Tebernüş Bey selamlar benim herhangibir sorum yok sadece ve sad
Tebernüş Bey selamlar benim herhangibir sorum yok sadece ve sadece başımdan geçenleri paylaşacağım kuzu grubun b.şehirde yaptığı spradon Quartz projesinden 3 adet 1 1 daire aldık 30 ağustosta teslim edeceklerini söylediler evet ediyorlar ama nasıl daha sitenin nizamiye kapısı kabada peyzaja daha başlamamışlar yollar otoparklar içler acısı bu kadar olmaz diyesi geliyor insanın yazık günah yani markaya bakıyorsunuz kuzu diyorsunuz ama inanın bana satış ofisinde başlıyor çile inşaatta bitiyor şu an ben kuzu grup tan 3 adet konut almış bir vatandaş olarak şunu söylüyorum lanet olsun ...keşke satış ofisinin yanından bile geçmeseydim
