Merhaba Tebernüş bey Toki basın çalışanlarına konut yapaca

Soru

Merhaba Tebernüş bey Toki basın çalışanlarına konut yapacakmış bugün konuğunuza bu proje ile ilgili sorular sorarmısınız.Kayaşehirde olacağı bilgisi var yer olarak gelecek vaat ediyormu ne zaman başlayacak şartları ne olacak. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2011 | 10:49 Belgin İleri 316 Kişi okudu

Merhaba,Beylikdüzü\'nde Mayıs 2012\'de inşaatına başlayacak

Soru

Merhaba,Beylikdüzü'nde Mayıs 2012'de inşaatına başlayacak olan Osmanlı Yapı İnşaat'ın Elisa Life projesinden 1+1 daire almayı düşünüyorum. İki sorum olacaktı1-İki yıl sonra proje tamamlandığında bu konutların prim yapma imkanı var mıdır? (Şu andaki satış fiyatı 60-65 bin)2-Osmanlı Yapı İnşaat güvenilir bir firma mıdır? Daha önceki projelerinde sıkıntı yaşandığını duydunuz mu? (İnşaat süreci, hukuksal konular, daire teslimleri vb. açısından)Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2011 | 11:37 Umut Göktepe 316 Kişi okudu

Merhaba, kentsel dönüşüm uygulamalarının başta Ispartakule

Soru

Merhaba, kentsel dönüşüm uygulamalarının başta Ispartakule olmak üzere gelişim aksındaki bölgelere etkisi sizce ne olur? Bu bölgelerdeki gelişim ve değerlenme sürecini uzatır mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2011 | 10:08 TOLGA ERSEN 315 Kişi okudu

peki sorumu baştan soruyorum fi tower a1 blokta evimiz var biz e

Soru

peki sorumu baştan soruyorum fi tower a1 blokta evimiz var biz evi dedikleri dönemde teslim aldık paramızıda peşin ödemiştik yazın tapumuzu da aldık ve dedikki evin teslim edilmesi demek kiraya verebileceğim demektir aldığımız cevap sitede yaşam başlamadı kiraya veremezsiniz aralıktan itibaren şubat ayına kadar kira raiç bedeli ödeyeceğiz hatta bizden hesap numarası istendi aralık ayının sonunda raiç bedelinin ödenmediğini belirttiğimizde (30 aralık 2011 tarihinde yani)a1 ve a2 bloklar teslim edildiği için ödeme yapılmayacağını ve sitenin yaşama açılma süresininde mayıs ayına ertelendiği belirtildi.şimdi dediğim gibi sadece önümüzü görmek istiyoruz lütfen görüşünü açıkca paylaşın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 21:49 seyhan arslan 316 Kişi okudu

Sayın Kirecci merabalar her nekadar arasira size soru sorsamda b

Soru

Sayın Kirecci merabalar her nekadar arasira size soru sorsamda bende sizin sitenizin muptelalarindanim.Dünkü konuğunuz benim için önemliydi.TOKİ emlak danışmanına Atasehir imar iskan bloklari ile ilgili olarak sürecin nezaman başlayacağını ve neyi beklediklerinisordunuz mü?Su anda 1290 hak sahibinden 1000 kisi imza atmış durumda bu sebepten dolayı kentsel dönüşüm yasası bekleniyor olabilir miı yoksa belediye baskanimizla mı anlaşamıyorlar ya da belediye CHP li hükumet AKP li bunun için secimimi bekliyorlar?sizden ricam konugunuzdadan bu konu da aldığınız bir tuyo varsa paylaşmanız ve sizin görüşlerinizi de aktarmanız ....Şimdiden cok tesekkurler .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2012 | 17:13 Betül Salta 315 Kişi okudu

Sayın Kirecci, son zamanlarda özellikle Ataşehir ve çevresi o

Soru

Sayın Kirecci, son zamanlarda özellikle Ataşehir ve çevresi olmak üzere nereye baksak 1+1 daireler m2 sine bakılmaksızın satılmakta. Sizce özellikle bu bölgede konut sayısı talepten fazla olabilir mı? Bağlantılı olarak 1+1 çok merkezi de değilse elden çıkarmak ya da kiralamak zor olabilir mi? Teşekkür ederim, iyi haftasonları

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2012 | 12:36 Miraç Çakmak 316 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,sizce;Başıbüyük'te yeni temeli atılan

Soru

Merhaba Tebernüş bey,sizce;Başıbüyük'te yeni temeli atılan Marmara Ünv.başıbüyük saglık kompleksi (tıp fak,diş hekimliği fak,eczacılık fak,720 yataklı hast. vs..)ve yine başıbüyükte süreyyapaşa hast. oldugu alana anadolu yakası şehir hastanesi (2700 yataklı) kurulması bölgeyi yatırım için düşünülebilecek bir seviyeye getirirmi.Genellikle cevaplarınızda bu bölgeyi oturum amaçlı ve temiz havası için tercih edilebilecek bir lokasyon olarak yorumluyorsunuz.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2012 | 11:56 TOLGA ÖZTERMİYECİ 315 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar. Çağlayan Florence Nightingale hastanes

Soru

Tebernüş Bey selamlar. Çağlayan Florence Nightingale hastanesine yakın (300m mesafede) 6 katlı bir binamız var. Bunu avukatlara ofis olacak şekilde yıkıp yeniden yaptırmayı düşünüyoruz. Bu projeyi gerçekleştirmiş olsak bugünkü piyasa ortamında kabaca nasıl bir birim metrekare fiyatı beklemek gerçekçi olur? Markalı bir proje olmayacak olması (inşaat kalitesinin minimum eşit düzeyde olacağını düşünebiliriz) muadil markaı projelere göre ne kadar iskonto gerektirir? Şahsi kanaatinizde ofis yerine farklı bir concept düşünmek daha yararlı olabilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 13:29 kaiser soze 315 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba innovia 2 den 170 000 tl ye 2+1 daire ald

Soru

Tebernüş bey merhaba innovia 2 den 170 000 tl ye 2+1 daire aldın guney cephe havuzu full goruyor ve gırıse yakın oncelikle bu fıyat iyi mi prim yapar mı ilerde?Ve tapu masrafını emlakçım 5,500 tl den fazla olucagnı soyluyor bu cok fazla değil mi?Rahiç bedelleri ne kadardır 2+1 lerin?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2012 | 23:49 hasan altun 316 Kişi okudu