Merhaba, Acıbademdede artık yüksek kata izin verilecek dedikod
Merhaba, Acıbademdede artık yüksek kata izin verilecek dedikoduları dolaşıyor...Bu konu hakkında bilginiz var mı?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba, Acıbademdede artık yüksek kata izin verilecek dedikoduları dolaşıyor...Bu konu hakkında bilginiz var mı?
merhaba nasılsınız, dumankaya IQ sistemini teslim edilmemiş diger projelerinde mesela ikon da kullanmayı dusunuyormu? sanırım ikonu sozlesme zamanında teslim edecekler,sırf o kadar beklememek için konsept halkalıya girmedim nakitte kaldım bence dumankaya da erken teslim konusunda çalışmalar yapmalı
SİNPAŞ GYO ÇAKMAK taki arazinde konut yapımına ne zaman başlayacak?
sayın tebernus bey kurtköy de akfırat bolgesınde 250 metrekare arsa alıcam da sadece vılla yapılabılınıyormus sızce almalımıyım ıyı bır yatırımmı
ÖZYURTLAR İNŞAATIN NTOWERS PROJESİNDEKİ İPTAL EDİLEN 3 BLOK OLDUĞUNU ÖĞRENDİK PROJE EN GEÇ 2012 HAZİRANDA TESLİM EDİLECEKTİ ŞİMDİ 5 Cİ BLK YAPIM AŞAMASINDA 22 Cİ KATTA FALAN BİZE FİRUZE HANIM 1,5 AY İÇİNDE FALAN TAPULARINIZI KADEMELİ OLARAK VERİCEZ DEDİ BİZİM DAİREMİZ YAPIM AŞAMASINDAKİ B4 BLKTA SİZCE BİZ TAPULARIMIZI NE ZAMAN ALIRIZ BU İPTAL EDİLEN 3 BLKTAN SONRA PROJENİN TESLİMLAT TARİHLERİNDE BİR DEĞİŞİKLİK OLURMU 2012 HAZİRANA VEREBİLİRLERMİ
merhabalarTebernüş bey osmanlı inşaat beylife 1 den 1+1 daire aldım peşin olarak ama şuan bu aldığım evi satmak istiyorum ve inşaat firması benden satın alınan fiyat üzerinden %20 ücret istiyor bu ödemeyi isteme hakkı varmıdır.bu konu hakkında beni detaylandırırsanız yada osman bakırcının numarası varsa alabilirmiyim size zahmet..lütfen bana yardımcı olun..
tebernüş bey istanbul avrupa yakasında banka kredisiz bir konut projesi araştırıyorum yani finasmanı şirket uygulucak bu kapsamda bana önerebileceğiniz bir inşaat firması varmı
ev saybi nasıl olurum fi yapıdan
Merhaba Tebernus Bey, Kirecburnu`nda her bir kati 80 m2 olan 4 katli ikinci derecede tarihi eser bir yapi bulunmakta, Oturulacak durumda degil, 800.000 USD isteniyor, sizce yatirimlik acidan mantikli mi? Cok tesekkur ederim
merhabalar toki manolya atakentte oturuyoruz..site duvarlarımızla ilgili bir türlü bir gelişme olmadı .. sizin bir bilginiz varmı ?buralarda ciddi bir ulaşım sorunu var . eğer arabanız yoksa rezil olabilirsinz.. sizce sadece bakırköye 89yb hattı var oda bazen 2 saatte bir geçiyor..buna rağmen emlak fiyatları burada ucuyor .. sizce bunun sebebi nedir ?ayrıca laleşehir çok yakınımızda ve orada bir cami olmasına rağmen sanırım tam sitenin yanına,(yaklaşık 500 metrelik yakınına) avrupa konutlarının arsasına tekrar camı yapılacamış..... bu konuda bilginiz varmıydı ??şimdiden teşekkürler kolay gelsin