Merhaba, 3. etapta yaşıyorum. Yatırım amaçlı bir dükkan al

Soru

Merhaba, 3. etapta yaşıyorum. Yatırım amaçlı bir dükkan almayı düşünüyorum. Avrupa Konutları Atakent 3, Şua İnşaat, Görgülü İnşaat-Arena Alışveriş merkezi arasından hangisini tercih etmek mantıklı olur? Dükkanların metrekare fiyatlarına ulaşamadım. Bahsi geçen yerlerdeki dükkanların metrekare fiyatları için hangi fiyat aralığını ve hangisinin daha iyi bir yatırım olacağını öngörüyorsunuz? Cevabınız için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 21:19 Cenk Beytorun 320 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Bir süredir devam eden ev arayışımız

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Bir süredir devam eden ev arayışımızı tamamlamak üzereyiz. Ümraniye Site mahallesinde Soyak Yenişehir'in yakınında bulunan oturum başlamış 2 blokulu bir siteden brüt 135 m2, geniş mutfaklı ve içerisinde Ebeyevn Banyosu olan bir dairede karar kılmak üzereyiz. Sitenin altında kapalı otopark bulunuyor. Girişinde güvenlik var ve etrafında güvenlik kameraları kurulmuş. 195.000 TL gibi bir fiyata anlaşmak üzereyiz. Bu bölgede kiralar 750 TL civarı ve bu da kira çarpanını 250'nin üzerine taşıyor. Lokasyon olarak eşimin ve benim işime aynı mesafede ortada kalıyor. İlk evimiz olacak bu daire için görüşleriniz nedir? Bu bölgenin yakınına gelecek bankalar piyasada hareketlilik yaratır mı? Değerli görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 19:39 Hasan Soydan 320 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Sizin öngörüleriniz ve tavsiyeleriniz

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Sizin öngörüleriniz ve tavsiyeleriniz sanırım FİYAPI da kabul görmüş olacak ki, özellikle müşteri ilişkileri ve kurumsallık açısından güzel gelişmeler var. Bir kere İnternet siteleri kendilerine yakışan şekilde güzel olmuş.Müştteri hizmetleri olarak genel bir çağrı merkezi telefonu var artık ) Ancak bugün siteyi incelerken 4 Aylık Faliyet raporu diye bir görsel sunum hazırlamışlar. Burada devam eden tüm projelerin 4 aylık gelişmelerine göre resimleri , konut sayıları ve bitiş tarihleri belirtiliyor...Fi-tower projesine geldiğimizde bitiş tarihi olarak KASIM 2011 diye bir açıklama görünce Şok oldum resmen...Bu zamana kadar ilk etabın Haziran erken teslim , sonrakilerinde EYLÜL teslim olarak bildirilmesine rağmen bir anda ortaya KASIM 2011 teslim diye bir şey çıktı... ???Bugün aradım müşteri hizmetlerini sanırım ki bu yeni kampanya için çok yoğunlar , Fikret Bey in siteye aktardığı telefonuda aradım kimse çıkmadı... Hafta içinde görüşme imkanınız varsa Fikret Bey' veya kurmaylarına sorabilirmisiniz Fi-Tower için KASIM 2011 teslim lafı sürpriz yumurtadan çıkar gibi nereden çıktı... ?? (Syg.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 10:53 Gökmen Karaca 320 Kişi okudu

soyak park aparts tan 116500 TL ye 1+1 45 metrekare daire almayı

Soru

soyak park aparts tan 116500 TL ye 1+1 45 metrekare daire almayı düşünüyorum ama ek masraflarla 120000 TL (TAPU) diyorlar. Bu fiyatlara bu bölgede karlı bir yatırım yapmış olurmuyum acaba? 4-5 yıl sonra satmayı düşünüyorum. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 20:08 Hüseyin Çiçekçi 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey Beykoz öğümce köy taraflarında bir ka

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Beykoz öğümce köy taraflarında bir kaç proje var ve hem oturum amaçlı hemde yatırım amaçlı uygun buluyormusunuz ? ( 350.000 400.000 $ civarı site içi çok güzel evler var)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2011 | 10:43 erol toros 320 Kişi okudu

Tebernüş Abi Merhaba... Ağaoğlu My Town Ispartakulenin hemen

Soru

Tebernüş Abi Merhaba... Ağaoğlu My Town Ispartakulenin hemen alt kısmında yapılacak olan AVM My Towna kısa ve uzun vadede ne gibi artıları olur... Yada hastane ve okul olmadığı için herhangi bir etkileşim yapmaz mı?İyi çalışmalar dilerim...Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 10:11 Ahmet Ege 319 Kişi okudu

Ispartakulenin havası temiz manzarası güzel bunlara ben de kat

Soru

Ispartakulenin havası temiz manzarası güzel bunlara ben de katılıyorum.Ama ben orada şuan 250000e ev aldığımı varsayıyorum nitelikli bir projeden orada oturduğum en az 3 yıl boyunca etrafım inşaat olacak gürültüsü çamuru tozu toprağı hiç eksik olmayacak sonra dışarı çıkmak istesem ulaşım sorunu yaşayacağım hayat o siteden ibaret değil ki.Benim fikrim ben bütün bu zorlukları yaşayacaksam 3 5 yıl sonra buna değmeli yoksa ben bugün 250ye alıp 3 yıl sonrada aynı fiyata ev bulabileceksem oradan bnm 3 yıl sıkıntı çekmem anlamsız anlatmak istediğim bu yoksa ıspartakule gelişim aksında ve ileride değerleneceğinden de hiç şüphem yok ama ne kadar zaman sonra değerlenir onu kestiremiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 15:27 elif çınar 320 Kişi okudu

merhabalar.Dün DAP burgudan 1+1 55 m2 deniz manzaralı bir daire

Soru

merhabalar.Dün DAP burgudan 1+1 55 m2 deniz manzaralı bir daire 260,000 için kapora yatırdık. Amacımız bir yıl sonra satıp oturmak için bir daire almak.gelir elde etmek için bu projede bir yıl nasıl bir süre.Görüşleriniz benim için çok önemli.Ailece sağlıklı mutlu günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 13:01 hülya öksüz 319 Kişi okudu