Merhaba,Maltepe basibuyukde Kentplus centrium projesinden daire a
Merhaba,Maltepe basibuyukde Kentplus centrium projesinden daire aldim.Sorular;1) Proje cevresinde veya bu bolgede kentsel donusum kapsaminda yeni yatirimlar olacakmi 2) Bolge gelisecekmi? Yesil alanlar ve parklar yapilacakmi? 3) Proje gelecekte prim yaparmi. 4)Ulasim konusunda nasil bir gelisme olacak?Yanitlar icin cok tesekkur ederim.
