Tebernüş Bey, size ilk kez bir soru yöneltiyor olmakla birlikt

Soru

Tebernüş Bey, size ilk kez bir soru yöneltiyor olmakla birlikte internet sitelerinizi sürekli takip ediyorum. siz sorum, sonuçta fiyapı iyi niyetli de olsa ortada bir sorun var. Projenin gecikeceği kesinleşti (Ağustos teslime göre). Fiyapı kasımdan itibaren yasal gecikme kira bedelini ödeyeceğiz diyor ama yaklaşık 1100 daire 400TL ödese ayda 500,000 TL yapar! sizce fiyapı bu ödemeyi yaapr mı? ayrıca sözleşmemiz noter onaylı değil, herhangi bir ihtilaf durumunda noter onayı bariz bir fark yaratır mı acaba? Noter onayı da ekstradan 500TL gibi bir masraf demek bu arada....Saygılarımla, iyi çalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 16:37 Fatih YILDIZ 320 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey Ihlamur evlerinin altı, Güneşpark 1 in

Soru

Merhaba Tebernüş bey Ihlamur evlerinin altı, Güneşpark 1 in yanı, Asteria nın önündeki arazide ne yapılması düşünülüyor?bilginiz varsa iletirseniz sevinirim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 23:26 Hülya Yıldırım 319 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,sanırım projeler açıklandı, dumankaya

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,sanırım projeler açıklandı, dumankaya adres panorama ile ilgili görüşünüzü alabilirmiyim,metrekaresi 1250 TL olarak açıklanan fiyat nasıl, bölge prim yaparmı?niyetim 1+1 satın almak..ilginize teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 16:48 Melih Alyanak 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey ofisim istanbul projesi hakkındaki dü

Soru

Merhaba Tebernüş bey ofisim istanbul projesi hakkındaki düşüncelerinizi rica edebilirmiyim.Teşekkürlerimi sunar,başarılarınızın devamını dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 14:30 SEDA ÇAKIR 319 Kişi okudu

iyi çalışmalar tebernüş bey bizim arazimize 18. madde uygula

Soru

iyi çalışmalar tebernüş bey bizim arazimize 18. madde uygulanmış fakat burada emsal uygulanmış emsal 0.40 yani düşük yoğunluk kime sorduysak bu plam birdaha değişmez diyorlar belediyede aynı şeyi söylüyor sizce zaman içerisinde değişirmi ? beklemek mantıklımı şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2011 | 22:32 özcan yiğiter 320 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, emlakkulusi.com\'un manset haberlerinde s

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, emlakkulusi.com'un manset haberlerinde sadece fiyat ve oda sayısı birlikte yazmasına ilaveten sizin sürekli önemle vurguladığınız m2' side manşat haber yapılabilir mi?Yoksa haberlerin detayları da okunsun oradaki fırsatlar öğrenilsin diye bilerek mi bu şekilde manşet atıyorsunuz )) İyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2011 | 20:12 Ümit Hamdi Gelen 319 Kişi okudu

iyi akşamlar!bu saatte geç ama kusura bakmayın.biz elitcity pr

Soru

iyi akşamlar!bu saatte geç ama kusura bakmayın.biz elitcity projesinde kardeşim için daire baktık almayıda düşünüyoruz ama bu akşam üzeri bir çevresinde dolaşalım dedik ve arka sokağının tamamen gecekondu mahallesi olduğunu gördük,canımız sıkıldı,biraz internetten araştırayım derken sizin sitenizi gördüm .fiyatları yüksek olmasına rağmen almak istiyoruz ama arka sokağına takılıyoruz.sonuçta aynı çevre de gecekondu sokağı..sizin ön görüşünüzü alabilirmiyim.teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 23:06 büşra şahin 320 Kişi okudu

Selamlar nasılsınız? Ahmet korkmazın sorusuna cevaben imar ka

Soru

Selamlar nasılsınız? Ahmet korkmazın sorusuna cevaben imar kat değil 12.50 veya 15.50 mt olarak verilir.Mütaahitlerde 12.50 3 katdır, aslında zemin ve bodrumla 5 katdır. 15.50 de 4 tam katdır zemin hariç.4 kat dendiğinde piyasada zemin ve bodrum sayılmaz.Paylaşmak istedim. Sorum Ege yapının projesine m2 olarak 2500 -2800 aralığı sizce yatırım yapılabilir mi oturula bilir seviyeler midir.saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 17:42 Ahmet şahin 319 Kişi okudu