Merhaba, yapılmakta ya da bitmiş olan evlerden 120.000-130.000

Soru

Merhaba, yapılmakta ya da bitmiş olan evlerden 120.000-130.000 TL.ye (tercihan çok uzak bir yerde olmadan) bitmiş 1+1 giriş katı filan bir konut edinmem sizce mümkün müdür? Yoksa bu ütopik bir umut mu acaba )) Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Haziran 2011 | 15:00 Parla Basmacıgil 316 Kişi okudu

Merhabalar,Hayal kırıklığına uğrayan ֋œ\'mağdur\'\'

Soru

Merhabalar,Hayal kırıklığına uğrayan ֋œ'mağdur'' ev sahiplerini satış sözleşmesine yönlendiriyorum. Madde 10 da açık ve net bir şekilde satıcının her türlü değişiklik yapmaya hakkı vardır diye bir madde var yani benim anlamadığım vakti zamanında büyük bir heves ile bu sözleşme imzalanıyor, inşaat şirketi sonra değişiklik yapınca ortalık bi anda ayağı kalkıyor¦ Havuzun satın aldığımız gündeki gibi ufak olmasını bende isterdim, süs havuzun iptal olmasınada üzüldüm, dış cephe boyasının sarı olma ihtimalide üzüyor ama bu kadar büyütülecek hiç bir şey yok, her ev sahibi bu sözleşmeyi imzalayarak her koşulu kabul etmiş bulundu. İnşaat şirketini savunmak istemiyorum, inşaat sektörü ile alakam yok, sadece dürüst olmak gerekiyor. Sıkıntılarınızı iletirsiniz, bende her konuyu ilettim, değişiklik yapılıp yada yapılmayacağı hk biz karar veremeyiz.. Sinirlensem ne fayda, istediklerini yapiyorlar zaten  Bir kere maketten aldık, bitmiş evi görmeden alırsan her zaman risk vardır. Satış temsilcilerine gelirsek eşim ve ben Ayşegül Hanım dan çok memnun kaldık, hala her türlü sorularımıza büyük bir sabırla cevap veriyor. Öğrenciler konusunda diyecek birşeyim yok, evi gösterdiklerine şükrediyorum, sorum varsada inince satış temsilcime soruyorum¦

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 21:59 ahmet kemer 316 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlar. Bizimevler 4 ün son durumunu izled

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar. Bizimevler 4 ün son durumunu izledim teşekkür ediyorum. şehir dışında oldugum için o bölgede uçtugunuz zaman yeni görüntüler çekerseniz sevinirim... saygılar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2011 | 21:50 emre tuna 316 Kişi okudu

hocam teoride haklı olabilirsiniz ama pratikte dediğiniz gibi o

Soru

hocam teoride haklı olabilirsiniz ama pratikte dediğiniz gibi oyunlar oynanmış olabilir ve akmerkez olduğundan daha kötü durumlara sokulmaya çalışılmş olabilir.bunu sizden iyi bilen olmamaz zaten .şu an trend istinye park bunun aksini kimse söyleyemez.akgyo istediği kadar temettu versin istediği kadar bedelsiz versin o ayrı bir konu .sonucta biz hissedar değil sıradan vatandaşlarız.bu platformda siz bizlere sorsanız size iş yapmanız için dükka versem akmerkezdemi isterdiniz yoksa istinye parktamı diye eminim büyük çoğunluk istinye park der.ama belki bu da geçici ve zamanla akmerkez gene en iyisi olduğu günlere dönecektir.benim avm leri örnek vererek sorduğum sorunun cevabını unuttunuz )).biraz daha değiştirip sorayım ..avm nin populerliği etrafındaki projelere etki edermi?mutlaka takip etmişssinizdir siz akmerkezdeki bu olaylar ceryan ederken etrafındaki konutlarda ne gibi değer kayıpları yada kazancları oldu ?onlarda nasibini almışmıydı?bir başka örnekte atlantis avm kurtköy..atlantis gerçek bir avm olabilseydi atlantis residence ın fiyatları daha yüksek olmazmıydı?teşekkürler-saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2011 | 22:13 yalçın aksoy 315 Kişi okudu

Merhabalar. Armada city projesınden 2+1 90m2 ev almayı dusunuyo

Soru

Merhabalar. Armada city projesınden 2+1 90m2 ev almayı dusunuyorum. yatırım amaclı durum ne olur be bır de sıte aıdatı 100tl kıralamak ıcın zorlanırmıyım? teşekkur ederım..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 12:19 SILA ERDEMİR 316 Kişi okudu

Merhabalar,tum soruları ve yanıtlarınızı hemen hemen okudum,

Soru

Merhabalar,tum soruları ve yanıtlarınızı hemen hemen okudum,Ancak deluxıa palace için studyo daire ile ilgili değerlendirmelerinizi çok merak ediyorum,studyo daireler brüt 39m2 net 29 m2 bu kadar küçük olması beni tedirgin ediyor,hem yatırım hem de kira için nasıl değerlendiriyorsunuz,yorumlarsanız çok memnun olurum.Şimdiden teşekkürler.Murat ŞEKER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2011 | 16:08 murat şeker 315 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. İstanbul, çekmeköy ilçesinde, mehmet

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. İstanbul, çekmeköy ilçesinde, mehmet akif mahallesinden bir ev almayı düşünüyoruz. Mortgage faiz oranlarının hergün yükseliyor olması, devlet büyüklerinin harcama yapmayık kriz yakında demesi kafamı çok karıştırıyor. Birde müteahhitlerden ev almaya kalktığımızda kredi tutarını düşük göstermemizi istiyorlar, vergiden dolayı olduğunu söylerek. Bu konularda yardımlarınızı rica ediyoruz. Saygılarımızla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 12:03 Erkan ŞİMŞEK 316 Kişi okudu

slm ben almanyada yasiyorum tr den bi arsa almistim kardesim

Soru

slm ben almanyada yasiyorum tr den bi arsa almistim kardesime arsanin ddurumunu ögrenmesi icin belediye ye gitmesini istedim o da gitti ve yerden imarin gectigini ve benim yarin rekreasyon alan oldugu söyliyor bu yer in 85 baskasina 83 benim oldugu yaziyor tabuda yer toplam 5000m2 falan benim olan bölum 1380 m2 sorum benim yerin hepsini bu sekilde rekreasyon alan yapabilirlermi ne yapabilirim lutfen bana yardimci olurmuusnuz cevabinizi bekliyorum tsk ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2011 | 01:32 hasan aygun 316 Kişi okudu

iyi gunler tebernuş bey, yatırım amaçlı ve kira getirisi iyi

Soru

iyi gunler tebernuş bey, yatırım amaçlı ve kira getirisi iyi olan 90-100.000 tl aralığında beylikduzunde 1+1 daire tavsiyeniz ne olur? ya da merkezi konumda behçelievler zeytinburnu civarında kira getirsi iyi olan eski bir ev mi almalıyım? en uygun lokasyon ne olur? teşekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2011 | 17:26 serhat ayyıldız 315 Kişi okudu