Merhabalar tebernüş bey bugün özyurtlar ntowers projesine dai
Merhabalar tebernüş bey bugün özyurtlar ntowers projesine daire fiyatlarına zam yaptı bunu neye yorumluyorusunuz inşaat firmaları politika değişikliğinemi gidiyor saygılarımla...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhabalar tebernüş bey bugün özyurtlar ntowers projesine daire fiyatlarına zam yaptı bunu neye yorumluyorusunuz inşaat firmaları politika değişikliğinemi gidiyor saygılarımla...
merhabalar, iyi bayramlar. Cerkezkoydeki Narinpark konutlari icin kira getirisidaire fiyati orani kisa ve orta vadede istanbul ortalamasini baz aldigimizda yuksek olurmu? birde kira getirisi sebebiyle satin alacagim daire icin yeni acilacak kartal adliyesi civarimi yoksa cerkezkoydeki bir projemi daha uygun olur. Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim. Saygilarimla,
merahab Tebernüş bey,Size bir sorum var ara ara sporcity konutları için yazılar yazıyorsunuz hayat devam ediyor diyorsunuz 2. etap temeli atıldı diyorsunuz... OYSA BUGUN HALA EVLERİN TESLİM EDİLMEDİĞİNİ HATTA BİTMEDİĞİNİ BİLİYOR MUSUNUZ??
iyi akşamlar,tebernüş bey kardeşim, bugün bir okurumuza fi life da açık yok demişsiniz dikkatimi çekti ama filife sitesine girerseniz açık ve kapalı havuz yazdığı gibi bize veilen sözleşmedede yazıyor acaba siz fikretbeydeb bir tüyomu aldınız kapalı havuzu iptalmi ettiler .benim elimde sözleşmede yazıyor.
Merhaba. Avrupa konutlari ispartakule den. M2 si 1.870 tl civarina, oturum amacli ev aldim. Bu alimi yaparken halkali bolgesi ile ispartakule arasinda cok kararsiz kalmama ragmen,emsal dusuklugu, 6-8 sene sonraki olasi gelisimleri de goz onune alarak ve herseyden onemlisi ispartakule daha fazla icime sindigi icin bu lokasyonda karar kildim. Son gunlerde henuz fiyatlari aciklanmamis olan atakent 3 icin 1.900 tlm2 fiyat beklentilerini okuyorum sitenizde. Bu beklentiler bana cok ta rasyonel gelmiyor. Sonucta ben kararimi ispartakule den yana verdim fakat halkali lokasyonu, su an icin daha gelismis bir yer ve ustelik sehre de daha yakin. Tum bunlari goz onunde bulundurunca artas insaatin, bu iki lokasyonda ayni fiyattan satis yapmayacagini dusunuyorum. atakent 3 konusundan yoruldugunuzun farkindayim, uzun yorumum icin ozur dilerim) Tum bilgi ve yonlendirmeleriniz icin sonsuz tesekkurler..Iyi aksamlar
iyi akşamlar tebernüş bey. ben müsadenizle,size değil de buraya yazma lütfunda bulunan fiyapı proje satış depğartmanından şenay ünsal hanıma sormak istiyorum.. şenay hanım bugün havadan emlak sitesinde fi life inşaatına baktım. nerdeyse toprakla paralel konumda ,fazla ilerleme göremedim teslim tarihi yaklaşıyor. birde hemen dibinde bulunan özel oto tüv var ayrıca yine A 1 bloğun çizgi hizasında baska bir yapı mevcut bu yapı ne zaman yıkılacak ta siz oraya A 2 bloğu yerleştireceksiniz kısaca satın aldığınız arsada baska kaçak konut var neden bu güne kadar yıkılmadı inşşaat nasıl devam edecek lütfen oraya gitme imkanınız yoksa havadan sitesin deki resimlere bakınız ,fikret beyin haberi varmı teşekkürler.
Merhaba. 10 aralık cuma günü Temapark'ın ihalesinde ikinci oturum vardı. Sitede bir haber göremedim. Nasıl sonuçlandı bilginiz var mı?
Sayın uzman, finanskentte teslim zamanı sanırım myıs ayı içinde olacak. Acaba tapuların verilmesi ne zamanı bulur? Bir de başlangısından bugüne ve yarına doğru genel perspektifli bir Finanskent değerlendirmesi yapar mısınız?
Cevabın başına değinmeden geçemem, halkalıda 1000 liradan 2500 liraya çıktığını söylemişiniz ya, ben zaten o dönemin kaymağını yemiş biri olarak yazıyorum fikrimi.. matematikte bir üstel fonksiyon vardır, bir de logaritmik fonksiyon, tabanın basit kesir olup olmamasına göre eğrisi farklı çizilir bunların, yeri gelir siz apsisi ne kadar uzatırsanız uzatın, fonksiyon değeri fazla oynamaz.. o apsisi hayatımızdaki zamanla, tabanın basit kesirliğini de bugünkü faiz oranlarıyla, fonsiyonu da birikimle ilişkilendirdiğiniz vakit ne demek istediğimi anlayacaksınız.. çok basit bir dille tam olarak aynısı olmasa da şunu söyliyim hani çıkmış ya 2 buçuk katına, şimdi de 2500 den çıkan 'bazı' konutlar 2 senede 2 buçuk katına çıksın da görelim hadi, ben demiyorum ki konut kazandırmaz, bilhakis AKILLI yatırım çok iyi kazandırır, iyi bilenlerden biiriyim, ben akıl sadece bende var da demedim, benim söylediğimden bu çıkmaz, fikrimizi tartışalım yıpratmaya çalışmadan
Papatya Residence 2 projesinde, 102m2 (60m2 net), 2011 Aralık teslim, güney cephe, 14.kat(dolayısıyla önü açık) 1+1 daireden geçenlerde sıkışmış birinden 87.700 TL ye aldım (1.300 TL civarı tapu vs masrafı ödedim + Düzlem Yapı ile 3000 TL lik abonmanlık seneti imzaladım). Sizce iyi bir yatırım mıdır? Şuan satış ofisi 107 + masraf + senet şeklinde satıyor. Gelecekte metrobüsünde gelmesi ile ikinci bir Ataköy olmasını ve fiyatların gerçek anlamda prim yapması şansını nasıl değerlendiriyorsunuz?