Merhaba Tebernus Bey,Avrupa resıdence ile ışgılı bırkac sor
Merhaba Tebernus Bey,Avrupa resıdence ile ışgılı bırkac sorum olacak.1- 2+1 120 m2 469.000 tl ve aylık kıra 1800-2000 tl , bu durumda 240 ay gıbı gerı donusu var, mantıklı mı?2-Daırelerın daha yarısının satısının tamamlandıgını dusunursek prım yapabılır mı? 3- Caddeye bakan kısım fıyatları , Tem'e(veya Avrupa konutlarına) bakan kısma gore 50.000 tl daha dusuk, bu makas normal mı?Tesekkurler
