Merhaba Tebernüş bey, Avrupa konutları TEM de oturuyorum. Yat
Merhaba Tebernüş bey, Avrupa konutları TEM de oturuyorum. Yatırım amaçlı atakent 3 den 2+1 opsiyonladım. Ancak TEMden de aynı fiyata 2+1 bulabiliyorum. Kredi kullanmayacağım. Sizce hangisini tercih etmeliyim? Hangisi uzun vadede pirim yapar? TEMdeki fiyat artışlarından bugüne kadar memnun kaldık. Kira getirisi TEM gibi olur mu?
