Tebenüş bey dumankaya ikon'dan 1 1 veya ofis almayı düşünme

Soru

Tebenüş bey dumankaya ikon'dan 1 1 veya ofis almayı düşünmekteyim yatırım amaçlı sizce kısa zamanda kira'ya verebilirmiyim ve dumankaya ikon hakkında görüşlerinizi alabilirmiyim ve şimdiden çok teşşekkür ederim bizleri aydınlattığınız için...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2009 | 20:56 Ali Yavuzer 324 Kişi okudu

merhaba ben milkpark projesi ile ilgileniyorum ama mt bazında f

Soru

merhaba ben milkpark projesi ile ilgileniyorum ama mt bazında fiyatlar biraz yüksek geldi sizce o bölge için iyimidir? hem oturmak hemde yatırım amaçlı düşünüyorum tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2009 | 13:03 gül derin 324 Kişi okudu

Efendim Arsa 600m kare 2parsel full deniz manzarali 2,5kat 2007 y

Soru

Efendim Arsa 600m kare 2parsel full deniz manzarali 2,5kat 2007 yilinda 60bin tl alindi bugun 120bin tl civarinda kriz de prim yapan bölge peki bi kac yila kadar sizce nekadar prim yapar sizce iyi bi yatirimi Gümüsyakaya Üniversite ve Liman kurulucakmis Villalik Arsalar sizce iyi prim yapiyormu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2009 | 16:56 Yusuf Sahin 323 Kişi okudu

Herşey gönlünüzce olma temennisylen size sormak istedğim sor

Soru

Herşey gönlünüzce olma temennisylen size sormak istedğim soru şudur.Ben eşimden ayrıldım yıllardır maddi geçim zorluk çektim.Geçen sene babamın vefatıylan bana 15o ooo ytl miras kaldı bende hep sitenizi takip ettiğimden nasıl yatırım yapabilirm diye oğlumlan devamlı düşündük.Bu paramızlan fiyapı bahçehirden 1 artı 1 daire innovi3 studyo birde esenyurtan yine 5o metrekare toplam ufak am 3 daire aldık sanırım 2 sene sonra daireler bitecek ve kiraya verceğiz.400 ytl den versek 1200 para geçer elimize rabbim nasip ederse.Endişem şudur orada çok daifreler var acaba kiraya gidermi? Birde lütfen ama doğru söyleyin akılıca yatırımmı yaptık biz?İnanın size duacıyım tebernüş kardeş..teşekkürlerrr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2010 | 13:41 sibel akaycı 324 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba; soyak'ın kuzey bahçeşehir olarak iki y

Soru

tebernüş bey merhaba; soyak'ın kuzey bahçeşehir olarak iki yıldan beri ilan ettiği bir projesi var. bir ara siz de iyi bir proje olacagından dem vurmuştunuz. soyak da 2010 ikinci çeyrek de projelerini satmaya başlayacagını söylemişti. son durum nedir acaba? boğazköyden ev almak isteyen biri olarak bekleyelim mi; yoksa şimdiden alternatifleri degerlendirelim mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2010 | 23:14 ahmet çağlar 323 Kişi okudu

merhaba-1955 yılında yugoslavya dan göçmen olarak geldikten s

Soru

merhaba-1955 yılında yugoslavya dan göçmen olarak geldikten sonra kuşadası-güzelçamlı beldesinde 14 dönümlük arazi kullanımımıza bırakıldı. kdastro, milli emlak müdürlüğü adına geçmiş, bundan sonra herhangi bi dahlimiz olmadı.eski muhtar kayıtlarında bu arazinin tarafımıza verildiğine dair belge mevcut,yeni çıkacak 2b yasaya göre herhangi bir hak talebimiz olabilirmi? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2010 | 12:36 hasan dervişoğlu 323 Kişi okudu

www.mimofinanz.com diye bir internet sitesi olan firma %0 faizle

Soru

www.mimofinanz.com diye bir internet sitesi olan firma %0 faizle konut sağladığını iddaa ediyor bu nasıl oluyor güvenilir mi? bu adamlar nerden para kazanıyorlar da insanlara bu hizmeti sunuyorlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2010 | 09:45 Yücel GÜNDÜZ 323 Kişi okudu

öncelikle çok teşekkür ederim ... 1977 de babam tarafından y

Soru

öncelikle çok teşekkür ederim ... 1977 de babam tarafından yaptırılan feriköy de gece kondumuz var 1982 de 2000 liralık makbuzda var ama bulunduğumuz ada 1952 den beri hazine belediye ve vakıflar tarafından mahkemelik bulunuyor ve bizede mahkeme sonuçlanıncayakadar birşey yapılmaz deniyor tapumuzu almak için ne yapabiliriz saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2010 | 13:07 yaşar çalkın 324 Kişi okudu

Merhabalar, Kiptaş Finanskent projesinden 2 1 120m2 ev aldım. Y

Soru

Merhabalar, Kiptaş Finanskent projesinden 2 1 120m2 ev aldım. Yatırım gözüyle baktığınızda oldukça memnunum ama oturacağım bir ev aldığım düşünülürse bir sıkıntı var. Aldığınız daireyi gezme şansınız yok malum, dolayısıyla size söylenenler doğrultusunda kabul edip alıyorsunuz. Fakat daha sonra dairenin net ölçümüne bakınca 120m2 denilen dairenin netinin 81m2 olduğu ortaya çıkıyor. Ortak alanlar deniyor. Otopark da bunun içindeymiş. Brütten nete bu kadar fark nasıl olabilir? Otopark nasıl ortak olarak dairenin ölçülerine dahil edilebilir? Tüketiciyi koruyan bir yer vr mı bu konularda? Zira bence yanlış bilgilendirme yapıyorlar. Alacak olanlar net ölçümlere iyi baksınlar!!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2010 | 11:42 samet sivga 323 Kişi okudu

Emlak Kulisi sitenizi yakından ve beğeniyle takip ediyorum. Ank

Soru

Emlak Kulisi sitenizi yakından ve beğeniyle takip ediyorum. Ankara da yer aldığı belirtilen "400evler" isimli bir projeyi tanıtmışsınız. Ancak, tanıtımınızda projenin detay bilgilerinde tutarsızlık olduğunu düşündüren bazı ifadeler gözüme çarptı.Projede 400 adet evin yanısıra 5 adet lise, 4 adet orta öğretim okulu,4 adet kreş,2 adet huzurevi,2 adet sosyal tesis, 3 adet ibadethane ve 2 adet akaryakıt istasyonu bulunduğu belirtiliyor. Bunlar da biraz abartılı geldi.Fiyatları da çok uygun geldi ve bu nedenle tam olarak nerede olduğunu öğrenmek için web sitesine gireyim dedim ama web sitesi de çalışmıyor. Sonuç olarak, doğru bilgi vermek konusunda ki hassasiyetinizi bildiğim için dikkatinizi çekmek istedim. Bilgiler doğruysa da emin olmuş oluruz en azından. Teşekkürler, iyi yayınlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2010 | 01:00 Özkan Bektaş 324 Kişi okudu