Merhaba Tebernüş Bey, gebze fiyapı projesiyle ilgili durumu Fi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, gebze fiyapı projesiyle ilgili durumu Fikret Bey ile görüşme şansınız oldu mu? Neden bu şekilde 2. kez daire yok denmesinin üzerinden 1 ay kadar zaman geçince yeninden satışa çıkartılmış açıkçası oldukça merak ediyorum. Alan bir yatırımcı ile uzlaşmazlık mı söz konusu yoksa kendileri mi değişik bir satış politikasının peşinde koşuyorlar. Teslime yaklaşık 5 ay kalmışken elde kalan daireleri satmak için bir kampanya yapmayı düşünüyorlar mıymış acaba? Neticede teslim sırasında firmanın elinde daire olması benim gibi yatırım amaçlı alıp bittiğinde satarak karını realize etmek isteyen alıcılıarı zor durumda bırakmaz mı? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 11:09 can sarıoğlu 319 Kişi okudu

Merhaba tebernus bey, Oncelikle buyuk bir sabirla butun sorulara

Soru

Merhaba tebernus bey, Oncelikle buyuk bir sabirla butun sorulara verdiginiz cevaplar ve desteginiz icin tesekkur ederim. Malesef emlak piyasasina oldukca yeniyim onun icin yorumlariniz benim icin cok onemli. Soru su bir proje icin fiyat almaya gittiginizde satis temsilcisinin soylediklerine ne kadar inanmak gerekir? Simdiye kadar gittigim 2 projede de ellerindeki bol kusuratli liste fiyatini gostererek 1 kurus dahi indirip yapilamayacagini ancak odeme planinda birkac degisiklik yapilabilecegini soyluyorlar. Buradaki liste fiyatlari gercekten herkese uygulanan fiyatlar mi olur? Yoksa bunlar bize uygulanan pazarlama taktikleri midir? Ya da ellerinde ust katlardan daire kalmadigini iddia edilirken yaklasik 5-6 ay sonra aradiginiz katlarin satilmaya basladigini gorebiliyorsunuz. Acaba katilabilecegim kaziklanmadan ev alma kursu var midir ))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 20:22 eray erese 319 Kişi okudu

tebernüş bey başbakanın bahsettiği kanal ayamama deresi mi a

Soru

tebernüş bey başbakanın bahsettiği kanal ayamama deresi mi acaba? kanalın genişliği 100- 150 m olacak çevresinde sosyal donatı alanları olacak, bu cümlelerin aynısını ayamama turizm vadisi projesinden hatırlar gibiyim. siz ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 12:52 tolga kaya 319 Kişi okudu

tebernuş abbi başbakan kendı ağzından kanalın cıkış ağz

Soru

tebernuş abbi başbakan kendı ağzından kanalın cıkış ağzının silivri olduğunu söyledi siz ısrarlan kanalın yonunu değiştiriyorsunuz sizi tebrık edıyorum.bundan sonra siz bille silivriye engel olamayacaksınız.bırakın mıllet tarlalalarını satsın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 16:12 adnan kayacan 320 Kişi okudu

Tebernüş bey havadan emlak sitenizin hayranıyım öncelikle bu

Soru

Tebernüş bey havadan emlak sitenizin hayranıyım öncelikle bunu ifade etmek isterim. Hem bölgenin hemde projenin sizin pencerenizden önemi bizi etkiledi, kararlarımızda etkisi büyük ölçüde oldu diyebilirim. Nish adalar projesinden ya 4+1 yada 3+1 A tipi teraslı daire satın almaya karar verdik. Çok büyük bir ihtimal ile deniz manzaralı 3+1 A tipi teraslı daireyi seçicez, son yorumlardan iki arkadaşımın sorularını okudum. Teraslarda bazı sorunlar mevcut sanırım. Ara geçiş meselesini tam anlayamamkla birlikte satış ofisine sorucam. Ama üst kapamanın kesinlikle standart olması herkezin bir model ile kapama yapması ve bu kapamanın mutlaka ama mutlaka modern ahşap sabit kapama ile yapılması şart diye düşünüyorum. Eğer durum böyle olmayacaksa teraslı daireden vazgeçebiliriz 4+1 daireye yönleniriz. Tam bu noktada sizden fikir almak istiyorum, sizce teraslı olmasından dolayı extra bir prim yaparmı ? sitede tüm dairelerden bol miktarda var fakat her büyük blokta sadece 2 adet teraslı 3 odalı daire var. Fikrinizi öğrenmem mümkünmü acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 17:58 Edip Törpülü 319 Kişi okudu

tebernüş bey selamlar,aracılığınız ile,avrupa konutları

Soru

tebernüş bey selamlar,aracılığınız ile,avrupa konutları ıspartakuleden müstakbel komşumuz yavuz şahin beye bir sorum olacak,öncelikle anaokulu ile ilgili endişelerine sonuna kadar katılıyorum.ancak kendiside okulun verildiği ismi açıklamamış,ayrıca bahsettiği gibi ise süleyman bey nasıl böyle bir hata yaptı onuda anlayamadım,ayrıca yavuz beye bahsettiği detayları nasıl öğrendiğini bizim bilmediğimiz bir örnek daire mi oluşturulduğunu sormak istiyorum. acaba projede dairedeki çamaşır odalarının kaldırıldığına kadar detaylı bilgiye nerden ulaştı acaba....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 21:33 yaşar oktay başçiftçi 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Bizim Büyükçekmece Stadının 100 metr

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Bizim Büyükçekmece Stadının 100 metre ilerisinde İski arıtma tesislerine gelmeden sağda 600m2 bir arazimiz var. Şu anda o bölgede 2.5 dönüme 1 villa imarı veriliyormuş. Bölgenin geleceği hakkında bir bilginiz var mı? İmar verilme durumu olabilir mi? Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 12:05 mehmet ergen 319 Kişi okudu

2009 Aralıkta aquacity 2010 Teslime kadar tutarin %30 unu taksit

Soru

2009 Aralıkta aquacity 2010 Teslime kadar tutarin %30 unu taksitle sinpaşa,Teslimde de kalan %70 in -tamamını- banka kredisiyle sinpaş garantörlüğünde kapatabilecek bir kampanya yaptı, kalan tutarsa banka faizi yerine tüfe üzerinden artıcaktı. Anapara garantiside verdiğini iddaa etti. Toplu param olmadığından Ödeme kolaylığı yüzünden bu projeye girmiştim dairenin yüksek fiyatına katlanmıştım, projesinden f bloklardan 2+1 daire aldım,Ancak şuan bahsettiğim tutarın tamamını değilde %75 ini anlaşmalı bankalarla kredilendirebileceklerini söylüyorlar sebep olarakta kanundaki değişiklikten bahsediyorlar oysa halen %95 kredi verildiğinin reklamları yapılıyor, bu şekilde evin değerinin yarısını ev tesliminden 4-5 ay önce tahsil ediyorlar, ev değeri olarakta benim 2009 da satın aldığım değerden hesaplıyorlar, Anapara garantisiyle bırakmak istediğimde de %8 i bulan kesinti yapmak ve kalanıda ev tesliminde ödeyeceklerini belirtiler. Bu sözleşmede vardı ancak ev tesliminin satışta söylenene göre 10 ay sözleşmeye göre 4 ay geçikeceği kesin. Evi satın alırken satış görevlisi evlerinin içlerinin 6 ay içinde bitirilme zorunluluğu olduğu için haziran 2011 de teslim edileceğini söylemişti, şuan gözüken tarih 05.2012 6 ayda alıcılar evlerinin içlerini yaptıracaklar.Sonuç olarak eve giremeden 1 sene önce evin tutarının yarısını benden almış ve banka kredisine sokmuş olacaklar. Yalan reklam yapmaları konusunda itiraz etsem sonuç alabilirmiyim?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 15:27 Engin Ziya 320 Kişi okudu

merhaba,tebernüş bey,soyak park aparts,de brut,m2.46,45.3kat, 1

Soru

merhaba,tebernüş bey,soyak park aparts,de brut,m2.46,45.3kat, 1+1 daire 136 bin tl aldım.2 ay sonra 13 bin tl.iyade ettiler daire 123 bin tl,geldi.tapu masrafları hariç.sizce? bu şartlarda yanlış bir yatırımmı yaptım.teşekkür,ler.iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 12:43 tuncer ocak 320 Kişi okudu

iyi calısmalar.proje ismi vermeden soracam soruyu.kurtköy de 79

Soru

iyi calısmalar.proje ismi vermeden soracam soruyu.kurtköy de 79 bin liralara satılan studyolar su an 400 tl den kiracı bulamamakta(40 m2).peki 47 bin liraya satılan tuzla aydınlıdaki studyolar (35m2) 200 liraya mı kiracı arayacak..bu evleri alanlar bunun bilincindemi acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 17:07 cevat salcı 320 Kişi okudu