tokiavcılar e 5 yanyoluna ev yapılacağını açıklamış ne z
tokiavcılar e 5 yanyoluna ev yapılacağını açıklamış ne zaman ne şartlarda yapılacak ev sahiplerinin nasıl faydalanacak bizm ev orta hasarlı idi tadilat yapıldı oturuyoruzsaygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tokiavcılar e 5 yanyoluna ev yapılacağını açıklamış ne zaman ne şartlarda yapılacak ev sahiplerinin nasıl faydalanacak bizm ev orta hasarlı idi tadilat yapıldı oturuyoruzsaygılar
merhaba tebernüş bey ben özyurtlar garden city 2. etaptan iki artı bir ev aldım. alırken özyurtlara güvenim sonsuzdu ama artık şüpelerim var. malum esenyurt ama site falan esenyurttan ayrı diye düşünüp aldık alırken de satış elemanları burda nezih insanlar var denmişti. geçen hafta tekrar çevreyi gezip oturanlarla görüştüm ve malesef esenyurt özyurtları da içine almış özyurtlar bişey değiştiremedi ve çok karşı görüşlü insanları bünyesinde barındırdı. malesef ben artık evi almış bulundum ve pişmanım ve maalesef taşınmak zorundayım çünkü kirada oturuyorum. ama uzun süreli kalmayı düşünmüyorum. bu arada ben belediyede çalışan biriyim iskan konusunda özyurtların pasif kaldığını düşünüyorum 1.ve 2. etap biteli yıl oldu hala iskana başvurulmamış. eksikler çok davulun sesi uzaktan hoş geliyor maalesef bilmiyorum sizin düşünceniz ne olur cevap verirseniz sevinirim
sayın Tebernüş Beyfendi,ben narin park projesiyle ilgileniyorum ilk zamanlar 2+1 69.800 den bu projeye gieremedik kısmet olmadı şimdi 2+1 daireler 114.500 tl oldu acaba çokmu pahalı kiracısı hazır diye düşündük eylül 2011 teslimi acaba bu 1.etap 2011 teslimi olandan mı alalım yoksa 2. etap narin projesi de çıkacakmış o projeden mi almyı tavsiye edersiniz 2. etap narin park projesi ne zaman çıkacak çıkarsa asgari hangi fiyatlardan çıkar bilginiz varmıdır bizi aydılatırsanız sevinirimteşekkür ederimsaadet kabil
Merhabalar Tebernüş bey,benim sorum acunkent internet sitesi yayından kaldırıldı.Eğer tekrar aktif yapılarak gelişmeler video ve resimlerle gösterilse daha iyi olmazmı.selamlarımla,iyi çalışmalar.
Merhaba, ben şişlide çalışıyorum eşim de leventte çalışıyor. bir miktar birikmiş paramız ve aylık ortalama 5 bin lira gelirimiz var. iş yerlerimize kolay ulaşabileceğimiz bir projeden ev almak istiyoruz.(bu arada itü çalışanlarını kıskandım)Önerebileceğiniz bir proje var mı? Ya da yeni projeler yerine eski yerleşim yerlerinden mi ev alalım? emlak konu un maslakta bir proje yapacağını duydum acaba bu ve benzeri projeleri bekleyelim mi? Teşekkürler
İyi Haftalar Tebernüş bey,Bir kaç haftadır konu olan şu malum my europa örnek dairesiyle ilğili bir iki eklemede ben yapmak istiyorum.Daireyi gezdiren küçük bir çocuk var ve söylediği m2 ile katoloktakiler aynı değil.Bayolarda fayans yerine galiba kagıt kullanılmış.Yatak odasındaki gardolap iki kapaklı küçük bir dolab.Yalnız dikkatimi ceken başka bir nokta tavan yükseklikleri harika havadar inşallah dairelerde bu şekilde olur.Bence ağaoglu yetkilileri sizin sitenizde bu yapılan eleştirileri göz önüne alarak bize daireleri daha iyi bir şekilde teslim eder.Bize bu fırsatı yarattıgınız için sizede teşşekür ediyoruz.
iyi geceler Tebernüş bey.valla ben kendi gözlerime inanırım yönetimin hizmeti ortada.siz şikayetlerin sizin yazışma ortamında olanları baz alıyorsanız ona bişey diyemem.müsait zamanınızda siteleri dolaşırsanız durumu kendi gözlerinizle görürsünüz.özellikle site sakinlerine elektrik ve su faturalarını sorun.alacağınız cevapları şimdiden merak ediyorum...
iyi günler.size danışmak istediğim konu oturmak için planladığımız bir ev için bauhaus arkası mı yoksa torium arkasımı daha iyi dir.evler 2+1 ve aynı özelliklerde .şimdiden teşekkürler
iyi pazarlar tebernüş bey,benim sorum şua inşaat-emlak gyo hasılat paylaşımlı elite city projesiyle ilgili.2 haftadır eşimle bereber avrupa yakasındaki tüm projeleri inceledik ve sonunda elite cityde karar kılıp a bloklardan 3+1 daire opsiyonlattık. beğendiğimiz dairenin satışa esas brüt alanı 170,43 m2, fiyatı 473.000 tl.yani meterekare fiyatı 2.780 tl ye geliyor. paranın yarısını şimdi ödeyecek, kalan yarısını fatihteki evimizi satıp seneye kasım ayında ödeyeceğiz. bu bizim işimize çok yaradı açıkçası, çünkü elimizdeki para ile iyi bir firmadan düzgün bir ev almak mümkün değildi ve kredi çekmek istemiyorduk. biz aldığımız dairenin planını ve projeyi çok beğendik, çünkü gerçekten gezdiğimiz inşaatların içinde en kalitelisi elite city ama bazı yakınlarımız metrekare fiyatının pahalı olduğunu söyleyerek içimize kuşku düşürüyorlar. siz olsaydınız çevreden gelen bu tip sorulara nasıl açıklık getirirdiniz acaba? çok teşekkürler.
Tebernüş bey,bulut inşaat firmasının eviva gümüş city projesinde 1+1 65 m2 daire 62900 tl innovia 3.etabın yanında yapılacak ancak firmayı tanımıyorum sizin bu firma ile bilginiz varmıdır.fiyatlar gayet iyi