iyi akşamlar!bu saatte geç ama kusura bakmayın.biz elitcity pr

Soru

iyi akşamlar!bu saatte geç ama kusura bakmayın.biz elitcity projesinde kardeşim için daire baktık almayıda düşünüyoruz ama bu akşam üzeri bir çevresinde dolaşalım dedik ve arka sokağının tamamen gecekondu mahallesi olduğunu gördük,canımız sıkıldı,biraz internetten araştırayım derken sizin sitenizi gördüm .fiyatları yüksek olmasına rağmen almak istiyoruz ama arka sokağına takılıyoruz.sonuçta aynı çevre de gecekondu sokağı..sizin ön görüşünüzü alabilirmiyim.teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 23:06 büşra şahin 320 Kişi okudu

Selamlar nasılsınız? Ahmet korkmazın sorusuna cevaben imar ka

Soru

Selamlar nasılsınız? Ahmet korkmazın sorusuna cevaben imar kat değil 12.50 veya 15.50 mt olarak verilir.Mütaahitlerde 12.50 3 katdır, aslında zemin ve bodrumla 5 katdır. 15.50 de 4 tam katdır zemin hariç.4 kat dendiğinde piyasada zemin ve bodrum sayılmaz.Paylaşmak istedim. Sorum Ege yapının projesine m2 olarak 2500 -2800 aralığı sizce yatırım yapılabilir mi oturula bilir seviyeler midir.saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 17:42 Ahmet şahin 319 Kişi okudu

Merhaba Daha önce bu konu ile ilgili fikrinizi sormuştum ama ge

Soru

Merhaba Daha önce bu konu ile ilgili fikrinizi sormuştum ama gerçekten kararsız kaldımSamimi tavsiyenize ihtiyacım var. B.düzü Beyzade konaklarında 3+1 , 135 m2 güney batı cephe ortak alana bakan 5.kat bir daireye karar verdik. 100 000 peşin kalan tutarına kredi almak istiyorum fakat krediler yükseldiği için geri ödemesi ciddi bir rakam tutuyor . Toplamda 325.000 e mal oluyor . Sizce biraz daha beklesem bu fiyata emsal bir proje bulabilir miyim ? Fiyat oldukça makul geldi bana ama siz daha iyi bilirsiniz .Yoksa metrobüs rüzgarıylada fiyatlar bu noktaya gelir mi dersiniz ?Bilemedim )) Arzu ederseniz cevabı şahsi mail adresime de gönderebilirsiniz .Acil yardımınıza ihtiyacım var .Yardımcı olmanız ricası ile .Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2011 | 20:14 erkan abdul d 319 Kişi okudu

Merhaba, İstanbul ve özellikle fark varsa Anadolu Yakası için

Soru

Merhaba, İstanbul ve özellikle fark varsa Anadolu Yakası için Dükkan-İşyeri, Konut ve Ofis yatırımları için satınalma-kiralama geri ödeme süreleri hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2011 | 00:10 Özkan BEKTAŞ 320 Kişi okudu

merhaba...yatırım için ege yapı-toki bağcılar projesinden

Soru

merhaba...yatırım için ege yapı-toki bağcılar projesinden ön talep kaydı yaptırdım.ege yapı için ve proje için görüşlerinizi rica ediyoru.çünkü lokasyon gelecek vaad ediyor(kendi fikrim).aslını isterseniz sarp yapı finans park için de ön talep kaydım var.finans park ağır bassıyor ama proje daha iyi olabilirdi. eğer ege yapı ön talep de fiyatları düşük tutarsa neden olmasın diyorum.ikilemdeyim...sizce???kendinizi kızgın kumlardan serin sulara bırakırken 1 senenin yükünüde atmanız dileğiyle...))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2011 | 20:43 volkan yılmaz 319 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Ben İstanbul Kadıköy ilçesi Gözcübaba mahal

Soru

Tebernüş Bey, Ben İstanbul Kadıköy ilçesi Gözcübaba mahallesinde oturuyorum evimin bulunduğu site fikirtepe mahallesi ile komşuyuz, fikirtepe kentsel dönüşüm ile ilgili olarak herhangi bir gelişmeler varmı, bir ara çok konuşuldu, şimdi uzun zamandır sessizlik hakim, son durumlar nedir, onun bilgisini almak istedim sizden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2011 | 18:35 özgür gürer 319 Kişi okudu

Merhaba,Ali Bey in merkezlerdeki bombalarını eğer gizli değil

Soru

Merhaba,Ali Bey in merkezlerdeki bombalarını eğer gizli değilse paylaşabilir misiniz? Ayazağa , maslak, zeytinburnu ve bahçelievler dışında yeni bir şeyler mi var acaba? Eğer şu anda paylaşmak istemezsenizde saygı duyarım. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 20:55 rauf uhuyan 319 Kişi okudu

MerhabaBir kaç gün önce Makrom City\'den bir ev satın almak

Soru

MerhabaBir kaç gün önce Makrom City'den bir ev satın almak üzereydik. Merak ettiğim konu şu bize söylenen konutların % 80 inin satıldığı, bize hesap numarası verilen bankadan aldığımız istihbaratta ise bu şirket adına yatırılan peşinat sayısının sadece 4(DÖRT) olduğu. En az 500 konut olacağı düşünülürse bu satış sayısı biraz tuhaf değil mi? Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2011 | 01:16 Meltem Yılmaz 320 Kişi okudu

Tebernuş bey ihlas holdigle barişmissiniz heral artik havadane

Soru

Tebernuş bey ihlas holdigle barişmissiniz heral artik havadanemlak ta proje resimlerini görebiliyoruz güzeL bi durum bence )size sorum şu olacakti ağaoglu'nun ispartakule'de yeni proje yapma fikri varmidir ? MY Town in önündeki arazide bir çalişma var. sanki avrupa konutlari çalişmasi gibi geldi bana ) hummali bir çalişma fikirlewrinizi paylaşirsaniz sevinirim teşekkurler .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 14:29 ilhan yücel 319 Kişi okudu