Tebernus bey merhabalar. Istanbulda yatirim dusunuyorum. Avrupako

Soru

Tebernus bey merhabalar. Istanbulda yatirim dusunuyorum. Avrupakonutlari3 fiyatlari makulmu m2 fiyatlari? kendileri taksitlendirme yapacakmi? primpotansiyeli nedir? ayrica Autopia beylikduzunden ne dusunuyorsunuz? yatirim amacli. Cevaplariniz icin tesekkerler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 21:57 E.KART 323 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, ayazağadaki büyük ihalenin rakamların

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, ayazağadaki büyük ihalenin rakamlarına bakılırsa m2 bazında yüksek bir rakam çıkacak sanırım, herkes bu yönde fikir beyan ediyor. Bir tanıdığım bu bölgeye yakın sayılan ve inşaatı devam eden finanskent projesinden 2+1 122m2 daireyi 275000 tlye aldı ve bizi de bu projeden ev almak için ikna etti diyebilirim. Kendisi 5 ay önce almıştı ve şu anda 2+1 122 m2 daire için 337bin tl civarında bir rakam isteniyor. Son ihalenin bu projeye olumlu etkisi olur mu? Bu fiyattan alırsak prim yapma olasılığımız var mıdır sizce? Ayrıca finanskent projesi genel hatlarıyla yatırım için uygun mudur? Çok teşekkürler. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2010 | 23:50 osman alioğlu 323 Kişi okudu

Selamlar. Halkalıdaki M.Akif Ersoy hastanesi ve divan reidence a

Soru

Selamlar. Halkalıdaki M.Akif Ersoy hastanesi ve divan reidence arasındaki hattın üst kısmında inanılmaz geniş bir arazi var. Kimindir ? Ne yapılmak isteniyor? Bilgileriniz varsa paylaşırsanız sevinirim. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2010 | 17:36 ibrahim kara 324 Kişi okudu

iyi günler tübernüş bey,kolay gelsin.ben bir konuda fikrimi b

Soru

iyi günler tübernüş bey,kolay gelsin.ben bir konuda fikrimi belirtmek istiyorum.sukent hisseleri hakkında bazı söylenenler var.ben bir süre önce bu hisseler ile ilgilenmiştim,ancak bir süre sonra fiyatın çok da düşük olmadığını farkettim.çünkü bu daireler towerlandin diğer 3+1 dairelerinden çok daha küçük ve daha da önemlisi kat planlarına bakıldığında,biçimsiz.mesela geçen yüzyıldan kalma bir şekilde salondan odaya geçme gibi bir durum sözkonusu.metrekare fiyatı da bu sebeple 2900-3000tl de kalıyor,diğer towerland dairelerinde ise 4000 tl.ancak bu araştırmalarım sırasında hisse sahiplerinin yıllar boyu çektiği sıkıntıları,dar bütçeleri ile yaptıkları birikimlerle elde ettiklerinin büyük balıklarca nasıl ucuza kapatılmaya çalışıldığını gördüm.inşallah mutlu sona ererler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2010 | 09:26 murat gök 324 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.֖zyurtların yeni projesi Ak&N Merkezin

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.֖zyurtların yeni projesi Ak&N Merkezin Esenyurt'un tam merkezinde inşa edileceği söyleniyor.Tam olarak yeri neredembilginiz var mı?Bir de Esenyurt'ta orta çaplı marketler dahi zor açılıyorken buraya Akmerkez tarzı binlerce mağaza ve ofisin olduğu bir proje yaşar mı?Değerlendirmeleriniz için teşekkür ederim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2010 | 01:00 Eren YOLDAŞ 323 Kişi okudu

iyi günler çanakkale gelibolu civarında 2saat uzaklıktada ola

Soru

iyi günler çanakkale gelibolu civarında 2saat uzaklıktada olabilir yaz kış ikamet edebileceğim güzel konut projeleri varmı yada kendimmi inşa etsem ne tavsiye edersiniz nereyi tavsiye edersiniz şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 16:36 ahmet güler 323 Kişi okudu

Finanskentte TEM\'e bakan kuzey cephe üst kat 85 m2 1+1 daireler

Soru

Finanskentte TEM'e bakan kuzey cephe üst kat 85 m2 1+1 daireler 300-305 bin TL civarında iken, güney cepheler 280-285 bin TL civarında. Normalde TEM manzarası iyi bir manzara değil üstelik ses problemi olabilir ve ayrıca soğuk da olur. Ancak kuzey cephenin neden güney ccephelerden pahalı olduğuna aklım ermiyor. sizin bu konudaki fikriniz? Ben güney cepheden 1+1 alacağım şu anki fiyat 283 bin TL. Mayısta teslimat zamanı geldiğinde ve üniversite yapıldığında fiyatlar ne olur acaba? Bir de sonradan projedeki balkonlar tümden iptal edilmiş. Balkonsuz bir ev olması fiyatı ne kadar etkiler?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 18:54 İlker Ataman 323 Kişi okudu

mrb tebernüs bey, çekmeköy carpediem konutlarını gezdim, m2

Soru

mrb tebernüs bey, çekmeköy carpediem konutlarını gezdim, m2 fiyatları 2000-tl civarında evlerin planlarıda gayet güzel,oturumluk bir daire düsünüyorum ama sizce fiyatlar uygunmudur ve prim yaparmı acaba? iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2010 | 18:37 Sevgi Kayaalp 324 Kişi okudu

Merhabalar tebernüş bey bugün özyurtlar ntowers projesine dai

Soru

Merhabalar tebernüş bey bugün özyurtlar ntowers projesine daire fiyatlarına zam yaptı bunu neye yorumluyorusunuz inşaat firmaları politika değişikliğinemi gidiyor saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2010 | 16:37 osman pınarcı 324 Kişi okudu