iyi akşamlar efendim. 6 ay önce satışa çıkan nish adalar ne

Soru

iyi akşamlar efendim. 6 ay önce satışa çıkan nish adalar neden aynı fiatlarda seyrediyor.Bir sürü aydan aya zamlanan yeni projeler karşında rolu neden zayıf kaldı anlamış değiliz.Aylar öce yaTIRIM yapanlarlan şimdi ki arasında fark hiç yok.saygılar efendim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2010 | 18:22 ali kaya 313 Kişi okudu

merhaba, ıspartakule ağaoğlu my town projesinin hemen bitişi

Soru

merhaba, ıspartakule ağaoğlu my town projesinin hemen bitişiğinde yeni bir inşaat hızla yükselmeye başladı. My Town'un yanındaki bu projeyi de Ağaoğlu mu yapıyor, yoksa başka bir firma mı. Bilgi alabilir miyim Cevabınız için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 03:07 Nermin H. Tekin 313 Kişi okudu

Tebernüş bey,size bir de soru sormak istiyorum.İstanbul da otu

Soru

Tebernüş bey,size bir de soru sormak istiyorum.İstanbul da oturmak için 300.000 TL ye kadar bir bütçe ile hangi yakada hangi lokasyonda ev almak doğrudur?Avrupa yakasında TEM 'e yakın yerler mi,yoksa Asya yakasında Kurköy,Çekmeköy,Şerifali,(Ataşehir de tren kaçtı)gibi bölgelermi?Bu arada Ağaoğlu'nun Ayazma bölgesinde başlayacağı projeyi bekliyorum.Bu arada Fiyapının da merkezi lokasyonlarda yerler yapacağını da sitenizde okuyorum.Önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 10:20 İsa Tanyeri 313 Kişi okudu

günümüzde birçok ısı yalıtım malzemesi var.ben fazla anla

Soru

günümüzde birçok ısı yalıtım malzemesi var.ben fazla anlamıyorum ama bazı firmaya sorduğumda yeşil 3 cm olanları tavsiye ederken bazıları ise gri renkli 4 cm olanların daha verimli olduğunu belirtiyor.bir yetkili kişi ise 3 cm down markka mavi renklilerin en iyisi olduğunu belirtiyor.belkide üçüde küfü ve rutubeti engellediği gibi aynı ısı yalıtımını yapıyor fakat herkesin farklı konuşması kafamı karıştırdı.bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2010 | 17:03 fatih köken 314 Kişi okudu

Fiyapı Fi Tower projesinde yeni kampanya yapmış, 54m2 1 1 dair

Soru

Fiyapı Fi Tower projesinde yeni kampanya yapmış, 54m2 1 1 daire 66.000tl, sizce bu fiyatlara daire almak karlı olur mu? Fiyapı güvenilir bir firma mıdır, projeyi vaad ettiği kalite ve sürede bitirebilir mi? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2010 | 22:03 seval ferit 313 Kişi okudu

hayırlı ramazanlar Tebernüş bey.daire sahibi olduğum fi life

Soru

hayırlı ramazanlar Tebernüş bey.daire sahibi olduğum fi life taki fırtına öncesi sessizliği havadanemlakta görmek istiyorum.) inşaat başlamış olmasada en azından arsayı ve civarını görürüz.Bu arada Fikret beye burdan çınlatayım ağustosta başlama sözü vermişti.13 gününü yedik heyecanla bekliyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2010 | 00:47 ilker gür 313 Kişi okudu

selamlar hayırlı ramazanlar,müsadenizle bir konuya değinmek i

Soru

selamlar hayırlı ramazanlar,müsadenizle bir konuya değinmek istiyorum. insaat firmaları elinde ki konutları satmak için hertürlü indirime gidebilir,kampanya yapabilir lansman fiyata indirebilir. Bu konuda yatırım yapmış ,kişiler ilk alanla sonradan alan arasında fiyat farkı olabileceği gibi,firma bunlara satmış olduğu fiyatında da altında elindeki daireleri satabilir burda yatırımcılar şu konuda yanılıyor. zannediyorlarki aldığım fiyatın altında satıldı zarar ettim . hayır yok böyle birsey,firmanın elinde daire kalmadığı zaman ,fiyatlar primlenir. yatırımcıların beklemesi sabırlı olması lüzumsuz dedikodu ve panik yapmaması gerekir bu borsa değilki aldıktan iki gün sonra prim yapsın. teşekür ederim tebernüş bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2010 | 22:48 hakan sönmez 314 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar benim herhangibir sorum yok sadece ve sad

Soru

Tebernüş Bey selamlar benim herhangibir sorum yok sadece ve sadece başımdan geçenleri paylaşacağım kuzu grubun b.şehirde yaptığı spradon Quartz projesinden 3 adet 1 1 daire aldık 30 ağustosta teslim edeceklerini söylediler evet ediyorlar ama nasıl daha sitenin nizamiye kapısı kabada peyzaja daha başlamamışlar yollar otoparklar içler acısı bu kadar olmaz diyesi geliyor insanın yazık günah yani markaya bakıyorsunuz kuzu diyorsunuz ama inanın bana satış ofisinde başlıyor çile inşaatta bitiyor şu an ben kuzu grup tan 3 adet konut almış bir vatandaş olarak şunu söylüyorum lanet olsun ...keşke satış ofisinin yanından bile geçmeseydim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2010 | 12:54 YAŞAR ÖNER 314 Kişi okudu