Fi-Yapı. Fi-Side

Soru

Merhaba,Fi-yapı hakkındaki yorumlarınızı takip ediyorum. 3 blokta 5'er kat indirileceği haberini aldım benim dairemde 28.katta idi ve olmayan dairenin tapusu var elimde mahkeme 5 marta ertelenmiş sürekli oyalandığımızı düşünüyorum.Bu konu hakkında bana tamamen açık bir cevap verirseniz sevinirim.Bu konuda ne yapmam lazım. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2013 | 13:37 Fettah Çolak 326 Kişi okudu

Projeden ev almak

Soru

Hilal hanım, merhaba Öncelikle buradaki bilgilendirmeleriniz icin çok teşekkür etmek istiyorum, gercekten son derece faydalı bilgiler veriyorsunuz. Projeden ev almayı planlıyoruz. Peşinatı verdik, kat irtifak tapusunun çıkmasını takiben de banka kredisi kullanarak kat irtifak tapusu olarak projeden ev alacağız. Banka projenin garantoru olduğunu belirtiyor ve projenin tamamlanmasından sorumlu olduğunu belirtiyor.. Sizden öğrenmek istediğim konu ; eğer projenin tamamlanması konusunda toprak sahibi ile insaat şirketi arasında bir sorun çıkarsa, evlerin kat irtifaki ile satılmış olmasının herhangi bir önemi olmama vs. Gibi bir durum olur mü ? Yani kat irtifaki ile yapılan tapu devrinden sonra herhangi bir şekilde toprak sahibi ile insaat şirketi arasında sorun olursa, herhangi bir problem yasarmiyiz ? Teşekkür ediyorum. Saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2013 | 22:09 Mehmet Ardıç 326 Kişi okudu

3 çocuk

Soru

merhabalar ülkenin yüzde sekseninin üç ve üzeri çocuğa bakamayacağını bile bile başbakanın önermesi ve onun ağzından her çıkanı noter tasdiki yapanlara soruyorum boşanmalar,şiddet gören kadınlar,kan davaları,töre cinayetleri,diri diri gömülen kız çocukları,haremler,şahit olduğumuz konular değilmi bunların sebebi ekonomik ve eğitim yoksunluğudur.eğerki onurlu bir yaşam olanağı sağlayamazsanız çoğalın dediğiniz nüfusun geleceği nokta[sen bul dostunu anan doğurur düşmanı}peki

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2013 | 16:34 ender aygüneş 325 Kişi okudu

miras

Soru

Hilal hanim merhaba size kisacasi su anki bulundum durumu anlatim 9 mirasci bir araya geldik bir dava acmaya karar verdik ve biz bu karari verirken herkes payina düseni ödiyecek dedik ve masraflari 9 a bölmeye anlasdik ve hep beraber vekaletimisi cikardik ve bir avukatin eline verdik ben yurtdisindan geldim icin ve hic biseyden anlamadim icin bunlar bana payima düsenin 1250 tl oldugunu sölediler inanip cikartip verdim daha sonrada avukatdan ögrendim ki ilk etap icin yatirilacak toplam miktar 3500 tl is böylede olunca bu rakam Dokuza bölünmüs olmus degil masrafin 3/1 irini bana ödetmis olduklari anlasildi benim size sorum 1. Ben bu vekaleti iptal etdirsem avukat benden dava dan cekiliorum diye herhangibi bir ücret istiyebilirmi ? Ikinci Sorum ise : ben bu duruma göz yumsam ilk etaptaki yedigim kasiga diger ödemelerde benim avukata deme hakim olurmu benim payima düsen rakam bu ben size bu rakami ödiorum digeri sizin sorununuz diger mirascilarla? yoksa avukatin orda demeye haki varmi beni ilgilendirmes ben parami öyle veyat böyle sizden alirim? ücüncü sorum ise: eger herkes payina düsen rakami ödemeye itiras ederse avuktin bu diger paydaslarin adina düsen rakami bana yükliyebilme gibi bi yetkisi varmi ?? Cevaplarinizi 4 gözle bekliorum lütfen biras cabuk cevaplarsaniz cok sevinirim ki bende ona göre karsilarina dikilip bi konusma yapabilim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2013 | 12:21 Hakan Kozuk 325 Kişi okudu

esenyurt imar durumu için bimer e başvuru

Soru

Merhabalar, Esenyurt taki imar krizinden etkilenenlerin sorunlarını aşağıdaki adresten başbakanlığa göndermelerini rica ediyorum. Bir şekilde sesimizi duyurmazsak bu sorun böyle devam edecek gibi görünüyor. http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx Bu sitedeki formu doldurup, sıkıntınızı anlatarak gönderir misiniz. Bimer e attığım mail sonrası aldığım mail aşağıdadır. "Başbakanlığa göndermiş olduğunuz e-postanız için teşekkür ederiz. [email protected] adresine gönderdiğiniz e-postalar 06.09.2012 tarihinden itibaren işleme alınmayacaktır. www.basbakanlik.gov.tr adresinde bulunan "BİMER" linkinden ulaşılabilecek başvuru formunu doldurmanız halinde başvurunuz değerlendirmeye alınacaktır. Bundan sonraki başvurularınızı Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) doğrudan yapmanızı rica eder, iyi günler dileriz." Bu yüzden gönderdiğim linke sorunlarınızı yazarak gönderin lütfen. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2013 | 09:00 Merve Saruhan 325 Kişi okudu

Bir öneri ricası..

Soru

Sayın Kireçci, Çok doğru bir işi üstelik çekinmeden yapıyorsunuz. Sizi kutluyorum. Düşüncelerinize, emeklerinize sağlık... Ben Anadolu yakasından bir daire almak istiyorum. Eğer vaktiniz varsa ve lütfederseniz size birkaç sorum olacak. 1. Sizin önerdiğiniz (Özellikle metro yakınında) bir proje var mı? 2. Dumankaya İnşaat için ne düşünüyorsunuz.? Size binlerce teşekkür mesajı gelmiştir. Benimki de bunların bir tanesi, ama yürekten.. Sağ olun...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2013 | 22:33 Ercan Çalışkan 325 Kişi okudu

bahçetepe istanbul

Soru

mrb verdiğiniz cevaplar için tşk.benim sorum şu biz daire yi alırken bürüt 68 m2 dendi elimizdeki kağıt tada öyle yazıyodu bu gün sözleme kağıdında bürüt 55 m2 yazıyodu sordugumda 68m2 içinde park bahçe dışmekenlarda dahil dediler ama söleşme kağıdında 55m2 yazıyo burda bi aldatma varmı biz hangi m2 fiyatını baz alıcaz 135 bine aldık daireyi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2013 | 17:29 yusuf karadağ 325 Kişi okudu

Kayaşehir 17 Bölge

Soru

Merhaba Tebernüş bey Ben devlet memuruyum. Kayaşehir 17. bölgede bir daire teslim aldım. Şu anda kiraya da daha veremedim. Size sorum şu benim maddi durumum iyi değil, borçlandık bayağı kendim de İstanbul da oturmuyorum. Bu daireyi şu anlarda satlığa çıkartmak ile yazın çıkartmak arasında çok fark olur mu bilgi verirseniz sevinirim. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2013 | 15:45 Ahmet Hamdi 325 Kişi okudu

hane plus ukra

Soru

merhabalar hılal hanım Ben ukra ınşaattan hane plus projesinden daire aldım senet ile şu an içinde oturmaktayım ama senet ile aldığım için senetler bitiminde tapuyu alacağımız söylendi.benim 60 ay üzerinden senetlerim var.şu an 34 senet kaldı.ukranın başına bir icra yada iflas gelirse bizim halimiz ne olur acaba her şey bankalar üzerinden resmi ama yinede uykularımız kaçıyor.Teşekkürler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2013 | 10:10 Ümit GÖKÇE 325 Kişi okudu

tuzla emlak konutları

Soru

Merhaba; Tuzla emlek konutları projesinde aydınlı emlak konutun yapmış olduğu buyıl içerisinde teslim edilecek olan konutların tapuda ayrıca masrafı olacakmıdır olacaksa tapu masraflarının tamamını alıcımı ödeyecektir. Emlak konut bu konda nasıl uygulama yapmaktadır. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2013 | 10:39 Aziz kocaman 325 Kişi okudu