Sayın ,Tebernüş bey Özyurtlar İnşaatı Çok yakında tanıd

Soru

Sayın ,Tebernüş bey Özyurtlar İnşaatı Çok yakında tanıdığınız için sormak istiyorum Özyurlar İnşaatı nasıl özetlersiniz Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 16:34 osman pınarcı 313 Kişi okudu

selam, elif cinar hanim`in dedeman tatil ile ilgili yazisini okud

Soru

selam, elif cinar hanim`in dedeman tatil ile ilgili yazisini okudum. benide telden aramisti dedemancilar. ve bende bedeva tatil olacagina inanmamistim. ve seminerlerine katilmayacagimi soyleyip kapatmistim. arkasindan bir seyler oldugu belli idi. yinede merak ettim elif hn devre mulk almamaniza ragmen bedava tatil aldinizmi aceba? yoksa tumden havagazimi cikti)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Kasım 2010 | 22:46 metin Elibol 314 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Merhaba.II.Etap Merkez Evleri\'nin 5 yıllık proj

Soru

Tebernüş Bey,Merhaba.II.Etap Merkez Evleri'nin 5 yıllık projeksiyonda m2 fiyatını ne seviyelerde görüyorsunuz? Şu anda lansmanı beklenen projelerden üzerinde yoğunlaşılması gereken projeler (m2 fiyatını dikkate almadan) nelerdir sizce?Son olarak NEF-2 lokasyonu için (orta vadede m2 getirisi açısından) ne düşünüyorsunuz?Çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 10:28 Serdar 314 Kişi okudu

Çok özür dilerim, biraz öfkeyle eksik bilgi verdim, 33.000 tl

Soru

Çok özür dilerim, biraz öfkeyle eksik bilgi verdim, 33.000 tl peşinat ödeyerek 10 yıl vadeyle aldım ama daha sonra refinansmanla şu an 4,5 yılım kaldı şu an sattıkları fiyat 112.000 ki satılmıyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 17:50 Şükriye ÖZTÜRK 313 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,beylikdüzü belediyesinin ön tarafındak

Soru

merhaba tebernüş bey,beylikdüzü belediyesinin ön tarafındaki boş araziye kemal şahin ,şahinler holdingin projesi hakkında bilginiz varmı varsa o bölgeye deger olarak ne getirisi olur.bilgileriniz için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2010 | 20:42 üzeyir kılıçöz 314 Kişi okudu

Oncelikle iyi gunler dilerim Tebernus BeyYeni lansmani yapilan Ne

Soru

Oncelikle iyi gunler dilerim Tebernus BeyYeni lansmani yapilan Nef 2 projesi hakkinda dusuncelerinizi almak istiyorum. Daha once sorulan sorulari inceledigimde projeyi gormediginizden saglikli yorum yapamayacaginizi belirtmissiniz. Lansmani yeni yapilan projeyi inceleme firsatiniz oldu mu bilmiyorum ama sunum oldukca iddiali gozukuyor. Her blokta cok farkli m2'de ve tipte daireler mevcut. Tavanlar yuksek. M2 fiyatlari katina, manzarasina vs gore 3.000 - 4.000 tl arasi degisiyor. Onunde metro duragi olan ve merkezi bir konumda olarak degerlendirebilinecek bolgenin etrafi maalesef pek ic acici degil. Civar kohne fabrika ve is yerleri ile dolu. Orta ve uzun vadeli perspektifte (3-5-10 sene icin) bolgenin gelisimini nasil ongorursunuz? Insanlarin yasamak isteyecegi bir yer haline gelebilir mi? Yoksa benzer fiyatlar ile Yorum Istanbul daha mantikli bir tercih mi olurdu? Sevgiler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 17:49 Eren Acar 314 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Ukracity ve Ak&N Merkez projel

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Ukracity ve Ak&N Merkez projelerinin örnek dairelerini geçen hafta sonu gezmişsiniz. Siz hangisinin örnek dairesini daha çok beğendiniz? Hangi projeden ev alırdınız? Ben tercihimi yaptım özellikle sizin tercihinizin ne olacağını merak ettiğim için soruyorum. Cevap verirseniz sevinirim.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 16:23 Yener Işık 314 Kişi okudu

meraba acaba daire alıpta dairesinden memnun olan biri varmı be

Soru

meraba acaba daire alıpta dairesinden memnun olan biri varmı ben görmedim fitower ucaza alanlar endişeli bence ucuz olduğu için sanki bitirilmiyecekmiş havası var ben başka siteden aldım bende memnun olmuyorum bazen ama bu kadar kişiyi memnun edebilmek zor sanırım birine göre iyi olan seyler diğerine göre olumlu olmaya biliyor hangisinden aldın dersen innovia ben güveniyorum şirkete geç meç ama kalıteli yapıyor pişman değilim aldığıma takip ediyorum hep gidip gözlerimle bakıyorum çalışıyorlar fitower çalışıyor onlarda komsumuz saygılar kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 15:09 metin deniz 314 Kişi okudu

Oktay Erel Bey, Sİz Fi-tower\'dan daireyi, 79.000 pesin, 99.000

Soru

Oktay Erel Bey, Sİz Fi-tower'dan daireyi, 79.000 pesin, 99.000 vadeli olarak almissiniz ve fiyapı nın birkac ay once çıkardığı kampanyadan faydalanarak, kalan borcunuzun tamamını eğer kaparsanız 79.000 den kapayabileceğinizi öğrenmiş ve bu borcuda 34.000 tl vererek kapatmışsınız. yani, yukarıda belirttiğiniz gibi, daire Siz'e 99.000 değil, 79.000 tl ye mal olmuş. bu tarz karalamalar yaparak ne elde etmek istiyorsunuz anlamadaım. kendinize zarar verdiğinizin farkında değilsiniz sanıyorum. hasbel kader elinize bir miktar para geçmiş ve bu daireyi almışsınız anlaşılan. bu tarz forumlarda, aldığınız mal çok kötü ya da ayıplı değilse, gerçek dışı şeyler yazarak, aldığınız malın değerini düşürmemelisiniz bence ama dedim ya, hasbel kader işte... sizin 79.000 den aldığınız ev için fitower satış yetkilisi hemen 100.000 satarım diyorsa, daha inşaat halinde olan bir yer için, bu da yüzde 27 prim demektir ki öpün ve başınıza koyun bence. gerçek dışı şeyler yazarak, hem kendinize zarar vermiş oluyorsunuz hem de nankörlük yapıyorsunuz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 14:09 ali köse 314 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey. Bosphorus city de lansman döneminde 2

Soru

Merhabalar Tebernüş bey. Bosphorus city de lansman döneminde 260000 tl ye 12. katta havuz ve yapay boğaz manzaralı 103 m2 2+1 bir daire aldım. pozitif ve negatif bütün faktörleri analize dahil edersek (3 5 sene içerisinde halkalıda tasarlanan büyük çaplı projelerin hayata geçmesi, sinpaşın projeyi geç teslim etmesi vs) yaptığım yatırımın karlılık durumunu değerlendirmeniz mümkün mü?Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 20:35 Ahmet özdil 314 Kişi okudu