Tşk. projenin olduğu alanın eski halkalı çöplüğü olduğu
Tşk. projenin olduğu alanın eski halkalı çöplüğü olduğu konusunda bilgi ulaştı bana. Siz bölgeyi iyi bildiğniz için evveliyatınız bilirsiniz. iyi çalışmalar.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tşk. projenin olduğu alanın eski halkalı çöplüğü olduğu konusunda bilgi ulaştı bana. Siz bölgeyi iyi bildiğniz için evveliyatınız bilirsiniz. iyi çalışmalar.
Sayın Tebernüş Bey, Atakent 3 diye lanse edilen bu projede çok özel olan nedir ki insanlar neden bu kadar büyük ilgi duyuyorlar ? Konumu çok mu özel ? Çarşıya, otoyola, okula, trene, otobüse, eğlence merkezlerine çok mu yakın. Çok mu ucuz ? Piyasada bu kadar proje varken böylesine bir ilgiyi yaratabilmek ve böylesi fiyatlardan satış yapabilmek gerçekten örnek pazarlama başarısı olarak okullarda okutulmalı. Aslında Türk insanının konut alırken değerlendirme kriterlerinin ne olduğunu da merak ediyorum. Yoksa gaza gelme duygusu çok mu baskın? İyi geceler.
iyi tatiller.pazarları da dahil olmak üzere bizi aydınlatmaya devam ettiğiniz için öncelikle teşekkür ediyorum.önceki gün sitemizde "httpwww.emlakkulisi.comfiyapi_fiyaka_esensehir_de_93_adet_konutu_icradan_satisa_cikardi_-60457.html" şeklinde bir haber linki vardı.Haberin içeriğinde Fi-yaka Esenşehir projesinde nette 79 m2 brütte ise 125 m2 olan 93 dairenin icradan satılacağı yazıyordu.Fi-yaka Esenşehir projesinin 135 m2 lik tek tip 3+1 dairelerden oluştuğunu öğrendim.Bu bilgiler arasındaki fark nereden kaynaklanıyor.Bu icra ihalesi hakkında daha fazla detay nereden öğrenebiliriz?Bir de firmanın satış bedeliyle icradaki değeri arasında bu kadar fark olmasını neye bağlıyorsunuz ve nasıl değerlendiriyorsunuz?Saygılarımı sunuyor,çalışmalarınızda başarılar diliyorum...
peki o arkadasım orayı alırken kesinlikle birsey bilmeden evlerin cok eski arazinin degerli oldugunu dusnerek almıstı,şimdi dedi ki paran varda libadiyede emaarın yaplıacı yerde bagkur ve esin sitesi var almakta fayda var dedi.Site 30-40 yıllık bir site evler 160-170 bin.Orası ıcınde alıp tutmak mantıklı olabılır mı?=talıh guler mı bıdaha ?Ne dersınız 10 yıllık bole bır yatırım ıcın?Tsk
Merhabalar. My world europe resimleri için (ekibiniz dahil )teşekkür ederiz. Ama bu sefer ki resimlerden inanın ki hiçbir şey anlamadım(gerçi hava muhalefeti var demişsiniz) . Bunu saymayız en kısa zamanda yeni resimleri bekliyoruz. Ayrıca inşaatın ortasında hala elektrik direkleri görülüyor, kalkmayacak mı yoksa ? Hafta sonu satış ofisinde idim, meraklılarına için söylüyorum peyzaja bakan 1+1 daire hiç kalmamış. Herhalde önümüzdeki süreçte inşaat malzemelerindeki fiyat artışı , firmaların hızını kesecek , yeni projeler azalacak gibi. Sizce emlak sekterü durgunluğa girebilir mi?
iyi günler. 230 milyar nakit param var ve tam parama göre bir daire buldum hepsini peşin ödemeye karar verdim. ancak bankacılar aklımı karıştırıyorlar. bir miktar peşin verip kalanını faizler bu kadar düşükken banka kredisiyle almamı söylüyorlar. çok kararsızım. sizce ne yapmalıyım. ayrıca insanları bilgilendiriyorsunuz. emeğinize sağlık....
İyi akşamlar %5 imarlı arsaların fazla prim yapmayacağını söylemişsiniz. ben yaklaşık 2 ay önce çatalca çanakçada tamamen yatırım amaçlı 1780 m2 imarsız tarlayı 17,500 liraya yatrm amaçlı 5 yıl vadeli kredi ile satın aldım. Orta vadade düşündüğüm için imarsız olması benim için caydırıcı bir unsur olmadı. Kaldı ki imar planlarının sürekli değişkenlik gösterdiği bir ülkede 5 yıl yada 10 yıl süreli yatırım yaparken imara göre haraket etmek ne kadar doğru. imarsız bir tarla almak sizce doğru bir karar değil mi? 5 yıl sonra ödediğimden fazla kazanma şansım olmaz mı ?
Merhaba,Bu hafta sonu Halkali, İspartakule civarındaki projeleri dolaştım. En çok prim potansiyeline sahip projenin Avrupa Konutlari İspartakule olduğunu saptadim su anda. Atakent 3 ile kiyaslaninca fiyatlar çok komik kalmış. Siz ne düşünüyorsunuz ? Hemde yaza teslim . Ben oturmak için düşünüyorum ama prim potansiyelide önemli, birde Atakent 3 un normalde su andaki fiyatlarininda üzerlerine çıkacağını düşünürsek teslimde . İspartakulenin yuzdesel olarak prim potansiyeli daha çok gözüktü bana? Birde Tebernus Bey İspartakule butik bir site daire sayısı nispeten az yasam daha keyifli olabilir bence. En son hayat satranca benzer ama aslında tavla gibidir , muthis bir laf çok hosuma gitti)
Tebernüş Bey;fikirtepeyle ilgili cevabımı aldım hala bir şansımın olduğunu söylüyorsunuz ama bu epey düştü bana göre peki gültepeyle ilgili ne düşünüyorsunuz orasıda bildiğim kadarıyla iskansız bir semt burada yatırım nasıl olurTeşekkürler
sayın,Kireçci,Sinpaş,Bosphorus city projesinden 22 ay önce bir daire aldım(maket desek)30122010 da teslim olacağını bildirdikleri dairemin içinde bulunduğu blok ta çok yavaş ilerleme olması sonucu,zamanında teslim edilemeyeceğini düşündüğümden bundan 5 ay önce dairemi satılığa çıkardım. Ancak 27 aydır ödenen paraya bile razı olmama rağmen dairemi satamadım.Bu arada bu süre içerisinde ödeme yapamadığım için bana sözleşmemin fesh olacağı bilgisi geldi.Uzlaşmak istediğim de ise siz 6 ay teslimatın geçikeceğini söyleyebiliyorsunuz da ben şimdiye kadar teslim almadığım daire için 27 aydır korkunç rakamlar ödememe rağmen gecikmiş taksitlerime tahammül edemiyorsunuz.Bu nasıl adalet dediğimde,bana sözleşmedeki 150 güne kadar teslimatda gecikme olabilir ibaresini gösterdiler.Lısacası hukuken bir şey yapamıyorum.Herkes konuttan para kazandı.(en azından aldığı dairede oturarak kira vermedi)Ben şimdiye kadar ödediğim paraları alamıyorum.Sinpaş %10 kesinti yapıp paranızı iade edicez diyor üstelik. Sayın Kireçci siz benim yerimde olsanız nasıl bir yol izlerdiniz. Değerli görüşlerinize ihtiyacım olduğunu bilgilerinize saygı ile sunarım