Tebernüş bey,Öncelikle yapmış olduğunuz bu ulvi görev içi

Soru

Tebernüş bey,Öncelikle yapmış olduğunuz bu ulvi görev için size minnettarız.Ben esenyurtta yapılan makromcity firmasından 2+1 ev projesiveya ümraniye sancaktepede orkide evlerinden ev projesi almak istiyorum.Bu iki şirket projeleri 1,5 yıl sonra teslim edecek fakat bu şirketler iflas edip paramız yanarmı bu tür projeye rahatlıkla girebilirmiyiz.Proje karşısında yapılan sözleşmenin hukuki dayanağı varmısayglarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2011 | 14:11 SERKAN BARUT 308 Kişi okudu

Ben çalışıyorum ve ailemle birlikte lojmanda oturuyorum. Eşi

Soru

Ben çalışıyorum ve ailemle birlikte lojmanda oturuyorum. Eşim'in bir daiesi ve benim bir dairem var.Her ikisi de kirada. Eşim ev hanımı ve hiç bir geliri yok.Eşim kendisine ait daire için emlak vergisi ödeyecek mi?Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.İyi günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 13:20 Salih ASIM 308 Kişi okudu

merhabaInnovia 3\'den rojenin başında daire satın almıştım.

Soru

merhabaInnovia 3'den rojenin başında daire satın almıştım. Ödemekle mükellef olduğum ücretin %50 sinden fazlasını ödedim. senetlerin günü gelmeden. Henüz ortada temel bile yok. Ve şimdi Innovia 4 projesi satışa çıktı. Innovia 2 bitmedi, 3'ün temeli yeni atılıyor ve 4 satılıyor. yarın 4. etabın lansmanı var ve facebook üzerinde açılan innovia 2 ve 3 siteleri bugün kapatıldı. benim merak ettiğim konu şu; Yeşil İnşaatın icraatı ortada. bnca göstergeden sonra bu firmanın başarısını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 21:49 yusuf gökmen 307 Kişi okudu

merhaba ben toki bezirganbahçe konutlarından krediyle sitenin g

Soru

merhaba ben toki bezirganbahçe konutlarından krediyle sitenin girişinde bir daire aldım sizce bezirganbahçe ileride prim yaparmı şimdiden teşekkür ederim size

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2011 | 11:46 CANAN ÖZDEMİR 308 Kişi okudu

sancaktepe ortadagdaki fenerbahçe antıraman tesisinin bitişigi

Soru

sancaktepe ortadagdaki fenerbahçe antıraman tesisinin bitişiginde arsam var.fakat hemen üstünden yüksek gerilim hattı geciyor.bu gerilim hatları kalkarmı.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 21:41 sezgin celep 308 Kişi okudu

Merhaba Tebernuş Bey,Güneşli Konutlar projesinde 282.000 TL 12

Soru

Merhaba Tebernuş Bey,Güneşli Konutlar projesinde 282.000 TL 121m2 site içine bakan 2+1 daire için uygun mudur? Prim potansiyeli taşıyor mu? Bölge gelişir mi? Aynı firma G Plus'u önünde metro olacak şekilde pazarlıyor. Bölgeye metro gelme olasılığı var mı?Yardımınız için şimdiden teşekkürler...saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2011 | 16:12 Şevket Karaca 307 Kişi okudu

:D İbrahim bey nedense bende bana takılmanıza hiç şaşırmad

Soru

D İbrahim bey nedense bende bana takılmanıza hiç şaşırmadım)O yüzden artık kızmıyorum da)Tulip projesi güzel bir proje herşeyden önce...Daha da önemlisi devlet güvencesinde bir proje olduğundan o projede kaybedecek hiçbirşeyim olmadığı kanısındayım...Sorunsuz bir şekilde teslim edilirse istediğim bir projeye dahil olmuş olacağım...Sorun çıkarsa ki görüştüğüm kişiler problem olmadığını söylüyor...Oldu ki sorun çıktı paramı alırım bu sebeple denemeye değer diye düşünüyorum yeterince açık oldu mu?Tabi yine de satışa çıkınca projeyi baştan incelemek lazım...Fiyatlar şartname vb gibi...Artı bazı değişiklikler de var projede...Hele bi satışa çıksın...Tebernüş abinin meşhur lafı doğmuş çocuğa don biçmek gb olmasınD

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2011 | 00:59 elif çınar 308 Kişi okudu

Merhaba Tebernus bey,Maximoon projesini ailem ile beraber incelem

Soru

Merhaba Tebernus bey,Maximoon projesini ailem ile beraber inceleme fırsatıbulduk. Konsept olarak cok güzel hazırlanmıs ve güsel bir lokasyonda bulunduguna kanaat getirdik. Kızımız icin 1+1 51 metrekare güneydoğu cephe peysaj ve havuz manzaralı bir daireyi 74 bin tl ye almayı dusunuyoruz. Sizce prim acısından da orta vade de ( 4-5 yıl ) iyi bir yatırımda yapmıs olur muyuz? Soylendıgı gıbı metrekare birim fiyatı 3000-3500 tl lere cıkar mı?Tesekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2011 | 12:03 irfan balatlı 308 Kişi okudu