Merhabalar Tebernüş Bey.Osmanlı İnşaatın beylife projesi h

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey.Osmanlı İnşaatın beylife projesi hakkında neler düşünüyorsunuz fiyatları neden bu kadar uygun alınabilir mi?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2011 | 19:11 yılmazçelik 330 Kişi okudu

çok araştırdım.ama senden destek olmadan olmaz. geçmiş soru

Soru

çok araştırdım.ama senden destek olmadan olmaz. geçmiş sorulara baktım.havadan emlaktan yerine ,etrafına baktım.havadanemlakvideo'dan basın lansmanını izledim. şimdi sıra senin yorumuna,öngörüne geldi. anlayacağın etinden,sütünden yararlandım.çok saolasın )esenyurt'ta 12ay sonra teslim e-5'e 600-800m uzaklıkta geçen sene 40.000tl ye aldığım 60m2 1+1 var.m2fiyatı 666tl.dairenin şu anki satış fiyatı 70-80.000tl'lerde.teslimdeki fiyatı m2si 2000tlden.110.000-120.000 olması bekleniyor.birde bahçeşehirde crown deluxe var. 18ay sonra teslim 1+1 83m2 144.000tl.m2 fiyatı 1734tl...şimdi esenyurttaki bitince m2si 2000tl olurmu.bahçeşehirdeki m2si 1750-1850 fiyatı yatırım için mantıklımı.1-)kira getirisi esenyurttakimi iyi olur,bahçeşehirdekimi(bahçeşehirin yanında biliyorsun,hastane,kolej,avm projeleri var.esenyurtttada metrobüs var,belki gelecekte metro var.)2-)esenyurttakini teslimden sonra satıp, bahçeşehire devam etmek mantıklımı(bahçeşehirdeki projenin ödemeleri 18 ay sonra başlıyor ya o bağlamda)3-)seni çok seviyoruz haberin varmı?bu üçünü istiyorum abi ).yardımların için çok saol.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2011 | 02:02 ozgür duruöz 329 Kişi okudu

İyi günler sayın Kireççi, geçen hafta \'\'Dumankaya Modern

Soru

İyi günler sayın Kireççi, geçen hafta ''Dumankaya Modern projesi bina dış cepheleri için sadece boyamı olacak yada bir kaplama malzemesiyle kaplanacak mı'' diye sormuştum keşke sabah sorsaydınız satış ofisini ziyaret etmiştim sorardım diye yanıtlamıştınız. Geçen zaman zarfında firma yetkililerine sorma fırsatını bulabildiniz mi?Saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2011 | 11:27 Burak TOS 329 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Ukra City\'den 1+1 yatırım için daire alm

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Ukra City'den 1+1 yatırım için daire almaya karar verdik.Alım koşulları; G blok 4.kat 63m2 115000TL şeklinde.Sizce daire bunun üzerine prim yapar mı? Ve ev alım koşullarının bu kadar desteklendiği bir dönemde kiraya verilecek bir yatırım için akıllı bir seçenek mi?Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2011 | 18:22 figen tazı 329 Kişi okudu

Selam Tebernüş Bey..Fiyapı Esenşehir porjesinde daire sahibiy

Soru

Selam Tebernüş Bey..Fiyapı Esenşehir porjesinde daire sahibiyim..Belli firmalar dışında Ağaoğlu ve Avrupa konutları hariç daireler eksikisiz olarak teslim edilmemektedir..Bu günümüzde normal bir durum oldu..Sebep te projelerin büyüklüğü ve fiyatlarının çok uygun olması..Gelelim bizim projemize teslim edildikten beri yaklaşık 4-5 ay oldu Fiyapı bizden aidat ve su parası almamaktadır..Bu bence büyük bir jesttir..Şimdi yönetim planı kurmaktalar ve aidatların da çok uygun olacağını söylemekteler..4 dörtlük bir ev teslim aldım ve 4 dörtlük bir kiracı bulmama da yardımcı oldular..Lütfen ufak tefek inşaat hatalarına ve gecikmelere takılıp kalmayalım bunlar en büyük firmalarda da olmaktadır...Teşekkürler Fiyapı ve Fi Plus ailesi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2011 | 15:35 Engin Gürsu 329 Kişi okudu