suru sey soyleyenlere de duyurulur)) simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2010 | 21:29 selda erol 335 Kişi okudu

Özyurtlar firmasından Gardencity projesi için daire almak isti

Soru

Özyurtlar firmasından Gardencity projesi için daire almak istiyorum ama satış vaadi sözleşmesinde mücbir sebebler diye petrol ve doğalgaz artışı,haklı veya haksız mühürleme dolayısıyla inşaatta aksama gibi maddeler koymuşlar.Ve bu sebelerden dolayı çıkna zararlardan tarafım sorumluymuş.Bu firmanın bu gibi maddeleri sözleşmeye koyması normal mi?Firmaya çoğu kişi güvenilir diyor ama bu maddeleri görünce tereddütte kalıyorum.Lütfen engin bilginizle yardımcı olunuz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2010 | 11:18 Kemal Çiftçi 336 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey emlak konusunda bizi aydınlattığınız

Soru

selamlar tebernüş bey emlak konusunda bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.benim size bir sorum olacak halkalı toplu konutların akasya evleri1 den bir daire almaıyı düşünüyoruz. Şuan toki tarafında satılmayan daireleri yine satışa çıkardığı görülüyor. bu bölgenin ileriye dönük fikirlerinizi alabilirmiyim. ayrıca tema halkalı eglence ve kültür parkı yapılacakmış eğer gerçekleşirse bu bölgeye ne gibi bir faydası olur.bu konu ile ilgili detaylı firkirlerinizi rica ederim. Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2010 | 00:58 fatih altunsoy 335 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,ben eskişehirden emrah , ulusoy inş. ba

Soru

merhaba tebernüş bey,ben eskişehirden emrah , ulusoy inş. başlatmış olduğu projelerden birine girmek istiyorum ancak firma ile ilgili bir bilgimiz yok. kendileri trabzon ve ankaradaki projelerinden bahsediyorlar. fakat web sitelerinde bitmiş veya inşaatı devam eden teslim edilmiş herhangi bir bilgiye ulaşamıyoruz. bu konu esasında eskişehirde bir çok insanı ilgilendiren bi konu bu konuyla ilgili bizi aydınlatırsanız seviniriz. saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2010 | 17:15 emrah ede 335 Kişi okudu

tekrar ben eksik bilgi vermişin spradon quartz silindir şeklind

Soru

tekrar ben eksik bilgi vermişin spradon quartz silindir şeklinde ametist3 bloğunu alacağız 10.kat 1 1 66mt2. sizden ricam spradon sitesinden vaziyet planından bizim bloğu değerlendirirmisiniz 5blok var bizimki ametist3 tam ortada her katta 4 adet 1 1 2 adet 2 1 olmak üzere 6daire var. bizim daire site vaziyet planına girince güneydoğu istikametinde kalıyor ametist 4 e bakıyor. satış temsilcisi havuzuda görür dedi. ancak beni düşündürüyor o açıdan havuzu görebilmesi? inşaata gittik uzaktan baktık. ancak bizim cepheyi tam olarak göremediğimiz için emin olamadık. daire 10.katta peşin fiyatı 125bintl. sizin fikriniz nedir. 5 blok arasından hangisi daha stratejik olur. biz en az 5-10 yıl eşimle oturacağız yani satma niyetimiz bu süre içerisinde yok. bize blok ve cephe konusunda yardımcı olurmusunuz 10 güne kadar alacağız yeni evlendik 4 ay oldu. bu konuda tecrübesizim sizden acil yardım bekliyorum. şuan ıspartakulede(ilk ıspartakule bahçeşehirin içindeki) kirada 1 1 dublex dairede oturuyoruz.evsahibim 145bintlye satarım size dedi 80mt2. dublex daire ancak bina spradona göre eski kalıyor. spradon quartz ametist örnek daireyi birebir aynısını gezdik vebize çok çekici geldi. yaşım 29 gençliğin verdiği heyecanla spradonun residence formatında ürettiği ametist projesi bizi hemen çekti. bu konudada sizden karşılaştırma bekliyorum son olarak aidat yaklaşık ne kadar olabilir. tecrübelerinize dayanarak tahmini fiyat aralığı verebilirmisiniz. şimdiden çok teşşekkür ediyorum tebernüş bey. umarım sizde bahçe katı spradonu alırsınızda komşu oluruz))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2010 | 09:16 tezhan tezcan 335 Kişi okudu

merhaba,başakşehir metrokentten 113metrekarelik olan 2 1 lerden

Soru

merhaba,başakşehir metrokentten 113metrekarelik olan 2 1 lerden ev aldım.kafama takılan çoğunluk 3 1 ler satılmış .beni düşündüren prim yapma açısından yanlış bir tercihmi 2 1 ler.(3 1 lerde kalmamıştı)bu konuda ne dersiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2010 | 06:06 ali yılmaz 336 Kişi okudu