bız buraya emlak sıtesı dıye geldık baktın otomotıv sıtes

Soru

bız buraya emlak sıtesı dıye geldık baktın otomotıv sıtesı olmus))) otomotıv olu yatırım .5 sene degıl 50 sene bıle beklesen zarar .Tıguan 'i getırın ben yaptırırım .garantılı))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Kasım 2011 | 21:37 hakan yılmaz 305 Kişi okudu

Tebernüş bey ben şunu öğrenmek istiyorum şayet mümkünse g

Soru

Tebernüş bey ben şunu öğrenmek istiyorum şayet mümkünse gectiğimiz gün ve aylarda sizinde çok bahsettiğiniz Cer yapının Galatown projesi durmuş idi şimdilerde ise başladı başlayacak gibi duyumlar alınmakta nasıl bir gelişme vardır bunu araştırma şansınız var cünkü emlak piyasasını en iyi bilenlerden birisiniz veya bu firmaya en iyi ulaşabilecek kişilerden birisiniz bilgi alıp verme şansınız varmıdır yoksa bizim işimiz değilmi diyeceksinizsaygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2011 | 12:16 Hüseyin YILDIZ 305 Kişi okudu

iyigunler istanbul suitsizinde bildiniz gibi yani basın ekspres

Soru

iyigunler istanbul suitsizinde bildiniz gibi yani basın ekspres yolu uzerı ikitelli tır garajı olan bolge bu projeyı satan rumelı gayrımenkul yapı aş satıyor ayama deresinın kayıklar gezıcenı ve rumelı gayrımenkulun diger bolgelerde ınsaatlar yaptıgını soyledıler internetten yaptıgım arastırmalara gore ayama deresınde ne bır böyle proje oldugunu vede hic bir rumeli gayrımenkul yapının baska yerlerde yaptıgı hıcbır ıze raslayamadım bana yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler ıyı calısmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2011 | 19:59 musa şenol 306 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Sn.Cevat Urhan ın cevabını ben de si

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Sn.Cevat Urhan ın cevabını ben de sizin gibi HASRETLE bekliyorum...Çünkü Maslaktan mutlaka ev almam gerekiyor...3000 tl m2 çok mantıklı bir fiyat! Cevat bey le tanışmayı çok isterim... Sağlıkla kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2011 | 21:07 dr.bülent bağcı 306 Kişi okudu

tarlamızın üzerinden yüksek gerilim hattı geçti bize her ha

Soru

tarlamızın üzerinden yüksek gerilim hattı geçti bize her hangi bir bilgi verilmedi.istimlak bedeli alabilir miyiz? bizi ararlar mı? bizim mi baş vurmamız gerekiyor? hangikuruma baş vuracağız?teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2011 | 01:15 ALİ KAİM 306 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş beyHaziranda teslim alacağımız atakent 3 de

Soru

Merhaba Tebernüş beyHaziranda teslim alacağımız atakent 3 deki 2+1 dairemizi sizin daha önceki söylemlerinizden yola çıkarak hemen satmayıp piyasanın oturmasını bekleyeceğiz.Yalnız bu arada kiraya vermek için acele etmemek mi lazım yoksa biran önce kiraya vermekmi gerek kiraya vermek konusunda nasıl bir yol izlenmeli teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2011 | 17:12 aysel kaya 305 Kişi okudu

merhaba, halkali soyak ta oturuyorum, kendi evimiz.yatirim icin h

Soru

merhaba, halkali soyak ta oturuyorum, kendi evimiz.yatirim icin halkali bolgesinden 1+1 daire almak istiyorum. Icinde kiracisi olan hali hazirda oturumu olan bir yerden almayi dusunuyorum, boylece evin bedelinin %40ini borclanabilirim. Dolayisi ile aldigim kira benim kredi taksidimi karsilayacak. soyak icindeki 1+1lerin fiyatlari yaklasik 150bin civarinda kira getirisi ise aylik min.700tl. sizce bu sartlar altinda soyak tan 1+1 almam iyi bir yatirim midir?yorumlarinizi paylasmanizi rica ediyorum cok tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2011 | 13:30 derya gokalp 305 Kişi okudu

selam önce başarılarınızın devamını dilerim seyyahatlerim

Soru

selam önce başarılarınızın devamını dilerim seyyahatlerimde hep özdilek tesislerini tercih ederim temizliği ve hijyenik ortamından çok memnunum ayrıca personelin güler yüzlü oluşu beni mutlu ediyor.neden istanbulda bir AVM niz yok bence kartal köprüsünü istanbul yönüne geçerken vatan plastiğin yanında 14ooo m2 kare satılık bir arazi var otoban çıkışı tırafik engeli yok [E5]üzeri tercih sizin talep halkın başarılar dilerim hoşcakalın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2011 | 11:07 muhammet yurtsever 305 Kişi okudu

biz 27 dönüm arazi üzerinde 19 bloktan 5 katlı olusan 310 dai

Soru

biz 27 dönüm arazi üzerinde 19 bloktan 5 katlı olusan 310 daireli bir siteyiz bu site boşaltım kararı alınmıştır hatta bir blok belediye tarafından boşaltılmıştır. bu tip durumda acaba çıkacak kanunlar geregi anladığım yeni yapılacak binarlardan değilde baska mevkiiden daireler verilecek deniyor yeni verilecek olan daireler fiyatı yüksek oldugu takdir ise devlet 20 yıl vade yapıp geri ödeme kolaylığı yapacakmış fakat mevcut olan azari üzerine 15 katlı daireler yaparsa 1140 daire oluyor + - ile biz yerimizde ve yenilenme adına kat itifakı site sakinlerine verse site sakinler tarafından yapılacak gibi bir hakkımız bulunmaktamıdır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2011 | 14:27 hakan yavuz 306 Kişi okudu

Tebernüş bey sitenizden sabır sınırlarını zorlayan sorular

Soru

Tebernüş bey sitenizden sabır sınırlarını zorlayan soruları dahi ciddiye alarak yaptınız yorumlar için teşekkür ederim. Lakin anlayamadığım bi husus var; bazen vatandaşların kimi şirketler hakkındaki sorularına yanıt olarak vatandaşları şirket patronları ile görüşmeye yönlendiriyorunuz. Acaba kaç kişi patronlarla görüşmüştür? Veya görüşmek amacıyla giden kaç kişiyle patronlar görüşmüştür. Yada sizce cidden kurumsal firmaların patronları müşterilerle görüşmeli midir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2011 | 15:51 Salih OĞUZKAN 306 Kişi okudu